Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsghb afkicken

ghb afkicken

41 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
na 16jr. cokegebruik, ermee gestopt?!! goed van je.
Heb je dit alleen gedaan, of heb je hier hulp mee gehad??

sorry
maar ik kan nix over ghb zeggen/vertellen, want me eerste ghb slok moet ik nog nemen
.
S
SandokanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo, hier ben ik weer...

Ik zou je even op de hoogte houden van het CAD.
Morgen ga ik er naar toe, heb dan pas mijn eerste gesprek.
Verders gaat het nog steeds goed, weinig veranderd.
Ik hou je op de hoogte na morgen.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo kick ik ook af eindhoven, en na maanden ben ik zonder problemen gestopt.

Als je af en toe een periode inlast dat je je lichaam zonder zet valt het nog wel mee.
Elk lichaam is ook anders ja, sommige zullen sneller afhankelijk worden dan andere
e
eindhovenannoLid
01-01-2024, 00:00
#4
hallo allemaal.ik ben verslaafd aan ghb.om de 2/3 uur neem ik een buisje van 4,5 mm.nu lees ik veel hier over het stoppen.zelf stop ik af en toe ook een week.ik doe dit trouwens al een jaar of drie... als ik stop, neem ik de laatste 2 dagen gewoon een half buisje per keer.daarna heb ik verder nergens last meer van.geen hartkloppingen, zweethanden, helemaal niks.hoe zou het komen dat de 1 er meer last van heeft dan de ander?
gewicht, sterkte?
ik ben 40 jaar, 180 cm, en 85 kg.
de ghb is sterk, want als ik 2 buisjes neem, ga ik ook wel eens out.
ik zal wel mzzl hebben.wel is het zo dat ik er sterk aan denk, en ook slaap problemen heb.
ik wil ieder die probeert te stoppen veel s6 wensen, en alle goeds voor 2009.

gegroet zijt u
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Herkenbaar Fessie, ik had ook een ghb probleem, toen ik mijn vriendin heb leren kennen had ik het in de hand maar ik heb echt moeten kiezen voor haar of ghb. Ik heb voor haar gekozen en verder geen enkele ml ghb meer
f
fessieLid
01-01-2024, 00:00
#6
action_man zei:
Sandokan zei:
dutchmarshal zei:
dat is zwak man.. dat tegen je vriendin verzwijgen..
Klik om te vergroten...
Weet je wie zwak is...jij!!! Dat je zo durft te reageren, zeg.
Oordeel niet zo snel, hij zal er zijn redenen voor hebben en weet je wel hoe moeilijk het is om daar over te praten, vooral met de mensen van wie je houdt. Die kwets je het meest en begrijpen niet waarom je GHB gebruikt. Zoek maar eens een goed moment, die is er nooit.
Geef het de tijd, je bepaalt zelf wanneer je er klaar voor bent. Ik raad je aan om naar je huisarts te gaan voor Xanax, is bij mij de enige manier om van de GHB af te blijven en het is niet eens moeilijk..Het werkt 8 uur lang en heeft een zeer rustgevende werking. Voor meer info, zie mijn citaten boven of mail me even. Je komt er wel....Suc6
Klik om te vergroten...

Beste is toch om eerlijk te zijn. Als ze erachter komt dat hij G gebruikt en dat zal zeker gebeuren als je ermee doorgaat dan vertrouwt ze je helemaal niet meer. Als het goed is kun je met de mensen die van jou houden ook goed praten. Eerlijk zijn is ook beter voor jezelf en voor je geweten. Trust me, been there done that.
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Gewoon eerlijk zijn.
Ik ben niet Fessie maar zijn vriendin. Hij heeft het voor mij verzwegen. Voor mij en voor zijn ouders. Zijn leven is flink op het spel gezet. Ja hij heeft geluk gehad en heeft 'niks' maar hij had ook zo ff tussen 6 plankjes kunnen liggen. Om maar niet te zwijgen over het vertrouwen dat na 6,5 jaar weg is. Ik heb hem zelf vaak gezegd: ik ben tegen drugs. ik wil niet dat je het gebruikt. maar als je het toch doet, zeg het me dan alsjeblieft eerlijk.. En nu op dit forum ben ik op nog meer leugens gestuit. Met andere woorden, hij verliest mij zo. Drugs vind ik kut. Maar de oneerlijkheid vind ik vele malen erger.
f
fessieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flugeltje zei:
Herkenbaar Fessie, ik had ook een ghb probleem, toen ik mijn vriendin heb leren kennen had ik het in de hand maar ik heb echt moeten kiezen voor haar of ghb. Ik heb voor haar gekozen en verder geen enkele ml ghb meer
Klik om te vergroten...
(weer ff vriendin van)
Heel goed van je! Drugs kan leuk zijn, maar het maakt in vele 'gevallen' meer kapot dan je lief is. En ik ben blij voor je dat je niks meer hebt genomen. Deed je dat met hulp? Of zonder?Liever voor zo'n keus gesteld worden dan dat je tussen 6 plankjes eindigt.

