"Hallo allemaal, ik heb een account aangemaakt op het forum omdat ik mijn verhaal graag kwijt wil...en wat meningen van buitenaf zou willen hebben, omdat ik zoals vele andere verslaafden mijn ghb helemaal geheim hou.
Ik ben ermee begonnen in Dec 2012 als vervanger voor alcohol, ik ben een competitief bodybuilder en alcohol is niet gewenst in mijn levensstijl. GHB gaf me toch de kans een avondje "mee te doen".
Later tijdens een wedstrijd voorbereiding hielp het me om de stress en vermoeidheid van het dieet en trainen te vergeten, ik nam voor mijn wedstrijd in april bijna elke avond wel 5 + 2 ml.
Later ging ik het ook weleens gebruiken voor de meest simpele bezigheden, met een vriend de stad in, of gewoon ff de deur uit en een stukje touren.
Het hielp me met mijn 4000 callorieen dagelijks binnenkrijgen, en ik heb de beste vooruitgang in spieropbouw in de afgelopen periode gehad.
Mijn gebruik was in Juni/Juli vanaf een uur of 15:00uur 5ml + 2ml, en dit nog 1á2 keer. Een normale dag voor mij was trainen, en hierna ghb gebruik, ik eet om de 3/4 uur dus ik kan niet constant nemen, dus wanneer het uitwerkte ging ik eten en 1,5 uur later nam ik weer een dosis.
Alles ging prima, ik had het geweldig naar mijn zin, iedereen had lol met me, ik vermaakte me met de kleinste dingen, zelf boodschappen doen was leuk!
De laatste week is mijn verbruik een stuk hoger geworden, met een verandering in mijn lichaam als gevolg...denk ik dan.
Vorig weekend brak de relatie met mijn vriendin, vrijdag moest ik werken in de nacht, ik begon met ghb in de middag na trainen om zon 14:00uur. En ik ging door tot 06:00 die ochtend. Dit was bij elkaar zo'n 40/50ml ruw geschat.
Ik moet erbij zeggen, ik heb al die tijd geslapen ZONDER GHB, en ik sliep prima.
Zaterdag weer nachtdienst, GHB na trainen weer om zon 14:00uur, en ging weer door tot zo'n 06:00uur.
Maandag tussen 13:00 en 23:00 uur gebruik.
Di, wo, do werkte ik 06:30 tot 14:30...normaal gebruikte ik niets tijdens deze diensten want ik trainde erna...nu nam ik zo'n 20ml tijdens een dienst, daarna trainen..en daarna nog zo'n 15ml.
Woensdag begon het eerste probleem, ik sliep om 22:00uur en viel meteen in slaap..ik was ook heel uitgeput van het trainen..om 02:00uur werd ik wakker en was ik klaarwakker tot de wekker ging om 05:00uur.
Donderdag begon ik weer om 07:30 met de eerste dosis, en wanneer het uitwerkte en ik ging eten merkte ik lichte hartkloppingen en een nerveus depri gevoel. Dat depri was natuurlijk omdat ik nog erg zit met mijn relatiebreuk..maar het fysieke had ik nooit eerder meegemaakt.
Donderdag besloot ik 17:00 mijn laatste dosis te nemen en 23:00 ging ik naar bed toe, tot 08:00 uur heb ik gelegen maar niet geslapen, heel licht geslapen en vreselijk gedroomd/dagdroomd. Licht nerveus, ik voel mijn hart kloppen..geen ondragelijkheid maar er is duidelijk ontwenningsverschijnselen.
Vandaag eerst getraind, en weer waanzinnige vooruitgang, dus het hindert mijn fysieke prestatie allemaal niet. En voor/tijdens/na trainen wat last van trillen en hartkloppingen.
Na het trainen besloot ik weer om wat G te nemen (12:00uur), wat was dit heerlijk...voelde me weer helemaal euforisch zoals altijd en later om 15:30uur en net 18:00uur weer een dosis.
Ik heb mijn verhaal gedaan en ik denk nu...wat is nou eigenlijk het probleem..misschien omdat de G inslaat ben ik weer heel optimistisch. Wat ik wil is niet af van de G, ik wil af van de afhankelijkheid...ik wil zonder G kunnen zonder een nerveus gevoel en hartkloppingen/trillingen, en ik wil normaal kunnen slapen zoals altijd..
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal, ik denk dat ik graag meningen zou willen ontvangen van anderen, ik heb een hoop ingelezen over GHB..de aanvulling op mijn leven en sport is zeer groot, ik heb er veel voordelen aan en ik zou het niet uit mijn leven willen.
Maar misschien zie of erken ik de onderliggende gevaren niet?
Ik zit nu ook even in een moeilijke periode, om die relatiebreuk...en ik ben met liefde echt een softy dus de G houd me positief en kalm..ergens hoop ik dat als die dip voorbij is dat ik de G gewoon kan gebruiken zoals vroeger, wel dagelijks maar zonder afhankelijkheid en ontwenningsverschijnselen."