Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe mixen jullie de Gea ???

hoe mixen jullie de Gea ???

40 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bal0n zei:
Alle 2 onderdrukt het de ademhaling.
Klik om te vergroten...

Je hebt ook altijd wel een weerwoord.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon geen dingen zeggen waar je niet achter staat, of wat je niet meent, dan is het niet zo lastig :wink:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#3
mathijs zei:
Het is niet zo dat coke een overdosis GHB opheft ofzoiets he... :confused:
Klik om te vergroten...
nee .. maar het lijkt me ook niet lekker om coke te gaan snuiven als ik aan de G zit hoor. zou het eerder anders om doen .. als je coke op is en je nog niet wil gaan pitten en het nog gezellig is een klein beetje G doen ofzo.
O
OetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je moet eens proberen om n buisje onder je tong leeg te gieten.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oetje zei:
Je moet eens proberen om n buisje onder je tong leeg te gieten. Je zult merken dat je het daar gewoon kan laten zitten zonder dat je ook maar iets proeft... Dan n slok water of wat dan ook en weg is het.. Geen probleem ! Ideaal ! :)
Klik om te vergroten...
Deed ik in het begin ook :) Alleen naderhand op mij tong (waarom geen idee) heb het vandaag door een blikje sinas gegooid bijna niks geproefd.
O
OetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Das bij mij net andersom dan..
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#7
mm jah kan zeggen wa je wil maarhet hielp wel, lijntje sos en ik was er van af, het gevoel dak nok ging miss inst persoonlijk maar ik voelde me weer ok

greets the Doc
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
door de koffie is goed te doen en lekker wat energie erbij :mrgreen:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Met Red-Bull doe ik het liefste, flink wat caf erbij en qua smaak proef je er bijna niks meer van.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik pak een glas, pak een fles cola, schenk het glas vol.


En drink het op, simpel maar effectief.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
appelsap. dat verbergt de zoute smaak heel goed. met cola vind ik het heel goor .
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#12
oftewel me bier, redbull

of gewoon puur, ist beste en lekkerste
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik neem meestal gewoon een slokje puur, laat het in men mond zitten, en dan zo vlug mogeluk wat drinken .. k'drink dan meestal wel een hele fles leeg :P :mrgreen: maar je smaakt het nog altijd :( maar egt niet zoveel.. ik verkies de korte pijn :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nouja, je proeft natuurlijk wel iets, maar ik vond het niet vies.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#15
GHB en Alcohol samen geeft een synergetisch effect, dus een beetje van beide zou toch dan een redelijk effect geven?
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#16
k vroeg me af hoe jullie hier jullie gea in nemen.
ik zelf met orange sap, omdat dit redelijk zuur is en het over treft de zoute smaak beter dan bv met cola.
ken zelf ook mensen die het gewoon in nemen duur de fugel aan de mond te zetten en hem zo naar binnen slurpen maar dat in nu nie de beste oplossing.


greet tha Doc
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met alcohol :hearteyes:

maar meestal met frisdranken
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#18
idd. gewoon niet mixen. rustig doorslikken en nadien slokje water. als ik denk aan het effect neem ik de smaak er met plezier bij :grin:
R
RoosJe16Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik giet het ook wel eens weg met een pilsje hoor. Maar let er dan wel op dat ik niet teveel drink. Meestal heb ik het ook niet meer door dat ik weer een pilsje in mn hand heb ofzo, en dan giet ik m leeg en denk ik, oja die g. Mrja,ik zorg wel dat ik mezelf in de hand hou. Zeker na gisterenavond.
Ik gebruik sowiso niet veel G trouwens, alleen de laatste 4dagen met kermis.
x
R
RoosJe16Lid
01-01-2024, 00:00
#20
En verder, als ik een niet-alcoholisch iets bij heb drink ik het daar wel mee weg. Maakt me niet zoveel uit met wat, ik heb dr geen problemen mee.

(misschien genoeg hoestdrankjes gewend) :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."