En ja, ik blijf het iedereen die dit leest op zijn hart drukken. Wees alsjeblieft eerlijk. Hoe moeilijk het ook kan zijn. Hoe bang je ook bent om je familie of vriend(in) kwijt te raken. Ooit komt de waarheid boven water. En dan zijn de gevolgen vele malen erger. Dus probeer je je er alsjeblieft over heen te zetten
M
Mrs. GLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey,

Ik ben zelf nu een maand uit een klinkiek parnassia in den haag ivm mn ghb verslaving 6 jaar verslaafd geweest om de anderhalf uur een buisje.
Kwam in de detox binnen met 6 x 50mg ceresta, daarna 4 x per dag 40 mg valium en voor het slapen gaan een halve trazolan.
GIng allemaal goed, totdat ze mn valium gingen afbouwen mn mediCATIE stond weer op nul en kreeg weer ontzettend trek in ghb
Ben na 4 maanden weer thuis en weer aan de ghb heb gelukkig wel 200 mg valium van mn verslacvingsarts dus in principe kan ik gewoon stoppen maarja heb hier nog een liter liggen en blijft moeilijk geestelijk om er van af te blijven.
Maar ik raad je aan om je aan te melden bij verslavingsarts, aanmelden voor opname wachttijd is lang ik was crisis binnegekomen dus binen 2 dagen werd blind, verlamd enz.
Zodra je je aanmeld moet je overdrijven en zorgen dagt je crisis binennkomt kriijg je voldoende medicatie die je afkick onderdrukken en daarna sterk blijven.
Geloof me voelde me goed die tijd maar toen mn valium op nul stond voelde ik me edchgt kut saai onzeker enz.
In iedergeval succes.


dr beckson zei:
ik was 2 weken gelden begonnen met afkicken. (alweer)
Nou de eerste week wou ik gaan afbouwen.
nou dat lukte dus niet ging toch steeds meer nemen. :(
Toen ben ik maar gewoon gestopt maar wel onder de slaappillen valium extra forte ofzo en nog iets.
Maar moest er wel 6 per nacht van hebben anders sliep ik nog niet toen was ik dus een week gestopt.
Maar heb dit weekend weer gebruikt alleen het weekend ,
Hoe kan het dan dat ik er nu ook weer last van heb? is mijn lichaam er zo aan gewend dat ie het meteen weer herkent of zo
als ik 1 buisje neem voel ik ook nix moet er perse 1half of 2 nemen voor ik wat voel
Maar de afkick het is nu niet zo heftig als voorheen hoef niet te trillen Enzo maar voel me gewoon kut en altijd die zweet handen en niet slapen.
ben nu naar de huisarts geweest en die heeft me diazepam gegeven en daar moet ik voor het slapen gaan 1 van in nemen, maar dan slaap ik nog niet.
wat moet nou doen want ik moet echt slapen ben al bijna 2 weken wakker. en voel me super verkenkert.
weet iemand misch wat ik het beste kan doen om te slapen want heb het echt nodig overdag loop ik er bij als een zombie en s nachts ben ik wel moe maar kan gewoon niet in slaap komen
groetjes
Klik om te vergroten...
g
ghbeetjegevaarlijkLid
01-01-2024, 00:00
#9
helpt dat echt?
loop ook te klooien man.
eerst maar is alleen 2x 3ml of 4 i2;00 en 14;00
beter 13;00 en 15:00 anders neem je dr toch nog 1 voor t eten.
hoop dat t me gaat lukken, voelt wel vet vaag.
iemand nog nieuwe verse goeie tips PLIEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS :confused: :confused:
word r niet vlolijker van:angry::angry:

grtz uit aalsmeer
g
ghbeetjegevaarlijkLid
01-01-2024, 00:00
#10
hallo daar ben ik weer.
hoe lees ik m,n berichten? want zag 1 bericht bij m,n vorige reactie van gister.
gister om 14;00 me laatste 5ml g genomen.
vanacht goed geslapen van 22;30 tot 9;00 maar me bed was zeiknat van zweet.
vandaag wou ik op karakter gewoon nix nemen.
het gaat goed maar wel met een jointje en biertje.
nu ben ik dus 33 uur clean.
wel zin om nu 1 te nemen maar doe t niet.
nog maar n jointje zo en n biertje en inslapertje en dan lekker slapen.
zie ut morgen wel weer.
me streven is voorlopig alleen t weekend g te nemen.

