Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kreeg een aantal maanden geleden en strip cenforce 200mg van een maat van me. Valt in dezelfde categorie als kamagra en viagra enzo. Kamagra en viagra heb ik jaren geleden wel eens voor de grap genomen, gewoon puur om te kijken wat het is en wat het doet. Was er niet van ojder de indruk. Nu heb ik afgelopen weekend zo'n cenforce ding op. Wooow, die dingen zijn echt top haha. Iemand hier ervaringen ermee?"
"Elfquest zei: Makkelijker gezegd dan gedaan: Laat je maar opnemen. Voor klinische opnamen om te helpen met afkicken zijn helaas lange wachtlijsten. Erg fijn als je wil stoppen, maar nog maanden GHB moet nemen voordat je terechtkan.. Klik om te vergroten... Ik ben afgelopen maandag opgenomen in Novadic Kentron in Vught. Dinsdag is Nicolette Kluiver hier geweest voor het BNN programma Spuiten en Slikken. Ik zit hier nu dus 5 dagen en het gaat erg goed. Ben maandag begonnen met 15ml GHB van de apotheek. Dinsdag begonnen met afbouwen, sta nu op 4 ml elke 3 uur. De ontwenning is mij 100% meegevallen, los van wat slaapproblemen heb ik verder weinig last ga zo mijn bed in ik zal morgen meer posten Zondagavond om 22:55 word het uitgezonden op BNN"
"Hey mensen hier ben ik weer, Sorry voor mijn late reactie. Moet mededelen dat het top gaat met me en dat ik weer volop in het leven sta zonder dat ik G nodig heb. Mijn dank is groot aan novodic kentron wat een proffesionaliteit daar zeg petje af. er word echt naar je geluisterd en ze doen een hoop voor je... ik moet zeggen dat ik de eerste 2 weken thuis nog wel slecht kon slapen of bijna niet heb geslapen. ik kon naar de huisarts gaan om van allerlei slaapshit te halen maar ik denk ik bijt wel ff door voor ik dalijk weer verslaafd raak aan de valium of slaappillen na 2 weken zwaar afafzien heb echt nachten bijna niet geslapen viel ik gewoon op eigen kracht weer in slaap echt heerlijk en gewoon de normale 7 tot 8 uur weer doorslapen ben weer elke dag aan het trainen en in maart of april hoop ik mijn come back in de ring te maken op een kickbox gala van mik`s gym. de datum voor dit gala staat nog niet vast maar ik laat het nog wel horen.... voor degene die ook echt net als ik zwaar aan de g zaten heb ik wel wat tips en advies om de wachttijd bij novodic kentron te omzeilen als jullie nog vragen hebben vraag maar raak ik zal t forum dagelijks blijven checken groetjes wesley"
"Ik ben na een week of 3 na het afkicken ook zo ineens gestopt met baclofen. Ik had het geluk dat mijn huisarts het me voorschreef. Maarliefst 150mg per dag."
"Ik vind het knap van je, als ik het in huis heb, gaat het op. Als we naar een feestje zijn geweest, en daarna een after bij mij thuis, moeten ze ook altijd de G meenemen, anders gooi ik t weg."
"Rebell zei: @Sunnydf ja dat zijn verschikkelijke hoge doseringen. Hoe groot je ook bent. Het gaat om je gewicht en niet om je lengte. In de ochtend 25mg baclofen dan in de middag 25mg en in de avond 25mg dat moet genoeg zijn. Het zit allemaal tussen de oren voor de rest. Diazepam ook die 3x per dag erbij maar gewoon 10mg.. 3x Ik weet waar Baclofen oorspronkelijk voor is. Het is een spierverslapper. Maar dat volgooien met alles is niet nodig. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker. Gewoon zulke doseringen aanhouden. Dan kan je in de avond nog wel temazepam er bij gooien. Maar jezelf helemaal vol gooien met benzodiazepines en dan nog niet kunnen slapen dat zit tussen de oren. Neem dan een Olanzapine (Ziprex) van 20mg om te slapen ipv dat je 120mg Diazepam naar binnen gooit samen met 120mg Themazepam. Want dan werkt dat niet goed meer en dan meer nemen heeft geen nut en dan krijg je ook griep verschijnselen. Leg dat anders voor aan je dokter en wees eerlijk tegen hem zoals je hier op dit forum doet. Want ik denk dat hij dat ook niet goed keurt en je dus beter Olanzepine kan voorschrijven. Maar daar moet je zeker geen 100mg van gaan slikken zomaar ook al lukt het slapen niet goed. Klik om te vergroten... Ik denk dat het per persoon verschillend is aan hoeveel baclofen je genoeg hebt. De 2e keer dat ik af ging kicken, deed ik het samen met een maatje van me. Ik had aan 4, en soms 5 keer 25 mg genoeg op een dag. Zijn doseringen lagen veel hoger dan de mijne, pakte die evenveel als ik, had die echt heftige afkick. Ik sliep ma 3 dagen alweer door, duurde bij hem een week."
"En hoe is je gesprek gegaan gisteren? Beetje duidelijkheid gekregen?"
"Het is wel fijn hier dat je op dit forum mensen treft die met hetzelfde kampen betreft de Probleem zirren."
"Ik ben zelf ook verslaafd geweest, en goed ook. Voor ik het in de gaten had was ik lichamelijk afhankelijk. Maar een vraagje he, heb je verder nergens last van? Alleen slapeloosheid?"
"Beste mede forumleden, Ik heb een vraag!!!! Wie kan mij advies geven omtrent het afbouwen van GHB??? Heb echt jullie hulp nodig want zit met me handen in t haar. Sinds een maand of 6 zit ik 24/7 aan de GHB, ik wil ermee stoppen maar t lukt niet, als ik een paar uur geen buisje neem ga ik zweten, krijg hartkloppingen etc. Ik heb gisteren een halve liter gekocht met dee bedoeling om af te bouwen... Wie kan mij advies geven hoe ik dit het beste kan aanpakken??? Hoop echt dat jullie mij advies kunnen geven. Gr M V L"