"ik ontken mijn verslaving ook niet, ik ontken ook niet dat ik het smorgens nodig heb, ikweet dak een verslaving heb, maar nu is het 50x geminderd in gebruik, nu gebruik ik het wanneer ik het wil, ik gebruik het vanwege de positieve effecten,, Heb zelf heel hard afgezien om te minderen want ik was 24/7 verslaafd aan 6-7drugse dus ikweet wel wat een verslaving is en ik ontken het zeker niet, maar zoals ik nu ben, heb ik mezelf goed onder controle, kan stoppen wanneer ik wil en waar ik wil, alleen s'avonds jah ondervind ik wel nogaltijd het probleem het slapen dus da wilt zeggen dat ik de laatste 4-5dagen weer enorm veel vloei heb gebruikt omdat ik het niet voelde = De reden was teweinig eten-vitaminen waar ik mijn lichaam altijd van voorzien had de laatste 2maanden. ik eet mij nu de laatste dagen echt gewoon dood e man, supradyn energie is op al 2weken, ben al een weekje gestopt met speed, daarvoor 1gram op 1week enhalf. Dus ik weet wel waar ik mee bezig ben.
Vroeger niet en dat geef ik eerlijk toe.
ik moet gewoon blijven eten, blijven vitamines pakke, en ghb das echt vetzakkerij,kvoel het niet en tis zo dik-smerig da'k er wijt van moet overgeven, dus in mijn leven, gbl maar het nadeel is van gbl dat je afvalt als een gek als je dan nog eens zo actief doet als mij.
ik heb 4jaar van mijn leven vergooit door den drugs, ik wou dit zosnel mogelijk opnieuw oppakken enjah al de afvalstoffen uit mijn lichaam gezweet en het vet verbrand, nu moet ik dus keiveel eten, en dan benk nimeer van karton maar van beton !
als ik nu eten telang uitstel dan begin ik helemaal door te flashen -aggresief te worden, had niet verwacht dat bijkomen zo een moeilijke taak was als je lijd aan ondergewicht. ( nooit last van gehad ervoor,maar ik ken alles van het menselijk lichaam, heb geen fucking dokter nodig want zelle kennen er juist niets van en pompen u vol met andere chemische drugs waarvan zij denken dat het beter is voor je , FOUT GEDACHT MENSEN"
In: verslaafd gestopt voor 5 maand, opnieuw gebruiken?
1-1-2024