Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben het toch wel met de meeste users hier eens. je bent te jong. Best hypocriet om te zeggen, want ik was net als jij, maar je hersenen zijn nu nog volop in ontwikkeling en voor je het weet ben je 2 niveaus op school gezakt. Toch niet het meest onbelangrijke in het leven. Het kan allemaal wel goed komen, maar je gooit er wel een boel tijd mee weg. Pas ook op met blowen, dat wordt nog weleens onderschat. Zeker op jonge leeftijd."
"hehe cool report. helemaal into the stenen was je Wijze dosering voor een eerste keer"
"mooie geschreven mind trip, Jammer dat het visuele spektakel wat achter bleef. Desalnietemin zijn de inzichten toch hetgeen wat het meest blijft hangen en een positieve onvloed heeft"
"theholyganja zei: @tetsuo: mindtrippen was nu al lastig ik denk niet dat er veel visuals erbij mochten komen. Wat ziet iemand eigenlijk bij een echt hoge dosis op LSD? Klik om te vergroten... Dat verschilt per persoon. Ik ben extreem gevoelig voor visuals en mijn omgeving verdwijnt vanaf +-150 in de piek. richting de 250 a 300 zit ik constant in hyperspace met visuals van bijvoorbeeld tempelachtige gebouwen die opgebouwd worden en waar ik dan omheen vlieg/ energetische lichamen, laserstralen, landschappen, kosmische krachten en de meest uiteenlopende kleine ramdom details. De kamer waar ik dan inzit is dan ook echt compleet verdwenen. Het ligt ook aan de muziek wat voor visuals ik krijg. Maargoed, dat ben ik, heb ook ervaringen van mensen gehoord die meer dan een 500 ug nemen en niet meer dan licht golvende bewegingen zien."
"pff 30 gram.. jij durft"
"het is het geweldisgte wat er bestaat als ik me goed voel. Als de trip de verkeerde kan op gaat sja.. dan is het hel. mgoed gaat altijd weer over"
"wel lekker geschreven report, maar idd om de drugs de schuld te geven vind ik een beetje vreemd. Truffels zijn gewoon een middel dat bestaat. als jij ervoor kiest om er heel veel van te nemen is dat niet de schuld van de truffel. Zoals hiervoor ook al gezegd alcohol is in excessieve hoeveelheden minstens zo fucked up en een stuk gevaarlijker."
"mijn stem heb je"
"Ik wil ook, dit maakt me nieuwsgierig."
"heb je niet zo handig gedaan. Hoop dat je ervan geleerd hebt."