Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik moet door omstandigheden met mijn suboxon gaan stoppen. Ik zat op 8 en heb een paar dagen hem door de helft gedaan maar vanacht werd ik wakker door de bewegings-drang. Niet te doen dus.. Heeft er iemand hier een idee hoe ik het het beste kan afbouwen of iig hoelang ik op de afbouwende mg's moet blijven??? Gr Ricky P.S. Weet iemand wat helpt tegen de bewegings-drang in rug en benen? Benzo's is geen optie, daar ben ik zowat recistend voor...."
"Das waar is ook lastig, maar de subo ga ik ook als eerst mee beginnen. En die artsen heb ik tot nu toe niet zoveel mee. Ze weten nog niet veel over suboxone. Als je wist met wat voor belachelijk schema die aan kwam toen heb ik gezegd ik doe het zelf wel. En heb het toen ook gered tot de 0.2 maar ik ben nu een jaar verder dus zal niet zo makkelijk gaan als toen ik er een paar weekjes aan zat..."
"Wat ik je kan aanraden is kontakt opnemen met de (verslavings) arts om doormiddel van methadon af te gaan bouwen. Is bij mij de eerste keer prima gegaan. Cold turkey is bijna niet te doen en alles behalve prettig..."
"Ik heb net een gesprek gehad met een arts die wel verstand heeft van Suboxone en ga het rustig afbouwen samen met het gebruik van Clonindine. Zijn er mensen die ook last hebben gehad van bewegings-drang waar de Clonindine tegen geholpen heeft??"
"Zo... Dat klinkt niet goed. Toen ik een jaar geleden afkickte ging het eigenlijk goed totdat ik van 0.2 naar 0 ging, maar toen zat ik er nog niet lang aan. De bewegings-drang maakt je stapel idioot en is ook niet ff uit te zitten. Dus hoop dat de Clonidine dat verhelpt. En anders maar intern weer jah.. We zullen zien"
"Bedankt voor jullie reacties. Ik ben een tijdje offline geweeest.. Ik moet zeggen dat de clonidine indd wel helpt als ik s'ochtends ziek en rusteloos wakker word. Ik zit inmiddels op 2 mg. (van de 8 af) en de stap word steeds groter. Dus word erg vroeg wakker en moet er dan ook meteen uit door de rusteloos heid. Maar Porcodio, kreeg jij 8 tabletten Clonidine? Ik mag namelijk maar 1 per keer nemen 3 a 4 keer per dag.. En kijk een beetje op tegen de laatste stappen als het nu al zo erg is... Het is te doen maar niet zonder slag of stoot indd."
"Rechterkant van je borstkas? Zou met je lever te maken kunnen hebben. Gebruik je ook iets van anabolen? I.c.m. drugs kun je soms ineens last van je lever krijgen. Ben ik ook een paar keer goed van geschrokken. Sowieso hoef je het niet eens zo bond te maken wil je lever een keer protesteren. Met heroine en alcohol ook vaak gehad. Terwijl mijn lever inmiddels helemaal is hersteld"
"Even een update; De laatste keer zat ik op 2 mg Subox en zit nu op 0.4 temgesic. Het is indd een lange weg geweest en ik ben er nog niet. Voel me nu echt verrot en heb steeds de eerste dagen dat ik wakker word van de rusteloosheid. Vaak ga ik dan onder een hele hete douch zitten en dan trekt het wat weg maar soms moet ik echt bij-slikken. De clonidine werkt ook steeds minder.. Het vergt erg veel energie en voel me ook alles behalve goed maar ik denk dat je op karakter hier wel vanaf kan komen. Sta nog niet op nul natuurlijk maar ben een heel end.."
"Zo is het indd. De omgeving moet compleet vertrouwd en relaxed wezen. De natuur is dan helemaal perfect. Ik had hetzelfde probleem. Zit je met een paar mensen relaxed en er hoeft maar iemand in een andere toestand binnen te komen, niet eens met kwade bedoeling, en de hele sfeer sloeg om. Op laatst deed ik op de geplande avonden de bel eraf en de telefoons uit. En zelfs toen nog kwamen de negatieve gedachtes. Dat kwam ook omdat ik van blowen al wat achterdochtig en para werd en een tripje versterkt je gevoel van dat moment gewoon een paar keer in het kwadraat. Dus ik ben toen ook op gehouden. Halverwege de jaren 90 waren de tripjes nog echt relaxed, je had aan 1 genoeg en we stonden nog altijd gewoon met mooi weer de hele nacht buiten met een radio'tje. Heb laatst nog eentje gehad maar voelde er eigenlijk niks van. Weet niet of het zo erg verslechterd is sinds die tijd of dat ik gewoon een verkeerde had?"
"hey ja indd. Als dit ook geld voor een psychiater dan ga ik hier zeker werk van maken. Thankzz!"