Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOut gaan

Out gaan

58 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
barry zei:
op een fuif, waar iedereen was waarvan je liever niet hebt dat ze van je weten dat je drugs doet.

er is ooit iemand outgegaan bij een maat van me en toen hadden ze potloden in z'n aars liggen proppen heb ik later gehoord :openmouth: :confused:
Klik om te vergroten...

Klinkt opzich wel grappig.
Maar wel erg zielig als je dat doet (en vies).
Inderdaad wie dat heb gedaan zou ik hard aanpakken :flushed:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#2
idd, als je het hoort is het wel grappig maar om het zelf mee te maken niet.
is ook 1 van de redenen waarom ik daar geen ghb meer doe :P ik wil niet wakker worden en potloden schijten
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
dan zou ik ghb in zijn drankje schenkenen moet je een raden met wat hij in zijn reet wakker word .. toch wel gauw een penne set of 3 =P
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
@telefoon :grin:




nog een andere maat van me is nok op school gegaan. Dat is ook rot, werd politie bijgehaald en van het school gestuurd.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flugeltje zei:
Op welke plek ben je wel eens out gegaan waar je dat liever niet ging :confused:

Bij mijn top 3 staat toch de Carrefour (supermarkt). Ben zelfs achteraf door de bewaking eruit gezet :grin:
Klik om te vergroten...

whahahaha rofl
w
whiteroseLid
01-01-2024, 00:00
#6
barry zei:
nog een andere maat van me is nok op school gegaan. Dat is ook rot, werd politie bijgehaald en van het school gestuurd.
Klik om te vergroten...

Ohh, das wel rot! Maar sowieso dom om voor school te gebruiken.. Gewoon op school niks gebruiken, vind ik. :mrgreen:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
Telefoon zei:
dan zou ik ghb in zijn drankje schenkenen moet je een raden met wat hij in zijn reet wakker word .. toch wel gauw een penne set of 3 =P
Klik om te vergroten...



Die linker vooral :grin:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#8
hahahahaha llllooooollll
d
doityourselfLid
01-01-2024, 00:00
#9
barry zei:
op een fuif, waar iedereen was waarvan je liever niet hebt dat ze van je weten dat je drugs doet.

er is ooit iemand outgegaan bij een maat van me en toen hadden ze potloden in z'n aars liggen proppen heb ik later gehoord :openmouth: :confused:
Klik om te vergroten...

en?? kon ie ermee schrijven??? :mrgreen:
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#10
barry zei:
@telefoon :grin:




nog een andere maat van me is nok op school gegaan. Dat is ook rot, werd politie bijgehaald en van het school gestuurd.
Klik om te vergroten...

waarom zou je van school gestuurd worden je kan toch gewoon zijn flauwgevallen of in slaap zijn gevallen :confused:
u
ultima_novaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben eens out gegaan toen met het school waren gaan kajakken. :rolleyes:

Toen heeft mijn kameraad heel de tocht moeten alleen roeien, en als de kajak kantelde mij er terug in leggen
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ultima_nova zei:
Ik ben eens out gegaan toen met het school waren gaan kajakken. :rolleyes:

Toen heeft mijn kameraad heel de tocht moeten alleen roeien, en als de kajak kantelde mij er terug in leggen
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: daar heb je toch vrienden voor :wink:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Op de wc met de deur op slot, en in een kraakpand waar ik echt niet iedereen vertrouwde. Op zich gelukkig altijd goede mensen om me heen, dus geen probleem, maar toch niet zo fijn..... :flushed:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ging eens naar de wc en werd een aantal uur later wakker op de vloer van de plee, waar ik lekker had liggen slapen. Was wel ff een wtf momentje. :confused:

Gelukkig nooit in het openbaar out gegaan. Zorg er ook voor dat dat niet gebeurt.
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#15
waarom gaan je jullie dan out kijken jullie niet goed naar jullie doseringen jullie vinden het op dat moment zeker zo lekker dat jullie weer bijnemen :hearteyes: :wave:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flugeltje zei:
Op welke plek ben je wel eens out gegaan waar je dat liever niet ging :confused:

Bij mijn top 3 staat toch de Carrefour (supermarkt). Ben zelfs achteraf door de bewaking eruit gezet :grin:
Klik om te vergroten...

Whehe! :grin:

Ik ben eens met Aking een Albert Heijn binnengewandelt om ontbijt te scoren. Ik was stervende, na anderhalve gram mdma, een gram pep en plusminus 5 ml GBL. De nacht ervoor was er ook nog een zegel in mijn mond verdwenen en een lijntje sos om alles op de rails te houden. Ik dacht echt dat ik de supermarkt niet lopend zou verlaten, en was totaal niet bezig met inkopen doen. Aking laadde rustig zijn mandje vol, en ik redde het nog net om een pak drinkyoghurt uit het rek te pakken. Volgens mij zijn toen Joyce en Ruth nog binnengekomen, maar ik weet niks meer van de terugreis. Eenmaal terug aangekomen bij het Kadaverpand kon ik gelukkig wèl slapen, iets waar ik de hele ochtend al naar verlangde. Belachelijke hoeveelheid drugs ook, maar ja, die meetings hè :P
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#17
5 ml GBL zeker wel een beetje verspreid anders ga je zeker in 1 keer out :hearteyes:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
mmn zei:
waarom gaan je jullie dan out kijken jullie niet goed naar jullie doseringen jullie vinden het op dat moment zeker zo lekker dat jullie weer bijnemen :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...

Vroeger toen ik nog ghb met speed combineerde ging ik regelmatig out, slecht doseren... Nu, na jaren gebruik doseer ik met veel meer verstand zodat ik niet meer out ga.
In de Carrefour had ik toen van het verkeerde flesje gedronken, in het ene zat 1 potje, in het andere 2 potjes :flushed:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
richelle zei:
Je meent t.!?Achtelijke lui.. :angry:
Klik om te vergroten...

Ok ''richelle" :rolleyes:
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja out gaan... ik ben echt zoveel out gegaan dat 't nimeer schoon was soms... Kan hier wel veel grappige verhalen zetten...

Op welke plek ben je wel eens out gegaan waar je dat liever niet ging
Klik om te vergroten...

Op de parking van een megadancing, toen ik bijkwam lag ik op een brancard en was de ambulance er :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."