Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsslapeloosheid door ghb?

slapeloosheid door ghb?

27 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien kan je met je vraag terecht op De Hollandse Psychonaut :) :) Daar kunnen ze je vast wel wat vertellen.
v
vloeitjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
we (mijn vriend en ik) gebruiken nu ongeveer 2 jaar dagelijks ghb, zalig is het, praten gaat goed, feesten lukt als de beste, seks is heerlijk en sociaal contact geen problemen mee. nu als onze g op is en het duurt even voordat we nieuwe hebben is dat heel kut, alles is saai, je denkt constant 'hadden we nu maar wat vloei'. ook slaap ik de laatste tijd heel erg slecht, ik heb nu bijvoorbeeld al 2 slapeloze nachten achter de rug en daarmee bedoel ik echt slapeloos. ik blijf maar woelen in men bed en constant aan alles denken, ook liedjes in men hoofd zingen en de meest belachelijke dingen. mijn vriend heeft hier nog geen last van gehad daarentegen. we kopen meestal per kwart liter en daar komen we ongeveer een week mee toe. ook ga ik veel out ervan, soms wel 3 keer per dag. misschien heeft mijn slapeloosheid daar iets mee te maken, dat ik in de dag al een paar kwartiertjes out ben gegaan (geslapen eb).. somebody help? :confused:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ehhh... misschien een inkoppertje hoor, maar wat zou je er van denken om eens een poosje te stoppen met die zooi?

Probeer het eens te beperken tot 1 keer in het weekend om te beginnen?

En denk er om, zomaar stoppen na twee jaren dagelijks gebruik is ook niet zo gezond naar het schijnt, maar daar moet je maar even met de zoekfunctie naar zoeken, ik ben niet zo thuis verder in de ghb, omdat het bij mij niets doet.
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#4
kom op zeg zo stom is niemand..


ik heb nu bijvoorbeeld al 2 slapeloze nachten achter de rug en daarmee bedoel ik echt slapeloos. ik blijf maar woelen in men bed en constant aan alles denken, ook liedjes in men hoofd zingen en de meest belachelijke dingen. mijn vriend heeft hier nog geen last van gehad daarentegen. we kopen meestal per kwart liter en daar komen we ongeveer een week mee toe. ook ga ik veel out ervan, soms wel 3 keer per dag. misschien heeft mijn slapeloosheid daar iets mee te maken
Klik om te vergroten...

ik heb ervaring met iemand uit mijn buurt gebrukt al 6 jaar ghb en gbl gaat vaak out en heeft nu vaak problemen dat die zwart ziet als hij naar beneden wil kijken :wave: loopt nu voor onderzoek bij kentron! geen bullshit

zoek alsjeblieft alle info die je kan vinden over deze drugs op.. erowid dit forum google daar heb je veel aan
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jullie moeten echt NU beginnen minderen.
M
Maykel1986Lid
01-01-2024, 00:00
#6
luister maar naar de andere reactie's.......

afkappen met die shit :)
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan je niet gewoon nog een paar kwartiertjes out gaan? Op jaarbasis zijn dat toch al gauw een paar nachten
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit moet wel een troll zijn..
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#9
ben je in een keer gestopt, na 2 jaar gebruik?
dat is hardstikke gevaarlijk joh!
ik ben zelf ook verslaafd geweest, maar jullie moeten echt even stoppen hoor, geen wonder dat je slapenloze nachten hebt,
hebben jullie verder nergens last van dan.
want jullie gebruiken echt veel en is zekers verslavend.
en die slapeloze nachten ja das zeker heel kut.
stop lekker even een poosje :wave: :wave: :wave:
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja en die gedachtes in je kop, dat is doem denken...
heel irritand,, dus stop please
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zucht, ... weer zo een.. :confused: :confused: uhh 2..
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kijk hier maar fkes naar misschien dat het jullie zal helpen

KLIK MIJ SNEL!! :hearteyes:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat hier 1 woord voor is: Verslaafd!!!!

Stoppen met die zo, ga hulp zoeken en geef toe dat je verslaafd bent en niet zonder kan.

Het is niet zwak om hulp te zoeken, het is juist zwak als je geen hulp zoekt.

Ik heb meer respect voor mensen die erkennen dat ze een probleem hebben, dan mensen die ontkenen dat ze problemen hebben.

