Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOut gaan

Out gaan

58 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
A
AzraƫlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Elfquest zei:
Ik ging eens naar de wc en werd een aantal uur later wakker op de vloer van de plee, waar ik lekker had liggen slapen. Was wel ff een wtf momentje. :confused:

Gelukkig nooit in het openbaar out gegaan. Zorg er ook voor dat dat niet gebeurt.
Klik om te vergroten...

Ook eens gehad; lag een half uur in de WC en iedereen zat vanalles in mijn kot te smijten, er was een massas lange rij... toen ik buitenkwam was er een applaus... vaag :))
Z
ZeepbelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben nog nooit out gegaan, heb het wel al vaak zien gebeuren, maar ik laat het nooit zo ver komen bij mezelf.. hoewel ik de laatste tijd wel denk van: 'oei, dit dopje was misschien te veel' maar toch, het loopt altijd goed af..

:wave:
l
lunaticLid
01-01-2024, 00:00
#3
tsja, outgaan.. Ik zie het meer als in slaap vallen. Gebeurd ook juist als ik ga zitten en niet als ik rondloop. Als ik merk dat ik begin te zwalken tijdens het uitgaan, dan zorg ik dat ik blijf lopen en gooi ik er snel een paar glazen redbull of cola in.
Maarja, ik heb meestal ook ritalin bij me en dat helpt ook goed, kwam ik laatst achter..
Ik stond ergens in een kroeg op de wc en had teveel op. Oplaatst met mijn voorhoofd tegen de muur te leunen en moest mijn best doen om wakker te blijven en recht te pissen...

toen een ritalin vermalen en opgesnoven. Ik was binnen een minuut weer helemaal wakker!!
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#4
laatste tijd ga ik niet zo veel out meer gebruik het met meer verstand tegenover als in het beging nu ga ik enkel nog eens out als ik thuis ben voor tv ofzo .

en out gegaan hehe waar niet ??? :tongueout:

paar voorbeelden auto,discotheek,voor pc bij men ouders al bij al vonden ze het niet zo erg hehe
cafe ,pitta bar maar is allemaal heel goed afgelopen zo lomp ga ik niet meer zijn hehe slecht doseren en je bent verloren hoe sterk je ook bent !
g
grapjasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snap niet dat er zoveel ervaren gebruikers zijn die out gaan?

Op een gegeven moment weet je toch bij welke dosis dat gebeurt dus hoeveel je moet nemen..

Ik heb wel is geknikkebolt, maar Ʃcht outgegaan nog nooit.
A
AzraƫlLid
01-01-2024, 00:00
#6
dit weekend op de WC bij mijn vriendin, besefte het zelf niet en toen zei ze dat ik er al een half uur op zat..
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pas ƩƩn keer echt out gegaan en dat was voor de achterdeur bij mn ouders thuis (mn mama was wel een beetje van streek ja :( ) maar zo ver laat ik het dus nooit meer komen...
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#8
grapjas zei:
Ik snap niet dat er zoveel ervaren gebruikers zijn die out gaan?

Op een gegeven moment weet je toch bij welke dosis dat gebeurt dus hoeveel je moet nemen..

Ik heb wel is geknikkebolt, maar Ʃcht outgegaan nog nooit.
Klik om te vergroten...


perfect weet je dat nooit de ene keer sta je er sterker voor dan je zelf denkt als je al lang gebruikt,de andere keer minder en ga je sneller out,heeft te maken met hoeveel je geslape hebt,gegeten,hoe je je voelt,enz... het is onvoorspelbaar en keer na keer moet je meer en meer pakken voor zelfde effect
g
grapjasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je moet meer pakken, je gaat na lang gebruik dus ook minder snel out?
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#10
grapjas zei:
Je moet meer pakken, je gaat na lang gebruik dus ook minder snel out?
Klik om te vergroten...


tuurlijk wa dacht je nu hehe kijk ik bvb,ik pak gewoon altijd de zelfde dosis dan wat minder dan trug wat meer,in het beging ik ben begongen met 3 ml na tijd was dat 4,5,dat was om de 5 uurtjes nu pak ik 5 ml om de 2 uur ma heb voor de rest geen problemen als je niet verslaaft wilt worden gewoon soms na bvb 2 weken gebruik 3/4 dagen niet gebruiken en je begingt trug van beging :wink: gebruik nu ongeveer 1 jaar dagelijk beging zware doses (ging veel te graag out )
dat is nu minder sinds gistere nieuwe ghb,andere en gistere na 3a4 ml trug nock geweest je moet ook zien als je veel gebruikt en regelmatig andere hebt trug minimum dosis begingen
als het een ander goedje is (goede raad van tante kaat) haha tijdje geleden maakte ik het zelf maar heel men block stonk er naar haha nu laat ik hem maken door men beste maatje hehe

srry als je het niet kan lezen ma kust dan gewoon men klote mensen zonder inzicht h !! :) grtz
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik meestal als ik overdag neem idd knikkebollen
en elke nacht ga ik wel out maar dat is slapen voor mij :flushed:
g
grapjasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gister heb ik voor mijn doen echt veel genomen, 20ml in totaal. Normaal is 10ml al echt teveel. Maar had caffeinepillen a 200mg erbij genomen (=2,5 blikje redbull) en voelde me perfect :)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Op welke plek ben je wel eens out gegaan waar je dat liever niet ging :confused:

Bij mijn top 3 staat toch de Carrefour (supermarkt). Ben zelfs achteraf door de bewaking eruit gezet :grin:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#14
op een fuif, waar iedereen was waarvan je liever niet hebt dat ze van je weten dat je drugs doet.

er is ooit iemand outgegaan bij een maat van me en toen hadden ze potloden in z'n aars liggen proppen heb ik later gehoord :openmouth: :confused:
W
WTF_I_AM_TRIPPINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
barry zei:
op een fuif, waar iedereen was waarvan je liever niet hebt dat ze van je weten dat je drugs doet.

er is ooit iemand outgegaan bij een maat van me en toen hadden ze potloden in z'n aars liggen proppen heb ik later gehoord :openmouth: :confused:
Klik om te vergroten...

Shit, diegene zou ik later helemaal de ****** slaan..
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Midden in de bus een keer.
Lag ik daar ineens midden in het gangpad. :rolleyes:
Heel die bus in rep en roer.

Gelukkig al een tijdje van die rotzooi af.
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je meent t.!?Achtelijke lui.. :angry:
A
AzraƫlLid
01-01-2024, 00:00
#18
grapjas zei:
Gister heb ik voor mijn doen echt veel genomen, 20ml in totaal. Normaal is 10ml al echt teveel. Maar had caffeinepillen a 200mg erbij genomen (=2,5 blikje redbull) en voelde me perfect :)
Klik om te vergroten...

caffeinepillen.. en geen last van de darmen... :openmouth:
g
grapjasLid
01-01-2024, 00:00
#19
3 cafeĆÆnepillen gehad om de 3 uur eentje.

2 dagen ervoor had ik er een en toen kreeg ik wel last van brandend maagzuur, geen last van de darmen gelukkig :P
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#20
grapjas zei:
3 cafeĆÆnepillen gehad om de 3 uur eentje.

2 dagen ervoor had ik er een en toen kreeg ik wel last van brandend maagzuur, geen last van de darmen gelukkig :P
Klik om te vergroten...



:kots: :kots: :kots: :kots: :xtc: :xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."