wie heeft er verder nog tips voor me?
mvg jakkie :wave:
g
ghbeetjegevaarlijkLid
01-01-2024, 00:00
#11
jaaa hier is jakkie weer, nu al 57 uur geen g genomen:grin:
wel lekker aan de boorel en jointje.
verder geen rare dingen.
denk dat je als je goed luistert naar je lichaam, er wel uit komt.
ben ook zonder hulp van de coke afgeraakt na 16 jaar gebruiken.
jammer dat hier weinig reacties komen. de laaste was van 2008
zitte nu in 2010:confused:
me streven is ghb alleen in t weekend,,,, hoop en denk dat dat me wel lukt:grin:

groetjes jakkie :stoned:
ps. als je tijd nix op heb is 3ml per x wel verstandig toch? niet gelijk weer 5
of 6 ml???????????????????
W
WatzijnFeitenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik lees jullie berichten zo eens door en wil iedereen die er af wil sowieso bij voorbaat
eerst succes meegeven. Verder hoop ik dat iemand iets heeft aan mijn informatie.
Aangezien het een tijd geleden is dat ik me wende tot forums oftewel het mee discussiëren,
zal ik in dit bericht te kijken of jullie hier wat aan hebben...

Als je verslaafd bent is dat psychisch erg zwaar, maakt niet uit waaraan je verslaafd bent.
Het probleem met Gh is helaas een tak waar nog meer nadelen bij kunnen komen kijken omdat het (vrij) nieuw is en zelfs erg veel hulpverleners (geloof me) helaas niet weten waar ze mee bezig zijn als ze je helpen. Daar komt bij dat we allemaal uniek zijn qua lichaam (lichamelijke afkick) en psyche ( Hoe je je voelt bij minderen en stoppen)

Waar bijna niemand naar kijkt naar mijn idee is dat een verslaving voortkomt uit al bestaande problematiek. Waarom ik dit noem is omdat zodra je van je verslaving af wilt, je je moet realiseren dat je verslaving een gevolg is. los je het gevolg op,.. en het lukt je nuchter te zijn,.. grote kans dat de oorzaak uiteindelijke weer in beeld komt. Als je nou bij jezelf nagaat, "waarom ben ik verslaafd, en hoe is dit zo gekomen?" misschien uit te weinig zelf respect? verlies van iemand? (vriend/ vriendin? ) Party spirit doorgeslagen?

Ik ben hier veel mee bezig geweest omdat ik geloof in de oorzaak aanpakken, en het gevolg verdwijnt. Helaas is naar jezelf kijken 1 van de moeilijkste punten in dit leven voor veel mensen. Maar ik meld het hier omdat er hier misschien wel iemand wat aan heeft en daardoor zichzelf beter leert kennen en daarmee de kern van zijn of haar verslaving. Zelf ben ik er nog niet achter en heb me huisarts gevraagd me door te verwijzen naar een psychiater. Niet omdat ik me zo klote voel en me leven niet op de rails heb, maar omdat ik met iemand wil praten die me een objectieve visie over mezelf kan geven zodat ik hopelijk mezelf kan gaan begrijpen.

Nu naar de beter toepasbare ideeën.

Realiseer je dat jij de hoofdrol speler bent in jou leven. Het merendeel van je leven heb je nuchter doorlopen dus kun je prima nagaan dat dat geen probleem is.
Weet ook dat als je aan !jezelf! hebt toegegeven (en misschien wel aan je dierbare) dat ik vind dat dat zeker een dik compliment waard is voor jezelf. Niets is moeilijker om tegen jezelf en anderen een grote zwakte toe te geven. Voor jezelf in de zin van zelfkennis, en richting je dierbare omdat ze je hoogst waarschijnlijk niet zullen begrijpen en zich niet kunnen inleven zeker als ze zelf nog nooit verslaafd aan een middel zijn geweest.

