#1
Sterkte man, ik heb zelf m'n maatschappelijke bestaan gewoon voort kunnen zetten en gewoon naar m'n werk gegaan e.d. Enige wat ik dus moest doen is telkens stiekem wat nemen om geen hartkloppingen en opwinding te krijgen. Ik was fors verslaafd en gebruikte 12 tot wel meer dan 20 doseringen GBL per dag.
Ben gedurende de hele tijd wezen sporten en m'n hele kracht en conditie programma gewoon voortgezet. Zag er niet slecht uit en eigenlijk was er ook geen verschil behalve dan dat ik gebonden was aan het nemen van een onderhoudsdosis. Dat, en echt 24/7 bere geil. Wat ik op een gegeven moment wel zat was. Voor de rest heeft niemand wat gemerkt. En ik was minder enthausiast, ik was ook niet meer gevoelloos, maar wel grijser en soberder.
Voor de rest weet ik niet wat die GBL van binnen heeft gedaan, maar goed, dat is m'n zonde in het leven dan eventueel. Want voor de rest altijd zorgzaam met m'n lichaam omgegaan. Korte en lange termijn geheugen zijn nog steeds ijzersterk. Heb me ook nooit echt slecht gevoelt maar meer afhankelijk van het spul en die gedachte is het naarste van een GHB verslaving.
Want geestelijk kun je vaak van de een op de andere dag stoppen, tenminste ik wel alleen m'n lichaam liet dat niet toe. Het was totaal geen cravingskwestie maar puur een te bewandelen pad om neureologisch alles weer terug te zetten naar het oude niveau zonder dat het lichaam GHB nodig heeft om z'n vitale functies te kunnen uitvoeren.
Voor de rest als je afkicks opvangt is het ook minimaal schadelijk alleen om uit het plakkende spinnenweb te komen is gewoon een hele opgave. Als je withdrawals negeert zullen er wel zeer ernstige gevolgen zijn die dodelijk kunnen aflopen. Ik veronderstel dat het bloed niet meer goed z'n werk kan doen en de bloedsomloop min of meer langzaam vertraagt en stilvalt.
Goed opgevangen afkicks is naar mijn gevoel een licht verschil in bloeddruk, lichaamstempratuur en hartslag in rust. Niets drastisch.
Het grootste gevaar zit hem dan ook in niet weten wat een G verslaving is, zonder G komen te zitten afkicks krijgen en dan niets meer op tijd kunnen krijgen, of hardnekkig G blijven vermijden omdat je ervan af wilt.
Btw, hou me hier op de hoogte wat het CAD weet over G verslaving.
Ben gedurende de hele tijd wezen sporten en m'n hele kracht en conditie programma gewoon voortgezet. Zag er niet slecht uit en eigenlijk was er ook geen verschil behalve dan dat ik gebonden was aan het nemen van een onderhoudsdosis. Dat, en echt 24/7 bere geil. Wat ik op een gegeven moment wel zat was. Voor de rest heeft niemand wat gemerkt. En ik was minder enthausiast, ik was ook niet meer gevoelloos, maar wel grijser en soberder.
Voor de rest weet ik niet wat die GBL van binnen heeft gedaan, maar goed, dat is m'n zonde in het leven dan eventueel. Want voor de rest altijd zorgzaam met m'n lichaam omgegaan. Korte en lange termijn geheugen zijn nog steeds ijzersterk. Heb me ook nooit echt slecht gevoelt maar meer afhankelijk van het spul en die gedachte is het naarste van een GHB verslaving.
Want geestelijk kun je vaak van de een op de andere dag stoppen, tenminste ik wel alleen m'n lichaam liet dat niet toe. Het was totaal geen cravingskwestie maar puur een te bewandelen pad om neureologisch alles weer terug te zetten naar het oude niveau zonder dat het lichaam GHB nodig heeft om z'n vitale functies te kunnen uitvoeren.
Voor de rest als je afkicks opvangt is het ook minimaal schadelijk alleen om uit het plakkende spinnenweb te komen is gewoon een hele opgave. Als je withdrawals negeert zullen er wel zeer ernstige gevolgen zijn die dodelijk kunnen aflopen. Ik veronderstel dat het bloed niet meer goed z'n werk kan doen en de bloedsomloop min of meer langzaam vertraagt en stilvalt.
Goed opgevangen afkicks is naar mijn gevoel een licht verschil in bloeddruk, lichaamstempratuur en hartslag in rust. Niets drastisch.
Het grootste gevaar zit hem dan ook in niet weten wat een G verslaving is, zonder G komen te zitten afkicks krijgen en dan niets meer op tijd kunnen krijgen, of hardnekkig G blijven vermijden omdat je ervan af wilt.
Btw, hou me hier op de hoogte wat het CAD weet over G verslaving.