Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zwijgrecht zei: Is er niemand op DF die daar uit de buurt vandaan komt en kan bevestigen of ontkennen dat het echt zo erg is? Zou een heel dorp nou echt zo dom zijn dat er bij helemaal niemand opkomt is op zn minst te googelen voordat je een buisje in je kanaal drukt en achteraf ook niet? :P Op onverwachtse avonden kan vanalles gebeuren, maar als je lichamelijke afkickverschijnselen krijgt en nog steeds geen idee heb waardoor 't komt ben je niet bijzonder snugger Klik om te vergroten... Ik woon in Sint Willebrord. Helaas is dit gewoon sensatie tv wat iemand hier al eerder heeft gezegd. Ze doen net alsof het allemaal hier afspeelt. Maar die koningin van de GHB woont hier niet eens. Er zal hier vast wel drugs gebruikt worden en er wordt hier ook wel eens een wietkweker of ander drugspand opgerold. Maar kom op.... kijk naar Eindhoven, Rotterdam, Amsterdam, Helmond, Tilburg... overal komt dit voor. Wat betreft de rolluiken... ja we houden hier van privacy en veiligheid. Hier zijn de rolluiken ook dicht zodra het donker is, zodat niet iedere gluipert naar binnen kan kijken, en als we weg zijn gaan de rolluiken ook dicht... niet alleen hier volgens mij, maar vast en zeker ook in andere dorpen en steden. Geloof niet alles wat je ziet op tv. De belangrijkste boodschap is dat je gewoon uit moet kijken met welke drugs dan ook, maar net zo goed drank en gebruik of niet of met mate... in welk dorp of stad je ook zit!"
"Zwijgrecht zei: Als je je account speciaal aangemaakt hebt om je dorp te verdedigen, cool En thanks voor je antwoord, maar die rolluiken snap ik nog steeds niet helemaal. Is het zo ongezellig daar dat iedereen zich daar zorgen om maakt? Klik om te vergroten... Nee valt wel mee... ik heb zelf gewoon een hekel aan mensen die zo lekker binnen zitten te gapen als ze voorbij lopen... dus vandaar de rolluiken in de avonduren dicht, vooral aangezien wij geen gordijnen hebben. En ja wat is er nu lekkerder dan in je huispakje of juist geen huispakje aan, op de bank voor de tv of door je huiskamer te paraderen Daarnaast met de hete zomerdagen, geven die rolluiken ook nog extra isolatie.... overal waar ik kom, in welk dorp dan ook, hebben veel mensen hun rolluiken dicht als ze niet thuis zijn, bijvoorbeeld als ze op vakantie zijn. Bescherming van de ramen etc. Dit was in mijn vorige woonplaatsen aan de andere kant van Brabant/Limburg ook al overal zo. Dus echt niet alleen hier op Theike Hier in het dorp is niet echt veel te doen qua uitgaansgelegenheden. Maar een paar kroegen, maar ook niet echt druk of tot laat open. Dus ook niet veel last van zatlappen die tegen je raam aan staan te bonken of tegen je voordeur aan staan te urineren. Dit was in Fijnaart wel anders haha daar stond met de carnaval menige kontafdrukken en pis en kotsvlekken op of onder je raam.... Helaas geen rolluikens daar. Het bevalt me erg goed hier. De mensen zijn recht voor hun raap. Echt erg direct. Je hoeft vaak niet te gokken wat iemand nu bedoeld of denkt. Ze schamen zich niet. Ja je hebt hier meerdere lagen van society net zoals overal. Van hoog geblondeerde jonge en soms te oude tantes met tijgerprint legging aan of te korte latex rokjes en te veel aan gouden sieraden om, tot zeee harde werkers, maar net zo goed ook elite mensen. Doordeweeks hier de gewone dagelijkse auto voor de deur maar op zondag komen de dikke chique wagens op de stoep te staan. De stoepjes worden schoon gehouden (bij ons en vast wel een aantal anderen wat minder) maar bijna overal de mooie glanzende en glinsterende dakpannetjes. Al met al zoveel andere leuke noemenswaardigheden hier, dan alleen maar een drugs bolwerk waar de rolluiken zogenaamd altijd dicht zijn volgens meneer Tygo en de NPO..."
"Psychedelibee zei: Ik heb niks tegen rolluiken hoor, behalve dat ik het wat ongezellig vind. Maar je zegt het net alsof gordijnen daar geen optie zijn, beetje zoals vroeger met glasvezel dat het alleen in bepaalde wijken een optie was. Klik om te vergroten... Voor ons zijn gordijnen geen optie helaas we hebben 4 katten die inmiddels alweer 4 gordijnen en vitrages hebben weten te molesteren... Dus voor ons zijn o.a. rolluikens de uitkomst. Snap maar al te goed dat rolluikens voor pottenkijkers ongezellig zijn hehehe, maar je moest eens weten wat een gezelligheid het hier is zodra de rolluikens dicht zijn"
"Ik heb astma en gebruik Ventolin zo nodig en symbicort 2 maal daags. Ik merk bij het eerste glas alcohol dat ik het even benauwd krijg maar dat is daarna weer over. Ik heb inmiddels Lsd, mdma, ecstasy, speed en coke, wiet en hasj geprobeerd en nog nooit daar een astma aanval mee getriggerd. Na een periode geblowd te hebben had ik zelfs minder last van mijn allergieën, waardoor mijn longen dus ook minder geprikkeld werden. Wel heb ik gemerkt dat ik met de combinatie van mijn Ventolin en gebruik van speed wel iets meer last krijg van een opgejaagd gevoel en hogere hartslag. Misschien heb ik geluk gezien het overzicht dat de drugslijn heeft geplaatst. Ik ben trouwens een recreatief gebruiker. 1x per 4 a 5 maanden of zo. Vaker wel eens langer er tussen."