Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wiet/hasj/Copelandia Cyanescens/chocola/bier"
"tman zei: het middel die ik neem is nl. Effexor, wat kan er gebeuren? Zou ik er dan na-effecten kunnen aan overhouden of sterven fzo? Als ik maar terug de oude ben achter de trip is er voor mij geen probleem. Greets Klik om te vergroten... Yo , ik gebruik zelf ook al meer dan een jaar efexor 75mg, en ik kan je niet aanraden om dat te doen.Ik ging al aardig bad met paddo's en dit tegelijk.Omdat je twijfelt of het goed zal gaan, krijg je die bad trip , je hebt teveel aan je kop zeg maar.Maar ieder mens is anders, als je het toch doet wil ik wel eff horen hoe het is gegaan. Btw:werkt wel goed heh die efexor, wereld uitvinding."
"Ja hij is idd gewoon open op zondag, daar kan je trouwens erge hawaiaanse paddos halen.Zijn meer gedroogd dan bij de lachende paus ofzo.En er zit meer van dat vieze blauwe schimmel op.Echt lsd vergelijkbaar die shit."
"nat rokers....."
"Best makkelijk te fixen daar in Spanje, vooral hasj, maar wiet is ook wel te regelen, toen ik daar was is het me meerdere keren aangeboden.Of de kwaliteit goed is, weet ik niet maar ik zou er niet te veel van verwachten."
"Gewoon zuurstoftekort, kan net zo goed een zak over je kop doen totdat je bijna dood bent en hem er dan door vrienden af laten halen.Zelfde effect , nog heviger. En ja zuurstoftekort kan leiden tot hersenbeschadiging."
"barry zei: op een fuif, waar iedereen was waarvan je liever niet hebt dat ze van je weten dat je drugs doet. er is ooit iemand outgegaan bij een maat van me en toen hadden ze potloden in z'n aars liggen proppen heb ik later gehoord Klik om te vergroten... Shit, diegene zou ik later helemaal de ****** slaan.."
"Gozer vertelt het echt alsof die sex heeft.urgh Smerig gewoon, bah.... Voor de rest , nooit maar dan ook nooit zal ik dit doen..."
"ahhh, jenevertje met cola, sinaasappelsap of water.Niet echt super lekker maar als je een beetje in drinkt , goed te doen.Alleen dag erna is wat minder Geef mij maar bier ipv sterke drank."
"Bier Bier Bier Bieeeerrr, sterke drank is zooooooooo gaar.Lekker blijven gaan met biertjes, dat is het..."