#1
Ik ben inderdaad een tijdje niet op het forum geweest...ik zal een update doen hoe het tot nu toe gaat (eerlijk).
Ik ben niet lichamelijk verslaafd, maar mentaal heel erg, en ik wil stoppen maar betrap mezelf er steeds op dat ik toch een dosis neem, en al heb ik genoeg dingen te doen op een dag blijft die craving naar ghb aanwezig.
Na mijn laatste post ben ik een stuk of 3 keer licht verslaafd geweest, daarmee bedoel ik dat ik 3/4 dagen 247 doseerde, daarna kapte ik omdat het gevoel van verolicht nemen waardeloos was en ik kon niet tegen de anxiety dus ik was dan een dag een angstig nerveus mens en daarna weer de oude, en dan kan een buisje wel weer...zo ging dat dus steeds door.
Al die tijd ben ik bezig geweest om het middel te kunnen gebruiken dat ik nog kon slapen, of geen ontwenning kreeg, maar aan die regels of schemas hield ik me haast nooit.
Vorige week ben ik gaan lezen over cravings en mentale verslaving, en ik heb er nooit bij stil gestaan maar ik heb uiteraard veel moodswings...ben regelmatig erg down, en vrave dan naar G...dus ergens wist ik dat als ik van die G af zou zijn zou ik me veel beter voelen.
Dus ik stopte, en na 3 dagen voelde ik me...ik kan het alleen omschrijven als vrij, stabiel, rustig, ik sliep lang en diep...ik miste af en toe de high maar ik voelde me gewoon goedgenoeg.
Ja die dagen, ja je raad het al, ik probeer is een buisje, kijken hoe mijn stemming nu veranderd, ik werd alleen een beetje duizelig, maar voelde me niet beter of euforischer, nog een keer genomen later...weer hetzelfde, maandag waren dat al 4 dosissen...ook niet echt wat ik verwachtte maar de craving was meteen terug...en gister doseerde ik weer de hele dag, en ja op een punt werkt die G uit en dan wordt je wat nerveus en onrustig...en als je dan wat neemt voel je je weer relaxed en dat maakt euforie...ik doseer mezelf gewoon tot ik me rot voel en dan neem ik g om me weer lekker te voelen...ik wordt er echt moe van.
Ik heb nu nachtdienst, half 10 savonds was mijn laatste...dus nu is dat wel uitgewerkt, licht verhoogde hartslag maar vooral in mijn hoofd voel ik me negatief, ik denk negatief en ben down.
Ik heb een paar punten op papier gemaakt met punten om mezelf te herinneren dat ik zonder G beter af ben, die G doet zn werk allang niet meer, maar die craving is er zeker nog.
Ik wil van die mentale verslaving af, een dag doorkomen zonder te denken dat een buisje wel lekker zal zijn of van mn werk naar huisracen om wat te nemen, morgenochtend pak ik het goed in en stop ik het weg in de kelder...ik kan wel stoppen alleen val ik vaak terug, maar ik probeer er alles op te zetten en zal het hier eerlijk zetten hoe dat loopt...kan ik er weer niet vanaf blijven gaat het door de wc. Eigenlijk zou ik dat nualmoeten doen maar ergens vindik dat zo zonde, misschien dat ik het ooit is wil gebruiken...of ikben bang dat ik zwaar depressief wordt als het helemaal weg is.
Ik ben niet lichamelijk verslaafd, maar mentaal heel erg, en ik wil stoppen maar betrap mezelf er steeds op dat ik toch een dosis neem, en al heb ik genoeg dingen te doen op een dag blijft die craving naar ghb aanwezig.
Na mijn laatste post ben ik een stuk of 3 keer licht verslaafd geweest, daarmee bedoel ik dat ik 3/4 dagen 247 doseerde, daarna kapte ik omdat het gevoel van verolicht nemen waardeloos was en ik kon niet tegen de anxiety dus ik was dan een dag een angstig nerveus mens en daarna weer de oude, en dan kan een buisje wel weer...zo ging dat dus steeds door.
Al die tijd ben ik bezig geweest om het middel te kunnen gebruiken dat ik nog kon slapen, of geen ontwenning kreeg, maar aan die regels of schemas hield ik me haast nooit.
Vorige week ben ik gaan lezen over cravings en mentale verslaving, en ik heb er nooit bij stil gestaan maar ik heb uiteraard veel moodswings...ben regelmatig erg down, en vrave dan naar G...dus ergens wist ik dat als ik van die G af zou zijn zou ik me veel beter voelen.
Dus ik stopte, en na 3 dagen voelde ik me...ik kan het alleen omschrijven als vrij, stabiel, rustig, ik sliep lang en diep...ik miste af en toe de high maar ik voelde me gewoon goedgenoeg.
Ja die dagen, ja je raad het al, ik probeer is een buisje, kijken hoe mijn stemming nu veranderd, ik werd alleen een beetje duizelig, maar voelde me niet beter of euforischer, nog een keer genomen later...weer hetzelfde, maandag waren dat al 4 dosissen...ook niet echt wat ik verwachtte maar de craving was meteen terug...en gister doseerde ik weer de hele dag, en ja op een punt werkt die G uit en dan wordt je wat nerveus en onrustig...en als je dan wat neemt voel je je weer relaxed en dat maakt euforie...ik doseer mezelf gewoon tot ik me rot voel en dan neem ik g om me weer lekker te voelen...ik wordt er echt moe van.
Ik heb nu nachtdienst, half 10 savonds was mijn laatste...dus nu is dat wel uitgewerkt, licht verhoogde hartslag maar vooral in mijn hoofd voel ik me negatief, ik denk negatief en ben down.
Ik heb een paar punten op papier gemaakt met punten om mezelf te herinneren dat ik zonder G beter af ben, die G doet zn werk allang niet meer, maar die craving is er zeker nog.
Ik wil van die mentale verslaving af, een dag doorkomen zonder te denken dat een buisje wel lekker zal zijn of van mn werk naar huisracen om wat te nemen, morgenochtend pak ik het goed in en stop ik het weg in de kelder...ik kan wel stoppen alleen val ik vaak terug, maar ik probeer er alles op te zetten en zal het hier eerlijk zetten hoe dat loopt...kan ik er weer niet vanaf blijven gaat het door de wc. Eigenlijk zou ik dat nualmoeten doen maar ergens vindik dat zo zonde, misschien dat ik het ooit is wil gebruiken...of ikben bang dat ik zwaar depressief wordt als het helemaal weg is.
