#1
Hallo, Ik heb zelf een ghb verslaving gehad en je hebt wel gelijk hoor laat die lullo's maar lullen.. Het gaat er niet om dat je out gaat van de ghb. Ghb zelf veroorzaakt bij langdurig gebruik slapeloosheid. Dit weet ik uit ervaring. Ik heb maanden niet geslapen en moest wel overdoseren om een paar uur in de week rust te kunnen pakken. Moest mezelf in coma gooien. Ik ben er niet trots op. Ik ben sinds mei er helemaal vanaf en wil het nooit meer. Ik heb ernstige schade aan de drugs overgehouden. Maar het veroorzaakte bij mij ook dat ik manisch werd en daarna flink psychotisch.. Zoek aub hulp bij het afkicken ze zijn er gespecialiceerd in en ze bouwen het voor je af.. Novadic Kentron staat hoog aangeschreven, ben ik geweest en heeft me erg veel laten inzien. Ze behandelen je met respect begrip en alle kennis en zorg die je wensen kan. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.. Tirzana
loopt nu voor onderzoek bij kentron! geen bullshit