#1
g-zuidoost zei:Je gebruikt teveel door elkaar met korte pauze's. Je kan in principe heel veel gebruiken, maar door mijn eigen ervaring neem ik altijd alles achter elkaar op 1 dag i.p.v een paar ml en paar uur niks en dan weer wat. Geef je lichaam rust dus hou minimaal 12 uur per dag dat je nuchter bent. Reken dus 3u na je laatste dosis vanaf dat moment ben je nuchter.
Gebruik zelf eigenlijk dagenlijks maar hooguit 4x 3,5 ml zodat ik ongeveer 15 uur nuchter bem geweest voordat ik weer gebruik. Hou dit al 2 jaar vol zonder problemen. Sommige weekenden wel eens 30/40 uur nonstop, maar erna weer met de pauze's. Hou dit als regel en je krijgt nooit een verslaving. Tuurlijk de een is gevoeliger dan de ander maar met dit gebruik (als je uberhaupt dagelijks gebruikt) krijgt niemand een lichamelijke afhankelijkheid.
Geestelijk voel ik mezelf ook goed zonder g het is puur de gewenning om het te gebruiken , maar als het moet zou ik ook zonder kunnen. Moet wel zeggen g is echt een verrijking in mijn leven geworden, ik train ook net als jij en de g gebruik ik om te ontspannen of me op somkige momenten gewoon door de dag te slepen zonder dat ik schade aanricht aan mijn lichaam. Echt super en alcohol is zo gaar vergeleken en ook erg slecht.
Gr
Ik hoop echt dat er geen verslaving optreedt, bij mij is dit ook lang zo geweest...ik gebruikte dagelijks en siiep makkelijk van mezelf...en wat geen enkel nadeel aan GHB.
Dat is nu wel anders...ik weet dat als ik hiermee doorga, dat er naast de slaapproblemen meer problemen zullen komen, gezondheidsproblemen...mijn hartslag is in rust 100...bloeddruk aan de hoge kant..ik lig in bed en voel mijn hart in mn buik kloppen..
Ik zie GHB niet meer als verrijking, ik hoop dat het jou niet overkomt, maar zo wel kan je me pm'en wat ik allemaal ervaren heb en hoe ik niet ervanaf kom...inclusief de psychologische kant ervan want ik heb mijn hele instelling ervoor moeten omgooien.