Respect!
(tevens is mijn mening dat ouders en familie er zolang het kan er het beste buiten kunnen worden gelaten. )

Nu het positieve: Omdat het jou leven is betekend dat dat elk probleem die je ervaart zo heftig kan worden als Jij het wilt. veel mensen zie ik het onmogelijk groot maken en dieper en dieper in een zelf gecreëerd gat vallen, zich af vragend hoe ze hier nog uit moeten komen.

Jij bepaald de diepte van jou probleem. Trek er niet zo hard aan! realiseren dat je verslaafd bent is stap 1 weten dat je wilt stoppen is stap 2 stoppen is stap 3!. meer is er niet tenzij je het jezelf wijs maakt. er is niemand dit er je verplicht het binnen een bepaalde tijd te doen, en je maakt zelf alle regels. Elke vorm van druk die je eventueel ervaart komt uit jou. Haal je druk weg! vergeet niet dat ook dit op een dag een wijsheid voor je zal zijn geweest waar je uit bent gekomen net zoals andere leeslessen. Wees positief richting jezelf. Dit is echt niet makkelijk, maar geloof me, het is te leren. Je komt er sterker uit.

Hoe meer je er mee bezig bent hoe groter het wordt.
Voorbeeld:

Je slaap een nacht slecht, je hebt 7 uur gelegen en misschien 3 uur geslapen. staat 's ochtends op,.. zeg dan niet tegen jezelf "oh jee ik heb maar 3 uur geslapen, nee zeg: ik heb 7 uur gelegen me lichaam heeft voldoende rust gehad. lach om jezelf! ook al is het niet grappig.

Iedereen die om het uur 1 neemt,.. kijkt veel te veel op de klok. ( hoop dat jullie snappen wat ik hiermee bedoel) leer los te laten van je patroon. probeer er zo min mogelijk psychische aandacht aan te geven. wil je een buis? neem je een buis. denk je er 2 of 3 uur niet aan? lach er dan om als je erachter komt. wordt niet para maar denk, Zo! dus zo kan het blijkbaar ook, en neem vervolgens met een lach je volgende.

Begrijp dat bij een verslaving je een neurologisch web in je hoofd hebt gebouwd. dit een een pad die af wordt gegaan zodra je bewustzijn zich in dat web begeeft. dit moet je kapot zien te maken door uit patronen te stappen. (wil iemand hier mee over dat hoor ik het wel)

Ik rond af want voor mijn eerste post is dit al wat overdreven (helaas nog maar een fractie wat ik weet over dit onderwerp) en nee, dat is niet tof bedoelt geloof me eerder heel erg jammer voor mij.

Korte simpele tips:

1: Gebruik er niets naast! 1 probleem is genoeg. slaap middel speed andere shit in het weekend, stoppen ermee. je wilt eerst van deze af daarna kun je pas weer genieten van andere middelen.

2: Je omgeving speelt een enorme rol. wil je stoppen, maar je vriendengroep gaat vrolijk verder? dan gaat dit je extreem veel meer moeite kosten om het stoppen te blijven te combineren met hun.

3: Iemand om je heen die ervan af weet heeft voordelen, maar belast anderen er niet meer mee dan nodig. als ze iets willen weten vragen ze het wel. Dit punt is aan jou en aan niemand anders.

4: ondanks slecht slapen pak veel rust. zorg dat je een ritme aan houdt. elke avond dezelfde tijd op bed en er op dezelfde tijd uit zullen je lichaam het stukken makkelijker maken je te helpen met beter slapen.

5: Ik raad blowen ten zeerste af tijden het stoppen. psychedelische middelen maken je psychisch zwakker en putten je geestelijk meer uit dan noodzakelijk. Tevens laten ze je eerder focussen op hoe slecht je je voelt terwijl dit misschien nuchter helemaal niet zo is.

Hier hou ik het bij. ik zie wel aan de reacties is welke aard dit bij jullie valt.
Alles in dit bericht is motiverend bedoelt en absoluut niet om het idee te geven dat een verslaving makkelijk is, want dat is het Absoluut niet!

Iedereen sterkte! Als je wilt dat het goed komt twijfel ik er niet aan.

Fijn weekend.
W
WatzijnFeitenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vergeet trouwens een hele goede.

Ik kan ingaan op kwaliteit, afbouwschema's, verdunning, ingrediënten, en zoveel meer.
dus mocht er iemand een specifieke vraag hebben, altijd welkom.

