Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ghb alleen geeft geen gevaar het is alleen als er alcohol en of medicatie bij te pas komt. Heb vroeger belachelijke dosissen moeten nemen om in slaap te raken toen ik verslaafd was. Het enige wat je kan voorhebben is braken terwijl je out bent en dan heb je natuurlijk wel een serieus probleem. Hartstilstand bij ghb kan alleen voorkomen als je aan het afkicken bent, meerbepaald cold turkey. En dat komt doordat je neurotransmitters niet meer vanzelf deftig functioneren omdat je ze maanden , jaren het werk door de G hebt laten doen. Al het voorgaande komt niet door veel te lezen maar door persoonlijke ervaringen. Redenen genoeg dus om het niet te nemen of te stoppen (met medicatie, alcohol en of hulp)"
"Je verhaal klinkt me bekend, net hetzelfde meegemaakt. Nam het voor spieropbouw na de training en voor het slapengaan een dopje. Tot je na een tijdje denkt hey ik ga goed vooruit wrm niet om de 4 uur n dopje. Werd later om de 2 uur of zelfs 1.5 uur 5 tot 7ml en snachts uitschieters tot 12 a 15 ml per keer ( 3keer per nacht). Zit je snel aan een liter op 8 dagen en dan begin je serieus vocht op te houden en te zweten als een rund tijdens de trainingen. Moest je problemen hebben met afkicken zend me gerust pm."
"Die echte psychoses houden een 3 tal dagenaan na jarenlang gebruik. Maar eens je terug gaat gebruiken en er dan ng eens wat speed bij gaat nemen ga je al snel dingen in je ooghoeken beginnen zien."
"Je hoeft je juist wel zorgen te maken. Door de g kan je veel benzo's en alcohol aan. Vrat soms 15 xanax dopjes telde ik al niet en half litertjes wodka met cola half en half er door. Weet je wel hoe fout het kan gaan of hoe hard je kan afzien?? En hou je halfwaardetijden in de gaten of binnenkort is het op spoed, hoeft maar een keer goed te gaan hoor"
"Idd mensen, eens verslaafd altijd verslaafd. Toch met G afblijven en ook van grote hoeveelheden benzo's slaappillen of alcohol wegblijven. Heb het zelf ondervonden , eens zwaar voor enkele jaren aan de g en je kan een pak aan voor je op de grond ligt hoor. Meermaals thuisgekomen dat ik toch het gevoel van een buisje wou en dan maar op een zuipen zetten met wat benzo's. Niet doen dus..."
"d1g1tal1s zei: Hier is eigenlijk niet echt een eenduidig antwoord op te geven. Ik denk dat het afhankelijk is van een heleboel factoren of je er wel of niet verslaafd aan gaat raken. Ik noem maar een paar: --verslavingsgevoeligheid, --gesteldheid (problemen in je leven die je wegdrukt, slaapproblemen) --je sociale verplichtingen (werk dat het niet toelaat wazig te zijn) --Gebruikfrequentie --Leeftijd En zo zijn er nog wel meer zaken te noemen die er op van invloed kunnen zijn. Als jij je bij die een keer per week kunt houden dan zal je er niet lichaamlijk verslaafd aan kunnen raken. Wel geestelijk, omdat stappen bijvoorbeeld niet meer zo leuk is zonder gtje. Als je merkt dat je gebruik begint uit te breiden naar bijvoorbeeld doordeweekse dagen wordt het wel een beetje tijd jezelf achter je oor te krabben en eens goed te kijken waar je mee bezig bent. Klik om te vergroten... Goed verwoord In de praktijk kan je best elke dag G gebruiken zonder verslaafd te zijn. Hoe langer je jou neurotransmitters hun werk door de G laat doen hoe erger je verslaving gaat worden. Bekijk het als met alcohol, je kan best wel is veel drinken en achteraf n kater hebben. Ga je drinken om die kater weg te krijgen dan ga je n verslaving in de hand werken. Bij G is het zo dat als je tussen 2 dosissen genoeg tijd laat er geen probleem gaat zijn. 24/7 gebruiken dan ga je je na n dag aan de vloei wel kut voelen (wat eigenlijk zoals n kater is) ga je gewoon doorgaan dan geraak je verslaafd."
"Je kan dit op verschillende manieren doen. Phenibut + alcohol, phenibut + benzo, ghb, ghb + benzo enzovoort. Weet wel hoe en wat voor je begint. Baclofen is idd goed en zeker tegen craving."
"Als je een kwart met 2 mensen drinkt op een week tijd is er niets aan de hand hoor. Gewoon paar weekjes stoppen raad ik aan. Je gaat huis geen gevaarlijke afkick krijgen. Ook niet na jaren op 125ml per week."
"Meijerr zei: Eej flugeltje.. Jij ben gewoon een lompe dwaas als je zo denkt.. Ken ook een paar mensen die DOOR ghb overleden zijn.. of helemaal lichamelijk verlamd in het ziekenhuis liggen en nooit meer iets kunnen doen in hun leven! Jou reacties zijn typische reacties van iemand die helemaal wous van de potten achter het pctje een verhaal zit te typen.. Dat weet ik omdat ik zelf ook verslaafd eraan ben geweest Klik om te vergroten... Dit is in alle gevallen door onthouding of verongelukken doordat je half nok achter het stuur kruipt. Dood zoals bij heroïne is onmogelijk met alleen maar GHB gebruik!!! Als je er andere drugs of medicatie bij gaat nemen gaat dit weer wel. En lichamelijk verlamd zelfde als hierboven. Ik stel me vragen bij jou verslaving als jou kennis over de drugs al zo weinig is maarja, ik hoef het trouwens niet te weten"
"Je zegt het al zelf 2x daags, X is bijlange zo zwaar niet als ghb, het is medische ghb. Als je G 2x per dag inneemt heb je ook geen onthoudingsverschijnselen, zelfs niet na tien jaar gebruik"