Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe mixen jullie de Gea ???

hoe mixen jullie de Gea ???

40 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nouja, je proeft natuurlijk wel iets, maar ik vond het niet vies.
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#2
k vroeg me af hoe jullie hier jullie gea in nemen.
ik zelf met orange sap, omdat dit redelijk zuur is en het over treft de zoute smaak beter dan bv met cola.
ken zelf ook mensen die het gewoon in nemen duur de fugel aan de mond te zetten en hem zo naar binnen slurpen maar dat in nu nie de beste oplossing.


greet tha Doc
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met alcohol :hearteyes:

maar meestal met frisdranken
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#4
flash kieke zei:
Met alcohol :hearteyes:

maar meestal met frisdranken
Klik om te vergroten...
alcohol? ben je levensmoe?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
cunt zei:
flash kieke zei:
Met alcohol :hearteyes:

maar meestal met frisdranken
Klik om te vergroten...
alcohol? ben je levensmoe?
Klik om te vergroten...

Ken genoeg mensen die het met alcohol mixen,en zij zijn ook niet levens moe.

wrm zou ik levens moe zijn?Omdat ik het met alcohol mix?

neeee

Ieder zijn manier he

grtz
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#6
flash kieke zei:
cunt zei:
flash kieke zei:
Met alcohol :hearteyes:

maar meestal met frisdranken
Klik om te vergroten...
alcohol? ben je levensmoe?
Klik om te vergroten...

Ken genoeg mensen die het met alcohol mixen,en zij zijn ook niet levens moe.

wrm zou ik levens moe zijn?Omdat ik het met alcohol mix?

neeee

Ieder zijn manier he

grtz
Klik om te vergroten...
ja iedereen zijn eigen manier.. maar ghb en alcohol = geen goed idee .. is toch wel algemeen bekend?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
IJsthee! Proef je er 0,0 van :)
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
cunt zei:
flash kieke zei:
cunt zei:
flash kieke zei:
Met alcohol :hearteyes:

maar meestal met frisdranken
Klik om te vergroten...
alcohol? ben je levensmoe?
Klik om te vergroten...

Ken genoeg mensen die het met alcohol mixen,en zij zijn ook niet levens moe.

wrm zou ik levens moe zijn?Omdat ik het met alcohol mix?

neeee

Ieder zijn manier he

grtz
Klik om te vergroten...
ja iedereen zijn eigen manier.. maar ghb en alcohol = geen goed idee .. is toch wel algemeen bekend?
Klik om te vergroten...

Als ge het goed dosseert,gaat het niet fout,en ben nog niet te hard gedaan met die 2 duss..
:wave:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Door mensen als jij krijgen drugs zo'n slechte naam..
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bal0n zei:
Door mensen als jij krijgen drugs zo'n slechte naam..
Klik om te vergroten...

wrm dat nou weer?
s
snipeLid
01-01-2024, 00:00
#11
looza multi vitamine
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Omdat het mixen van alcohol en GHB behoorlijk dom is, en dat de mensen zijn die er aan overlijden.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bal0n zei:
Omdat het mixen van alcohol en GHB behoorlijk dom is, en dat de mensen zijn die er aan overlijden.
Klik om te vergroten...

Dat zijn mensen die heel veel ghb in hun alcohol doen.

Jij doe precies dat ik een flesje in mijn drinken doe..

Ik doe er heel weinig in men glas,en ben nog niet fout gegaan en ook niet in die buurt..

En ermee,heeft drugs zo ie zo geen slechte naam??

En ik wil drugs helemaal geen slechte naam geven :wink:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
GHB en Alcohol samen geeft een synergetisch effect, dus een beetje van beide zou toch dan een redelijk effect geven?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#15
loser..
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bal0n zei:
loser..
Klik om te vergroten...

tss.. :openmouth:
S
Speed-queenLid
01-01-2024, 00:00
#17
flash kieke zei:
Bal0n zei:
Omdat het mixen van alcohol en GHB behoorlijk dom is, en dat de mensen zijn die er aan overlijden.
Klik om te vergroten...

Dat zijn mensen die heel veel ghb in hun alcohol doen.

Jij doe precies dat ik een flesje in mijn drinken doe..

Ik doe er heel weinig in men glas,en ben nog niet fout gegaan en ook niet in die buurt..

En ermee,heeft drugs zo ie zo geen slechte naam??

En ik wil drugs helemaal geen slechte naam geven :wink:
Klik om te vergroten...

Hey ik neem het gewoon zonder iets erbij hah
is wel echt niet te zuipen Hoor GADVER!!!!!
MaaRruh wou ff zeggen dat BolOn hier zeker gelijk in heeft..
ik zelf heb het gemixt om een dag met Speed, S.O.S en paar uuur later
een pilletje... maar met alcohol word je OVERAL gewaarschuwd!!!

Pas dus op en er staan er op internet Bruutte verhalen over mensen
die het wel deden!!!!! :mrgreen: lees dat maar is.... :openmouth:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bal0n zei:
IJsthee! Proef je er 0,0 van :)
Klik om te vergroten...
Zou het :grin:? Dan zal ik dat eens doen heb nu hier 2 flugeltjes ghb liggen 1 voor mij 1 voor een ander en ik ging gister bekant over me nek van de smaak. Sinds dat ik nok ben gegaan vind ik het zo ranzig heb het eerst zelfs eens weggedronken zonder drinken.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bal0n zei:
Nouja, je proeft natuurlijk wel iets, maar ik vond het niet vies.
Klik om te vergroten...
je proeft het alleen maar als je er echt naar gaat zoeken. dat heb ik in ieder geval. heb het altijd alleen met ijsthee gedronken omdat de mensen waar ik het de 1e keer mee deed zeiden dat ijsthee het beste was.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#20
flash kieke zei:
cunt zei:
flash kieke zei:
Met alcohol :hearteyes:

maar meestal met frisdranken
Klik om te vergroten...
alcohol? ben je levensmoe?
Klik om te vergroten...

Ken genoeg mensen die het met alcohol mixen,en zij zijn ook niet levens moe.

wrm zou ik levens moe zijn?Omdat ik het met alcohol mix?

neeee

Ieder zijn manier he

grtz
Klik om te vergroten...
Omdat het gewoon gevaarlijk is...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."