Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTygo in de GHB

Tygo in de GHB

65 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
A
AnitaaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rebell zei:
Heb dit programma nog even terug lopen kijken.
GHB is van de meeste die je ziet 1 van hun verslavingen. Ziet er naar uit dat de meeste wel meerdere verslavingen hebben dan GHB alleen.

Maar om hem ging ik stuk!

"Nee ik drink alleen" :tearsofjoy:
Bekijk bijlage 3783
Klik om te vergroten...


Ik vond hem hilarisch hahah
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#2
En anders ik. Twee dagen weer getikt met de feestdagen. Daarna direct gestopt. Was het lekker? Ja! De ellende waard op langere termijn? Nee! De beelden van die gast in die cel, heftig. Ik zou eerder denken dat hij teveel heeft genomen en daarom zo vaag deed. Of echt ontwenning? Zo heb ik het gelukkig nog nooit gehad. Ook nog nooit iemand zo zien kronkelen door de g
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
Ik ben niet de enige die GHB weinig aan vindt, er zijn er hier meer. Dan heb ik ook geen 2 dagen binge gehad, maar heb een keer of 7 afzonderlijk verschillende doseringen geprobeerd,
Klik om te vergroten...

Dat is ook wel het probleem met GHB de eerste 4 buisjes vind ik ook saai en hoe langer ik bezig ben hoe lekkerder het word als ik het vanaf nuchtere staat doe en dag 2 is het lekkerst. Na 3 dagen ga je alleen nog maar nemen om je goed te voelen. Dus dan is het moment om te stoppen.
Ik zie het ook echt als een 3 dagen drugs.

acht.zes zei:
Dus laat ik het maar in de koelakast staan, komt nog wel een keer van pas (denk dan vooral aan vrouwelijk gezelschap).
Klik om te vergroten...

2 a 3 buisjes met vrouwelijk gezelschap is ook zeker niet saai dat is hoe je het eigelijk het beste kan gebruiken als je niet echt van ghb houd.
Want de geilheid die er vanaf komt is gewoon niet te ontkennen...
:hearteyes:
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jullie gaan wel erg offtopic? Volgens mij gaat dit topic over het programma Tygo in de GHB....

@Zwijgrecht Net de aflevering gezien, heel bizar hoe Kevin in de tuin zat, helemaal van de wereld. Misschien is dit wel een stok achter de deur voor hem om voor altijd van z’n verslaving af te komen. Jezelf zo terug zien op tv... Kan bijna niet erger. Hij denkt ik heb toch niks meer te verliezen.

Ook die vrouw op de boerderij was heftig ja, je merkt gewoon aan haar doen en laten dat langdurig drugsgebruik zeker zijn schade achter laat. Mentaal en lichamelijk.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#5
https://drugsforum.nl/threads/ghb-dodelijk.3381/


Zou zo iemand uit dit dorp kunnen zijn :nomouth: bij wijze van. Erg, en niemand wist toen nog exact wat GHB inhield en zum kotsen dat sommige mensen nog zo bijdehant doen tegen een moeder die haar kind kwijt is, bah
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zwijgrecht zei:
Zou zo iemand uit dit dorp kunnen zijn :nomouth: bij wijze van. Erg, en niemand wist toen nog exact wat GHB inhield en zum kotsen dat sommige mensen nog zo bijdehant doen tegen een moeder die haar kind kwijt is, bah
Klik om te vergroten...

Ja ziek he deze topic al, al ben ik voorstander van GHB dit is gewoon bizar hoe mensen hier reageerde. Moest er ook wat van zeggen.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Raver zei:
Er zijn weinig docu's over GHB die het wereldje zo goed laten zien als deze. Goed gedaan.

Ik ben na de aflevering van gisteren afgehaakt. Ik krijg er enorm trek van, voor sommige misschien lastig te begrijpen. Maar m'n reptielenbrein laat me nog steeds geloven dat het prettig was. Natuurlijk zat er een fijne kant aan maar voor mij weegt dat totaal niet op tegen de nadelen.
Klik om te vergroten...
Als je hiermee om kan gaan, klasse man! Confrontaties zijn niet te mijden uiteraard, tis ook beter dat je die af en toe hebt zolang je je sterk houd. Wordt je alleen maar beter en sterker van! (:
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Raver zei:
Er zijn weinig docu's over GHB die het wereldje zo goed laten zien als deze. Goed gedaan.

