Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hahaha haha lol"
"Das bij mij net andersom dan.."
"ja"
"raar spul"
"das lekker dan"
"pfff"
"Ik bewaar t tegenwoordig NIET meer in de koelkast !"
"Je haalt me de woorden uit de mond !"
"Ik heb altijd last van Suizende oren (alsof er wat achter je trommelvlies op en neer gaat) alleen maar als ik n behoorlijke hoeveelheid op heb en niet bij n paar buisjes ! Als het dan eindelijk afneemt en ik pak weeer wat begint het weer opnieuw..zo erg dat ik mezelf niet eens meer hoor praten zeg maar.. Ken meer mensen die dat ook hebben maar kan er nergens wat over vinden.. Kent iemand dit probleem en kan me er misschien meer over vertellen..? Groet van Oet"
"nee,dat bedoel ik niet !"