Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTygo in de GHB

Tygo in de GHB

65 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb wel eens pep+GHB gedaan 1 x! mijn ding was toch Coke+GHB en wat mij opviel!
Is Dat je echt achterlijk hoog/dubbel Dosis GHB moest nemen met pep voelde je GHB niet... wat ik niet had met Coke... normaal dosis met coke was voor mij 45-60 min 3 ML genoeg met pep op soms 6-7 ML Peruur....
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Conjo
Typisch, want het omgekeerde is bij mij het geval, ik voel nauwelijks iets van GHB, behalve die paar keer dat ik het in de coming down van speed deed. De combi coke+GHB heb ik dan wee nog nooit gedaan.

@Zwijgrecht
Ik ben zelf van Noord Brabant maar dan van de stad, en GHB is hier niet zo heel populair, ik ken geen structurele gebruikers en als je er aan wil komen moet je nog goed zoeken...

Maar toevallig (of juist niet toevallig) was ik begin van t jaar bij een dealer in west Brabant voor wat speed, en die vroeg of ik nog wat anders nodig had, doe maar 2 gram keta er bij dan. Wil je ook GHB? Och, doe maar wat er bij, want ik kom het anders zelden tegen. 'Hoe veel? kwart litertje, halve liter, of wil je een hele liter?', bleek die gast dus een pallet GHB in de schuur te hebben staan. En dat was dus in een gehucht op een steenworp van Zevenbergen, het dorp waar die Juanita dus woont, en een kilometer of acht van het gewraakte Sint Wilibrord.

heb toen 250ml meegenomen en heb het toen een paar keer geprobeerd om er achter te komen dat GHB niet echt mijn ding is. Ik heb nog een ruime 200ml in de koelkast staan waar ik niks mee doe.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
250 ML kopen en 50 ML verbruiken... jij kan mij niet wijs maken? eerst paar keer dat je op GHB sliep juist heerlijk waren ?
En maar 50 Ml verbruiken en dan tot conclusie (paar dagen) dus 2 dagen? Ten eerste ben ff bezig met de juist dosering te vinden en genot en out gaan ligt gevaarlijk dichtbij.... Dan vraag ik echt af? hoe kan je het nou?niet lekker vinden ? Was setting niet goed ? Zulke dingen doe begin thuis met vrienden! Effect geeft je een mellow relax ontspannen roes! als er nog goeie upper erbij komt! Zit je helemaal in de wolken.
Je beschrijft wel dat het niks vindt maar waarom? 50 ML gebruiken is vergelijkbaar. als je ontmaagd wordt ,wel spannend oeioei !maar niet lekkerste sex partij. Als je ghb serieus lekker wilt vinden pak hoog dosis na een uur halve dosis van u vorig dosis. Maar ik raad je het niet aan GHB is nogal verslavend en jij bent enigste prins niet lekker vindt!
Gevaarlijkste goedje
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@Conjo
Ik ben niet de enige die GHB weinig aan vindt, er zijn er hier meer. Dan heb ik ook geen 2 dagen binge gehad, maar heb een keer of 7 afzonderlijk verschillende doseringen geprobeerd, allemaal in een fijne thuissetting. En dan moet ik constateren dat ik GHB niet zo heel erg interessant vind, behalve dan in de comedown van de speed want dan voel ik A er het meeste van en B zo geil als boter (ik ben al geil in de comedown van speed en dat wordt dus nog versterkt door GHB.

Je moet echt van dat 'wat ik voel van drugs geldt voor iedereen' idee af, Conjo. Echt, iedereen reageert anders op de verschillende drugs, wat voor jou opgaat kan voor een ander weer anders zijn. En daarom hou jij bijvoorbeeld vooral van GHB en coke terwijl ik die maar zozo vind en ik mijn eigen favorieten heb in psychedelica en speed en weer een ander vooral van opiaten houdt.

Maar goed, ik wou mijn GHB in de eerste instantie weggeven aan iemand die het wel kan waarderen, maar omdat het voor veel mensen dus uiterst link spul is toch maar niet gedaan, straks help ik nog iemand met mijn welbedoelde kadootje een vervelende verslaving in, en wil ik uiteraard niet. Dus laat ik het maar in de koelakast staan, komt nog wel een keer van pas (denk dan vooral aan vrouwelijk gezelschap).
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb gisteren de afleveringen (2 dacht ik??) gezien op youtube...Was indd leuk om te kijken. Heb ook een kort fragment gezien van undercover in Nederland waar Alberto's collega in een dealer zen auto stapt die dozen oxazepam & temazepam bij heeft. Heb gezocht voor de volledige aflevering maar helaas...Iemand soms een link??

D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wie o wie heeft de nieuwe aflevering gezien, staat nog niet online. Hoe gaat het met ons aller geliefde Juanita?????:thinking:



EDIT

https://www.npostart.nl/tygo-in-de-ghb/10-12-2018/VPWON_1290749

Veel kijkplezier !!!

edit 2 : heeft zwaar indruk gemaakt op mij deze aflevering zien, ben niet gevoelig ofzo maar de mate waarin drugs mensen kapot kunnen maken hakt er wel in. Vooral dat meisje op die boerderij...
Dat is naar om te zien. Tuurlijk heeft iedereen zijn oordeel klaar over betreffende personen, Kevin, Juanita en iedereen die er in voorkomt maar uiteindelijk zijn het voor zover je kan oordelen geen slechte mensen. Dat ze dit op tv laten zien en opnemen (vooral in die tuin met kevin) vond ik best dapper, zou jij je in zo'n kwetsbare situatie laten filmen en zo eerlijk zijn???

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."