#1
Op welke plek ben je wel eens out gegaan waar je dat liever niet ging
Bij mijn top 3 staat toch de Carrefour (supermarkt). Ben zelfs achteraf door de bewaking eruit gezet![:grin:]()
Bij mijn top 3 staat toch de Carrefour (supermarkt). Ben zelfs achteraf door de bewaking eruit gezet

