Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"coke is a Brain F*ckurr!! mwa tiss te duur gewoon! en over het al gemeen K*T ach jah je moet weten waar je moet sijn! die k*T dealertjes denken alleen aan de hoeveelheid X Prijs niet aan prijs X kwaliteit dass best jammer! tiss dak me niet zal verlagen tot verkopertje etc maar ik zou ut wel weten hoe ik me markt op moet bouwen! ik betaal gemiddeld 40 euro voor 1tje soms 35,- en 3 voor 90,-! dies wel ok, ook heb ik un kerel die doet 1,5 voor 50,- ook goed te doen maar daar moek te ver voor rijden, alleen voor speciale gelegenheden haha !! persoonlijk! tiss alleenmaal leuk zo lang ik het heb ( en genoeg heb ) word er heel egowistiesche van( wat ik eigenlijkk niet ben ) maar op ze tijd met een aantal maten en un potje bier is het heerlijk. Gr Tha DOcc"
"mm jah, na en onder het gebruik van sosa heb is soms wel down momenten, maar jah dat ligt er aan hioe je ben als je je eerste lijn pakt. heb wel dak me af wil sluiten van de rest, alleen wil sijn etc. of alleen de mensen om me heen wil hebben die ok hebe gepakt. Gr Tha DoC"
"dank u Mac... mooi gesproken. zonder gein relaxt dat je dit met ons wilde delen. greets Tha Doc..."
"ik pak of doe alleen maar bommen maken, probleem is bij mij dak der drang heb aan door te pakken en blijven pakken. voor al op een feestje natuurlijk. ik pak voor een feest ( geen koekhap feestje enz ) een dikke dikke bom, en dat is thuis voor we weg gaan zeg maar. en voor we naar binnen gaan nog eentje om het aF te leren. en dan kijk ik op het feestje wel of der een kneus is die wat mee naar binnen heb genoemen en koop ik wel wat, ga ut zelf niet meej nemen natuurlijk. de eerst is meestal wel een dikke vette, 0.5 gr toch wel zeg maar! Greets La Doc"
"naja ik heb lkkr bij-kunnen slapen gisteren. zondag om 14,30 er in gegaan en vanochtend om 11,30 er uit dik 21 uur geslapen. enne het domme is nog steeds moe en voel me rot. ach jah krijg je met zooi . greets tha Doc"
"en mac... dan is mijn vraag aan jou. wat zijn jou persoonlijke lichaamlijke en geestelijke bijwerkingen van het 6 jaar gebruiken van pep of speed. ???? greets Tha Doc"
"2 weken geleden een blokje van 10 gram gehaalt. ( goed nat. ) stuk er af gehaalt voor me zelf gram of 3, de rest was voor wa maten een kleine gezamelijk in koop gedaan scheelt weer wat pleuro's. ik mijn deel klein gehakt maar wilde het snel drogen. ik A4'tje gepakt de helft afgescheurt en de meest grote lompe lelijk pony ooit gevouwen. ik de Pep er in gegooid +/- 3 gram duzz tussen de verwarming gedaan. denk naja is lkkr droog smorgens me verwarming brandt savonds een uurtje of anderhalf en dan niet al te warm. naja sochtens open gehaalt was lkkr droog beetje wat klontjes maar jah blijf je houden. goed snifklaar klein ge maakt en in een zakje gedemopeert. moes die dag werken en savond zou het Hardebas zijn, niks op me werk gepakt denk je als ik om 8 uur begein en dan tot de volgende dag 7 uur moet weet ik nie eens hoe ik binnen ben gekomen en dass togg zonde eant je bent voor da kaartje 38,25 euro lichter. ( dat terzijde) smiddags thuis aan gekomen wat gegeten want jah da word zondag ochtend togg niks anderss . 9 uur zouden we weg rijden denk naja pak om 8 uur dikke lijn en dan net voor we weg gaan weer een lkkre witte streep. want jah op die feesten zelf is het altijd moelijk om lijnen te leggen plee's trekken ze open enne je heb er nie bijna niet eens de knas voor. ( zeg nooit nooit ) komen daar aan uurtje onder weggeweest stapt op denk naja zal het wel goed voelen in me benen. helemaal niks super vaag had die vaker enne was niks en al bijna een gram weg. eg kut naja wa bleek nou ik had het nooit moeten drogen in een A4tje alle vocht was er uit allen jah het leek wel of alle werkzame delen ook in het papier waren getyrokken, was gewoon een zielig hoopje wit waardeloos poeder. gelukkig togg wa kunne regelen en is togg goed gekomen . de volgende keer togg maar weer uit smeren over een Cd hoesje, paar keer bij elkaar schrapen weer uit smeren blijft togg de snelte methode. en dan hoeft het eigen lijk ni eens op de verwarming te leggen. greets Tha Doc"
"nog ff wa over inname van Pep of speed, ik doe soms op me werkt= wat Pep in me spa citroen , of wa bij je redbull werk ook wel ok. loop ik te minste niet heel de dag me neus op te halen. maar jah dat gevoel dat het door je neus schiet dat het je keel in glijd en dan die tranen met als gevolg kk vieze smaak in je bek, blijf ook wel wat hebben greets Tha Doc."
"klopt klopt maar jah waarom een kleine nemen als je een lkkre chemisch ruikende witte streep kan nemen van een halve Gram. greets Tha Doc p.s. die van daar net glee ook lkkr."
"ik werk bij een tankstation, aan de snel weg. nacht diensten van 21.00 tot 09.00 zijn erg vermoeiend moet ik zeggen. greets tha Doc"