Deze voor iedere gebruiker maar zeker voor verslaafde:

g is erg zout. (pff! duh,.. meen je niet? echt waar?)
de hoeveelheid zout die men zich toedient is zwaar te merken in de afkick. hoe? vraag maar.
gelukkig zijn er mensen die scheikunde, biologie, natuurkunde studeren! en 1 daarvan ( nee niet ik! ) heeft berekend hoeveel water je het beste kan drinken bij een 4 ml buis om de afbraak en schade op je nieren (rest van je lichaam) bijna kan weghalen!

Deze theorie luide: 4ml op 187 ml water. wat ik dus aanhoud is bij elke een groot glas a 200ml.

De praktijk: je voelt je vele malen beter, mocht je wallen hebben nemen die extreem af, huid wordt beter. wondjes helen weer sneller en de rode waas over je gezicht trekt weg.
tevens voel je je lang niet zo depri als je meerdere uren zonder zit!

Hoe mooi wil je het hebben van me? zo easy als deze toepassing ken ik helaas weinig daarom moest hij worden vermeld! (de eer gaat naar de geweldige persoon die hier tijd in heeft gestoken! mocht hij dit lezen, vet bedankt! het heeft me geweldig geholpen! )
s
stynLid
01-01-2024, 00:00
#14
gbl afkick is vooral door sodium tekort :) ( heb ik ondervonden ) als je benen paars en heel loom aanvoelen ,, ( ik denk in geroosterde salami zit veel sodium in ( zover ik nu op de voedingspakjes heb gekeken ) ,, je komt vooral door een tekort aan sodium lichamelijke effecten tegen ,, eet veel dingen waar superveel sodium inzitten en je lichamelijke afkick is veel makkelijker dan ,,,, :) test het eens uit ,,,, ( ben van belgie ,, probeer beetje nederlands te praten hehe ) ,,,
M
MandysssLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hallo,
Een hele tijd geleden heb ik jullie allemaal eens laten weten dat ik wilde gaan afkicken. Ben heel wat hulp en instanties wijzer geworden, mede dankzij dit forum. Ben na 5 jaar gebruiken eindelijk eraf en voel me erg goed. Heb het verhaal op geschreven op mijn eigen pagina die je best even mag bekijken. Laat er ook iets weten over afbouwschema's

Wil iedereen die me heeft gemotiveerd op dit forum bedanken. Heb er veel steun aan gehad.
Iedereen die nog moet afkicken wens ik heel erg veel sterkte toe.
Mijn pagina: http://www.xead.nl/ghb-het-leek-zo-onschuldig
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mandysss zei:
Hallo,
Een hele tijd geleden heb ik jullie allemaal eens laten weten dat ik wilde gaan afkicken. Ben heel wat hulp en instanties wijzer geworden, mede dankzij dit forum. Ben na 5 jaar gebruiken eindelijk eraf en voel me erg goed. Heb het verhaal op geschreven op mijn eigen pagina die je best even mag bekijken. Laat er ook iets weten over afbouwschema's

Wil iedereen die me heeft gemotiveerd op dit forum bedanken. Heb er veel steun aan gehad.
Iedereen die nog moet afkicken wens ik heel erg veel sterkte toe.
Mijn pagina: http://www.xead.nl/ghb-het-leek-zo-onschuldig
Klik om te vergroten...


Sorry maar de info op die site is niet echt up to date...

Bv:
Het is uitgevonden rond 1960 en is nadat het is uitgevonden gebruikt als een narcose middel.
Klik om te vergroten...

Dit moet zijn:
De eerste poging tot synthese van GHB werd uitgevoerd in 1874 door de Rus Alexander Mikhailovitsj Zaitsev
Klik om te vergroten...

En:
Het is in Nederland jaren lang in de Smart Shop verkrijgbaar geweest en pas in 1980 verboden verklaard.
Klik om te vergroten...

Dit moet zijn:
In Nederland valt GHB sinds 1 januari 2002 onder de opiumwet, voorheen alleen onder de Wet op de Geneesmiddelenvoorziening. Tot 7 mei 1996 was het middel verkrijgbaar als legale chemische stof. De Inspectie voor de Gezondheidszorg heeft de verkoop verboden op grond van de Wet op de Geneesmiddelenvoorziening.
Klik om te vergroten...

