Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsslapeloosheid door ghb?

slapeloosheid door ghb?

27 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
T
TirzanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, Ik heb zelf een ghb verslaving gehad en je hebt wel gelijk hoor laat die lullo's maar lullen.. Het gaat er niet om dat je out gaat van de ghb. Ghb zelf veroorzaakt bij langdurig gebruik slapeloosheid. Dit weet ik uit ervaring. Ik heb maanden niet geslapen en moest wel overdoseren om een paar uur in de week rust te kunnen pakken. Moest mezelf in coma gooien. Ik ben er niet trots op. Ik ben sinds mei er helemaal vanaf en wil het nooit meer. Ik heb ernstige schade aan de drugs overgehouden. Maar het veroorzaakte bij mij ook dat ik manisch werd en daarna flink psychotisch.. Zoek aub hulp bij het afkicken ze zijn er gespecialiceerd in en ze bouwen het voor je af.. Novadic Kentron staat hoog aangeschreven, ben ik geweest en heeft me erg veel laten inzien. Ze behandelen je met respect begrip en alle kennis en zorg die je wensen kan. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.. Tirzana
B
BoediLid
01-01-2024, 00:00
#2
Herken dat het niet slapen en liedjes en woelen, dat heb ik al na weekend gebruiken. Zal misschien dan met het out gaan te maken hebben?
B
BoediLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou heeft niks met out gaan te maken, want afgelopen weekend weinig gebruikt en toch niet kunnen slapen. En dat heb ik toch echt wel nodig om goed te kunnen functioneren.
s
stynLid
01-01-2024, 00:00
#4
Telpeva zei:
Om je gerust te stellen:
GHB verslaving is echt 1 van de makkelijkste verslavingen om van af te komen!
Ik geloof dat je als je 4 dagen helemaal G vrij doorkomt dat je er al kan zijn. Heb gehoord van een / de officiele afkick kuur dat die 8 dagen duurt; eventjes doorbijten, maar 8 dagen is goed te overzien dan toch?

Sterkte!
Klik om te vergroten...

awel e sorry voor mijn taalgebruik maar gij weet nie waarover gij praat ze gast !
das een van de zwaarste drugs om af te blijven en zeker als je het al 2jaar gebruikt

zelf ervaring mee, vriend vn mij ook, tis echt super moeilijk
nergens meer zin in , ge kunt niet slapen enzovoort , en das nie voor paar weke zeh , maanden lang
s
stevenbelgiumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eenmaal verslaafd is het idd de lastigste en gevaarlijkste om af te kicken. 50ml per dag enkele maanden is al genoeg. En eens verslaafd geweest komen de afkicks nog sneller. Mag er niet aan denken om terug 4 dagen zweethanden en voeten, rood aangelopen aangezicht , stemmen horen en schimmen zien om van de hartritmestoornissen nog maar te zwijgen. Zeer hoge dosis benzo's, alcohol of de G zelf zijn de enige afkickmethodes. Cold turkey raad ik zware gebruikers niet aan, been there en geen 2 keer ze.
s
stynLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tranxene is de hulpmiddel die je moet vragen aan de dokter voor je ghb-gbl verslaving , je voelt je superlekker echt wauw, en geen last van afkick, je merkt niet eens dat je het niet aan het gebruiken bent
v
vloeitjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ok wel even grappig om te lezen men berichtje van ongeveer 4 jaar geleden nu.. ondertussen ben ik eindelijk van die shit af, ookal blijft de goesting erin dagelijks en is het nu allemaal niet makkelijker (behalve dat ik niet overal out ga, om de 2 uur een dopje moet hebben anders zowiezo binne de 4 uur een psychose krijg) damn ben nu een jaar clean, maar dus ervoor was het zo op gelopen dat ik meer dan een liter per week dronk, tientallen keren op de spoedgevallen moest komen en meestal dan gewoon omdat ik niets meer had en een psychose kreeg die dan een week duurde, of tot ik men dopje had dat ondertussen tot 8ml was opgelopen. damn wat een kuttijd en tegelijkertijd ook de fijnste tijd dat ik me kan voorstellen maar soit wou dit even kwijt heb ondertussen een kindje waarvoor ik het stoppen vooral laat! salutos
v
vloeitjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
styn zei:
Tranxene is de hulpmiddel die je moet vragen aan de dokter voor je ghb-gbl verslaving , je voelt je superlekker echt wauw, en geen last van afkick, je merkt niet eens dat je het niet aan het gebruiken bent
Klik om te vergroten...


