Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey....hoi allemaal. Net geregistreerd. Best spannend. Net de relatie verbroken, door wie ik 2 1/2 jaar geleden kennis heb gemaakt met mijn eerste drugs. Ik wordt vlgd maand 49. Kan je nagaan. Heb in het begin echt genoten van alle nieuwe en spannende dingen. Ik gebruikte GHB en af en toe klein beet xtc of MDNA. Ging prima zolang het af en toe was. De relatie ging steeds moeizamer, ellende in de familie en erg ongelukkig en gespannen met de situatie, ben ik het laatste half jaar steeds mee G gaan gebruiken. De laatste paar maanden in ieder geval dagelijks en de laatste weken zo'n 8 tot 10 x per dag 3.5 ml. Ik zag er niet meer uit. Net een wasbeertje. Zo zwart waren de kringen om mijn ogen. Ik ben weggegaan bij mijn (ex) vriend en had klein flesje G meegenomen. Had me voor genomen om dat te gebruiken bij speciale gelegenheden. MISSSSSS!!!!!! Ik nam gewoon paar x per dag. Toen ik 3 dagen geleden weer na 3 uurtjes slapen wakker werd, was ik het zat en heb het flesje leeggegooid in de gootsteen. Zo dat kon ik niet meer pakken. Voelde en voel me heel trots en sterk daarover. Maar, Nu heb ik alprazolam 0.5 mg zowiezo altijd in huis , dus dat neem ik 3 a 4 x per dag. Op zich gaat het heel goed. Zie er nu al weer beter uit en direkt de eerste nacht, na een dag zonder G sliep ik al door. Allemaal prima dus. Denk ik dan. Maar, Die hartkloppingen!!!!!!! Daar wordt ik echt gek van. En die onrust in mn lijf. Jeetje. M'n conditie is ook nul. Als ik iets qua inspanning doe dan bonst m'n hart er bijna uit.Moet ik volgende week ook nog verhuizen en t huis schilderen. Hellup!!! Vraag is nu; Doe ik het wel goed? Kan het kwaad en/ of is het gevaarlijk wat ik nu doe? Had ik toch beter wat kunnen afbouwen? Hoelang duurt het als ik zo doorga, tot mijn lichaam weer normaal is? Wat een vragen he. Nou ja...k hoop dat er iemand met verstand van zaken kan antwoorden. Groet Sprookje"