Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je kan hem confronteren en zeggen dat je je zorgen maakt. Misschien eens keertje met ze alle tijdje stoppen."
"Zodra je truffels komen wel in de koelkast bewaren dan blijven ze goed. Je kan de truffels ook direct uit het bakje eten. Denkt er wel aan hoe meer je erop kauwt hoe beter. Het is echt ranzig maar daar moet je even doorheen. De trip die je eruit krijgt is echt heel leuk !"
"Dirkjan zei: Het is een beetje kurkachtig, bitter en zanderig. Het is niet lekker maar valt hartstikke mee en is veel minder vies dan hele paddestoelen. Klik om te vergroten... Ja mijn eerste x dacht ik na 5 minutengoh laat ik is wat frisdrank eten dat helpt. Niks was minder waar π eerste half uur kan ik sws alleen water drinken"
"Dirkjan zei: Klik om te vergroten... Wat hoort dat niet zo?"
""
"al echt jaren staat Dmt op me lijstje van uit proberen. Heb het in geel poeder vorm nog even laten testen uiteraard. tripsitter fixen Huis reinigen met salie Alleen heb nu al aantal dingen voorbij zien komen van in een vape roken en uit een soort bong roken. vape is makkelijkste denk ik omdat die makkelijk op temperatuur kan? ik heb geen flauw idee iemand die wat weet? anders ga ik wel naar een smartshop in zwolle"
"Ik herinder mijn k-holes ook niet heel goed. Alleen dat je totaal de weg kwijt bent. Deed dit ook 1x zonder trio sitter. Het ging fout en kwam erg in een disrealisatie. Niemand was er ok mij weer even te aarden. Dus zorg alsjeblieft als je dit weer gaat doen dat er altijd iemand bij je is hoeft niet in de zelfde kamer maar iniedergval dat je iemand hebt om op terug te vallen π De de rest van de paar k-holes die ik heb meegemaakt waren insane Vaag kan er gelemaal geen uitleg aan gevenππ"
"WhySoSerious?! zei: Ik herken het gevoel van derealisatie, echter realiseer me meestal vrij snel waarom ik in deze staat van zijn ben, waardoor ik het vrij snel kan plaatsen. Ik gebruik altijd met een paar maatjes, waarvan er eentje ook houdt van holen en die ander niet. Zodra ze weg zijn, dan kan ik het vaak niet laten om in mijn eentje nog een keer 'down the rabbit hole' te gaan, en eerlijk gezegd vind ik dat veel chiller dan met mensen erbij, omdat je dan geheel vrij bent en dus geen last hebt van externe prikkels. Klik om te vergroten... Zorg dan op ze minst dat je wel even iemand appt dat je het gaat doen zodatiemand oo de hoogte is. genoeg zorg gelul vanuit mij. Ik vind het ook chiller om in me eentje nog even verder te gaan trippen op de keta dus snao het maar al te goed. Alleen die keer dat ik me zo gederealiseerd voelde. Sinds dien heb ik het niet meer gedaan ook jammer want ik vond het altijd zo leuk spul. Mocht ik het ooit nog weer gebruiken. Had gelezen dat sjamanen bij een dmt trip met witte salie de energie reinigen om je heen. Als ik het weer eens ga doen de ketamine ga ik ook met witte saliealles reinigen voor een clean trip π₯°"
"voordat ik narcose kreeg paar maand geleden. Heb k. Og gevraagd wat erin zat wat ik krijg. Zat iets van fetanyl nogwattes is. Denk mengsel met spierverslapper/slaapmedicatie. Ben binnen 5 seconde al ko gegaan met een bigsmile mijn gebruik toen dat tijdje maakte niks uit bij mijn narcose."
"Wat doen jullie tegen de misselijkheid van oxycodone ? Ik word er soms erg misselijk van soms tot braken aantoe. Iemand tips?"