Ik ben na de aflevering van gisteren afgehaakt. Ik krijg er enorm trek van, voor sommige misschien lastig te begrijpen. Maar m'n reptielenbrein laat me nog steeds geloven dat het prettig was. Natuurlijk zat er een fijne kant aan maar voor mij weegt dat totaal niet op tegen de nadelen.
Klik om te vergroten...
Vind ik niet raar hoor dat je trek krijgt, heb ik zelf misschien ook wel een beetje. Geen trek in GHB maar wel naar andere dingen. Blijft raar dat zoiets kleins als kijken naar een documentaire over drugs je gewoon kan triggeren om weer te gaan gebruiken, terwijl als je er een uurtje over heen laat gaan is het gevoel waarschijnlijk weg.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#9
https://www.npostart.nl/tygo-in-de-ghb/17-12-2018/VPWON_1290750

Niet verslappen nou mensen :P
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#10
Minuut 23 ongeveer, wat een pareltje. Helemaal van de kaart van de g, echt extreem, en pakt rustig een gladiator uit de koelkast en gaat zuipen :P, met de politie er nog bij
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zwijgrecht zei:
https://www.npostart.nl/tygo-in-de-ghb/17-12-2018/VPWON_1290750

Niet verslappen nou mensen :P
Klik om te vergroten...
Ga vanavond kijken :)
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jezus die gast in de cel, word je echt zo van ghb ontwenning?
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deze aflevering slaat wel echt de spijker op z'n kop. Wat een venijnig spul die ghb.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#14
pelgrim zei:
Thx voor de nieuwe aflevering.
Ik volg dit topic close voor als er nog nieuwe afleveringen komen
Klik om te vergroten...
De laatste aflevering is afgelopen maandag geweest. Dus hopen dat het bij 1 seizoen zal blijven :wink:
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zwijgrecht zei:
Wie o wie heeft de nieuwe aflevering gezien, staat nog niet online. Hoe gaat het met ons aller geliefde Juanita?????:thinking:



EDIT

https://www.npostart.nl/tygo-in-de-ghb/10-12-2018/VPWON_1290749

Veel kijkplezier !!!

edit 2 : heeft zwaar indruk gemaakt op mij deze aflevering zien, ben niet gevoelig ofzo maar de mate waarin drugs mensen kapot kunnen maken hakt er wel in. Vooral dat meisje op die boerderij...
Dat is naar om te zien. Tuurlijk heeft iedereen zijn oordeel klaar over betreffende personen, Kevin, Juanita en iedereen die er in voorkomt maar uiteindelijk zijn het voor zover je kan oordelen geen slechte mensen. Dat ze dit op tv laten zien en opnemen (vooral in die tuin met kevin) vond ik best dapper, zou jij je in zo'n kwetsbare situatie laten filmen en zo eerlijk zijn???
Klik om te vergroten...
Thx voor de nieuwe aflevering.
Ik volg dit topic close voor als er nog nieuwe afleveringen komen
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#16
Koffieboon zei:
De laatste aflevering is afgelopen maandag geweest. Dus hopen dat het bij 1 seizoen zal blijven :wink:
Klik om te vergroten...
Ok tof om te laten weten :wink:. Kijk ernaar uit om alles te bekijken :). Thx 4 the reply :)
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zwijgrecht zei:
https://www.npostart.nl/tygo-in-de-ghb/17-12-2018/VPWON_1290750

Niet verslappen nou mensen :P
Klik om te vergroten...
Nu ga ik aan deze beginnen :). Dank om te delen en groeten van je zuiderbuur uit Belgie :wink:
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoe ver moet je zijn om te worden als die gast in de cel? Dan moet je wel echt heel extreem gebruiken of niet?
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zwijgrecht zei:
Hoe ver moet je zijn om te worden als die gast in de cel? Dan moet je wel echt heel extreem gebruiken of niet?
Klik om te vergroten...
Ja heb zelf enkele keren ghb gedaan tijdens uitgaan en enkele keren met maten thuis. Dit mss max 15x over een tijdspanne van +12j. 1ste keer ooit was in 2005 of 2006 in de afterclub waar ik toen veel zat in de weekends en dat was niet in buisjes maar in flesjes van Flugel. De eerste keer was een Flugel flesje met dikke pap met belletjes in als je schudde. Heb er veel zien op out gaan toen ze dachten dat het 1 dosis was de gekken.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb heel veel G gedaan maar de afkick was eerder een razend hart extreem bewust paranoia opgejaagd extreem zweten schokken etc, niet die hele zieke stuiptrekkingen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."