En er staan een paar aardige spelfouten in je verhaal.. :flushed:

Ik ben zelf ook ghb verslaafd geweest en nu al meer dan een half jaar clean,goed van je dat je je je ervaringen met andere wil delen maar doe dan wel even goed je huiswerk..
L
LifemetXghbVerslLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben ook de vrouw van een gebruiker die het niet mocht weten, maar ik wist en kon telkens als het dan toch uitkwam knokken voor ons bestaan. En wat ik wel kan zeggen als er dingen mis gaan door eht gebruik van de G is dat eht schuld gevoel wat je er van kan krijgen als je nuchter bent je nog harder trekt naar de G! Ik weet neit hoelang je gebruikt, maar wat ik wel heb gehoord is dat de 1ste periode van gebruik een gevoel geeft van ik kan alles. Maar hoe alnger je gebruikt hoe passiever je kan worden. Er kwam bij mijn man buiten zijn werk om niets meer uit zijn handen. Ook kwamen er steeds meer kwalen spier trekken onrustige benen, vaak plassen snachts en hoofdpijn. Ik wens je sterkte in je keuzes maar onhoud de gene die niet gebruikt ervaard een andere jij geloof me.
Flugeltje zei:
Ik sport vrij intensief. Ik doe aan krachttraining en na elke training een potje ghb en ik ben dolgelukkig. Het voldaan gevoel van je trainingen met ghb. Ghb zou ook nog eens anabool werken... allemaal dingen die het niet makkelijker maken om eraf te blijven, en toch weet ik dat ik alles maar blijf goed praten. Heb zelfs een vriendin leren kennen die absoluut niet mag merken dat ik ghb gebruik. Met deze frequentie gaat ze het vroeg of laat toch merken, en dan verlies ik haar ook nog eens :(
Klik om te vergroten...
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat een ellende, ik lees in korte tijd zoveel problemen over ghb hier op dit moment. Sterkte
s
sprookjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hey....hoi allemaal. Net geregistreerd. Best spannend. Net de relatie verbroken, door wie ik 2 1/2 jaar geleden kennis heb gemaakt met mijn eerste drugs. Ik wordt vlgd maand 49. Kan je nagaan.
Heb in het begin echt genoten van alle nieuwe en spannende dingen.
Ik gebruikte GHB en af en toe klein beet xtc of MDNA. Ging prima zolang het af en toe was.
De relatie ging steeds moeizamer, ellende in de familie en erg ongelukkig en gespannen met de situatie, ben ik het laatste half jaar steeds mee G gaan gebruiken.

De laatste paar maanden in ieder geval dagelijks en de laatste weken zo'n 8 tot 10 x per dag 3.5 ml.
Ik zag er niet meer uit. Net een wasbeertje. Zo zwart waren de kringen om mijn ogen.

Ik ben weggegaan bij mijn (ex) vriend en had klein flesje G meegenomen.
Had me voor genomen om dat te gebruiken bij speciale gelegenheden. MISSSSSS!!!!!!
Ik nam gewoon paar x per dag.

Toen ik 3 dagen geleden weer na 3 uurtjes slapen wakker werd, was ik het zat en heb het flesje leeggegooid in de gootsteen.

Zo dat kon ik niet meer pakken.

Voelde en voel me heel trots en sterk daarover.

Maar,
Nu heb ik alprazolam 0.5 mg zowiezo altijd in huis , dus dat neem ik 3 a 4 x per dag.
Op zich gaat het heel goed. Zie er nu al weer beter uit en direkt de eerste nacht, na een dag zonder G sliep ik al door.
Allemaal prima dus. Denk ik dan.

Maar,
Die hartkloppingen!!!!!!! Daar wordt ik echt gek van. En die onrust in mn lijf. Jeetje.
M'n conditie is ook nul. Als ik iets qua inspanning doe dan bonst m'n hart er bijna uit.Moet ik volgende week ook nog verhuizen en t huis schilderen. Hellup!!!

Vraag is nu;
Doe ik het wel goed?
Kan het kwaad en/ of is het gevaarlijk wat ik nu doe?
Had ik toch beter wat kunnen afbouwen?
Hoelang duurt het als ik zo doorga, tot mijn lichaam weer normaal is?

Wat een vragen he. Nou ja...k hoop dat er iemand met verstand van zaken kan antwoorden.

Groet Sprookje
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#20
Weten mensen dat je bij Brijder Hoofddorp een GHB afbouwprogramma kan volgen met door de instelling verstrekte (farmaceutische-) GHB?? Mijns inziens een veilige en gecontroleerde manier om van ghb verslaving af te komen. Nauwelijks/geen wachtlijst! Succes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."