Succes en take care.. :)
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Om je gerust te stellen:
GHB verslaving is echt 1 van de makkelijkste verslavingen om van af te komen!
Ik geloof dat je als je 4 dagen helemaal G vrij doorkomt dat je er al kan zijn. Heb gehoord van een / de officiele afkick kuur dat die 8 dagen duurt; eventjes doorbijten, maar 8 dagen is goed te overzien dan toch?

Sterkte!
M
Mike033Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben zelf ook verslaafd geweest, en goed ook.
Voor ik het in de gaten had was ik lichamelijk afhankelijk.

Maar een vraagje he, heb je verder nergens last van?
Alleen slapeloosheid?
v
vloeitjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
zeker wel. als ik 's morgens geen dopje heb, heb ik helemaal geen zin om op te staan, dingen te doen.. ik weet ondertussen vanwaar die slapeloosheid komt (dopamine-serotinine shit). ook pak in serlatine (100 mg/dag) dus da fucked het ook allemaal goed op. als ik geen dopje (+-4ml) om de 2 uren kan nemen heb ik na een bepaald aantal uurtjes last van trillingen, klaffe koude handen, ben zeer snel geïriteerd, vind alles saai noem maar op.. ik weet en ben het me heel bewutst dat ik moet afbouwen, maar gemakkelijk is anders gezegd.. moet nu beginnen werken, maar gaat niet zonder ik ghb gebruik, zelfs moeilijk om te soliciteren met! ik ben nu ook beginnen gezond te eten, zeg maar te eten, want was op lange termijn op gebied van ghb en samenstelling met meestal coke, een 20 kilo afgevallen. zie er echt ongezond uit dus weet dat ik er eindelijk iets moet aan doen. maar toch blijft het 's morgens men gedachte zitten bij 'eerst een nipje, de rest gaat vanzelf'..
snotneusje zei:
Ik ben zelf ook verslaafd geweest, en goed ook.
Voor ik het in de gaten had was ik lichamelijk afhankelijk.

Maar een vraagje he, heb je verder nergens last van?
Alleen slapeloosheid?
Klik om te vergroten...
p
pietfrietLid
01-01-2024, 00:00
#17
Telpeva zei:
Om je gerust te stellen:
GHB verslaving is echt 1 van de makkelijkste verslavingen om van af te komen!
Ik geloof dat je als je 4 dagen helemaal G vrij doorkomt dat je er al kan zijn. Heb gehoord van een / de officiele afkick kuur dat die 8 dagen duurt; eventjes doorbijten, maar 8 dagen is goed te overzien dan toch?

Sterkte!
Klik om te vergroten...
ben benieuwt want ik ben al 4 dagen clean.. maar hoe kom je aan deze info dan? en zoiso ligt het erraan hoeveel je hebt gebruikt... hoelang je gewicht .. dus ben benieuwt naar je andwoord :wink:
s
stevenbelgiumLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je een kwart met 2 mensen drinkt op een week tijd is er niets aan de hand hoor.
Gewoon paar weekjes stoppen raad ik aan.
Je gaat huis geen gevaarlijke afkick krijgen. Ook niet na jaren op 125ml per week.
:wink:
p
pietfrietLid
01-01-2024, 00:00
#19
dit is echt onveranderwoord gewoon. hoe oud zijn jullie eigenlijk? of is dit gewoon een fake topic... waarscheinlijk wel
T
TirzanaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hallo, Ik heb zelf een ghb verslaving gehad en je hebt wel gelijk hoor laat die lullo's maar lullen.. Het gaat er niet om dat je out gaat van de ghb. Ghb zelf veroorzaakt bij langdurig gebruik slapeloosheid. Dit weet ik uit ervaring. Ik heb maanden niet geslapen en moest wel overdoseren om een paar uur in de week rust te kunnen pakken. Moest mezelf in coma gooien. Ik ben er niet trots op. Ik ben sinds mei er helemaal vanaf en wil het nooit meer. Ik heb ernstige schade aan de drugs overgehouden. Maar het veroorzaakte bij mij ook dat ik manisch werd en daarna flink psychotisch.. Zoek aub hulp bij het afkicken ze zijn er gespecialiceerd in en ze bouwen het voor je af.. Novadic Kentron staat hoog aangeschreven, ben ik geweest en heeft me erg veel laten inzien. Ze behandelen je met respect begrip en alle kennis en zorg die je wensen kan. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.. Tirzana

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."