?? je word er wel rustiger van maar het houd de psychoses niet weg, (daar hielp zelfs seroquel xr 150 niet voor bij mij) en daar wou ik niet echt van uit men bed komen, en blij was ik ook niet echt maar dat is dus persoonlijk
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt Vloeitje, dat je ons even laat weten hoe of het nu met je gaat.
En mooi om te horen dat je het alweer een jaar lang lukt om het te laten staan.
Moest ook wel, anders had je waarschijnlijk nu niet meer geleefd met zulke enorme hoeveelheden
GHB!!

Prettige dagen toegewenst!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien kan je met je vraag terecht op De Hollandse Psychonaut :) :) Daar kunnen ze je vast wel wat vertellen.
v
vloeitjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
we (mijn vriend en ik) gebruiken nu ongeveer 2 jaar dagelijks ghb, zalig is het, praten gaat goed, feesten lukt als de beste, seks is heerlijk en sociaal contact geen problemen mee. nu als onze g op is en het duurt even voordat we nieuwe hebben is dat heel kut, alles is saai, je denkt constant 'hadden we nu maar wat vloei'. ook slaap ik de laatste tijd heel erg slecht, ik heb nu bijvoorbeeld al 2 slapeloze nachten achter de rug en daarmee bedoel ik echt slapeloos. ik blijf maar woelen in men bed en constant aan alles denken, ook liedjes in men hoofd zingen en de meest belachelijke dingen. mijn vriend heeft hier nog geen last van gehad daarentegen. we kopen meestal per kwart liter en daar komen we ongeveer een week mee toe. ook ga ik veel out ervan, soms wel 3 keer per dag. misschien heeft mijn slapeloosheid daar iets mee te maken, dat ik in de dag al een paar kwartiertjes out ben gegaan (geslapen eb).. somebody help? :confused:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ehhh... misschien een inkoppertje hoor, maar wat zou je er van denken om eens een poosje te stoppen met die zooi?

Probeer het eens te beperken tot 1 keer in het weekend om te beginnen?

En denk er om, zomaar stoppen na twee jaren dagelijks gebruik is ook niet zo gezond naar het schijnt, maar daar moet je maar even met de zoekfunctie naar zoeken, ik ben niet zo thuis verder in de ghb, omdat het bij mij niets doet.
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#13
kom op zeg zo stom is niemand..


ik heb nu bijvoorbeeld al 2 slapeloze nachten achter de rug en daarmee bedoel ik echt slapeloos. ik blijf maar woelen in men bed en constant aan alles denken, ook liedjes in men hoofd zingen en de meest belachelijke dingen. mijn vriend heeft hier nog geen last van gehad daarentegen. we kopen meestal per kwart liter en daar komen we ongeveer een week mee toe. ook ga ik veel out ervan, soms wel 3 keer per dag. misschien heeft mijn slapeloosheid daar iets mee te maken
Klik om te vergroten...

ik heb ervaring met iemand uit mijn buurt gebrukt al 6 jaar ghb en gbl gaat vaak out en heeft nu vaak problemen dat die zwart ziet als hij naar beneden wil kijken :wave: loopt nu voor onderzoek bij kentron! geen bullshit

zoek alsjeblieft alle info die je kan vinden over deze drugs op.. erowid dit forum google daar heb je veel aan
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jullie moeten echt NU beginnen minderen.
M
Maykel1986Lid
01-01-2024, 00:00
#15
luister maar naar de andere reactie's.......

afkappen met die shit :)
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kan je niet gewoon nog een paar kwartiertjes out gaan? Op jaarbasis zijn dat toch al gauw een paar nachten
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dit moet wel een troll zijn..
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#18
ben je in een keer gestopt, na 2 jaar gebruik?
dat is hardstikke gevaarlijk joh!
ik ben zelf ook verslaafd geweest, maar jullie moeten echt even stoppen hoor, geen wonder dat je slapenloze nachten hebt,
hebben jullie verder nergens last van dan.
want jullie gebruiken echt veel en is zekers verslavend.
en die slapeloze nachten ja das zeker heel kut.
stop lekker even een poosje :wave: :wave: :wave:
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja en die gedachtes in je kop, dat is doem denken...
heel irritand,, dus stop please
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zucht, ... weer zo een.. :confused: :confused: uhh 2..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."