Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTygo in de GHB

Tygo in de GHB

65 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is er niemand op DF die daar uit de buurt vandaan komt en kan bevestigen of ontkennen dat het echt zo erg is? Zou een heel dorp nou echt zo dom zijn dat er bij helemaal niemand opkomt is op zn minst te googelen voordat je een buisje in je kanaal drukt en achteraf ook niet? :P Op onverwachtse avonden kan vanalles gebeuren, maar als je lichamelijke afkickverschijnselen krijgt en nog steeds geen idee heb waardoor 't komt ben je niet bijzonder snugger
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
OverdriveO zei:
Dat die cameraman ook zo de auto maar in stapt... dat was verrassend, wist niet wat ik zag. Kan het programma/omroep nie
Klik om te vergroten...
Precies dat dacht ik dus ook al, gaat hij hier nou seieus bij instappen? De autorit vond ik ook beangstigend om aan te zien. Ik denk dat ze de terugweg ook maar zijn gaan lopen dat laatste stukje. Lui deden me toch raar in de supermarkt. Ben ook wel vaak onder invloed in de supermarkt geweest, maar dit sloeg echt alles. Je zet jezelf zo te kakke met dat spul op.

Zwijgrecht zei:
Maar kan iemand me vertellen hoe het zit met g in de rest van NL want hier Gebruiken vrij weinig mensen t je moet het echt weten zegmaar. Ook iemand van de verslavingszorg zei tegen me dat t aantal aanmeldingen voor GHB record laagte was. Ze pakken het ook goed aan vind ik eerlijk is eerlijk
Klik om te vergroten...
Hier in de twenterand wordt het veel gebruikt, heel veel. Ook in mijn naaste omgeving en sommige vriendenkringen. Mensen moeten zich echt eens gaan beseffen dat dit geen goedje is waar je mee moet gaan zitten rotzooien, echt levensgevaarlijk.

Op hardstyle feesten kom je ook gegarandeerd ghb gebruik tegen. Heb er wel eens wat gesproken die dat op hadden. Feesten van andere muziekgenres wordt het eigenlijk helemaal niet gebruikt.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#3
GHB
Geen Handig Besluit
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een programma het lijkt er op dat buiten de randstad daar in het zuiden weten veel mensen echt totaal niet wat ze aan het doen zijn!
(Geen belediging aan iedereen hoor)
Maar wat een idioten.

Je moet natuurlijk doseren, precies doseren!
Ken wel 100 mensen die GHB gebruik maar heb nog nooit gehoord dat iemand out gaat in de supermarkt!
Of dit soort dingen gezien of gehoord.
( Wel een beetje op dit forum dan maar niet hier in Amsterdam om mij heen)
Vind je het gek dat er zo slecht over GHB word gedacht als je zulke dingen ziet.

Man man man..

Flikker er even een paar buizen in!
Dit komt op het zelfde neer als je een pak coke koopt en het in 5 minuten op snuift.
Of 10 pillen koopt en ze allemaal in een keer er in gooit.

Begin nu ook wel te begrijpen waarom mensen zo angstig zijn voor Ghb op dit forum buiten de verslaving om.
Gewoon normaal doseren en net als MDMA niet elke week gebruiken.
En eigenlijk ook niet binchen, wat ik wel doe maar daar voor kies omdat ik niet blijf hangen en mezelf ken.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Theike de gekste...!! :rock:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
Van deze gasten zijn het daar een beetje :tonguewink:
Dus vind gij dat gek!

P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, maar serieus hè, die Junita, gesloten drugspanden, de stilte in de straten... lees dit 'ns. Het is gewoon sensatietelevisie.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb beide afleveringen vandaag gezien. Jammer dat er tegenwoordig in zo'n format een bekende Nederlander die ooit eens GHB gedaan heeft wordt ingezet, zijn inbreng komt niet verder dan 'ik voel me hier niet zo gemakkelijk/ik heb deze mate van gebruik nog nooit gezien'. Dat plaatsnamengegoochel met hier en daar wat aandikken vind ik niet zo'n probleem. Blijft over een interessante inkijk in een wereld die ik gelukkig alleen maar van Drugsforum ken.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zwijgrecht zei:
Is er niemand op DF die daar uit de buurt komt
Klik om te vergroten...

Volgensmij raver!
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb wel eens pep+GHB gedaan 1 x! mijn ding was toch Coke+GHB en wat mij opviel!
Is Dat je echt achterlijk hoog/dubbel Dosis GHB moest nemen met pep voelde je GHB niet... wat ik niet had met Coke... normaal dosis met coke was voor mij 45-60 min 3 ML genoeg met pep op soms 6-7 ML Peruur....
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@Conjo
Typisch, want het omgekeerde is bij mij het geval, ik voel nauwelijks iets van GHB, behalve die paar keer dat ik het in de coming down van speed deed. De combi coke+GHB heb ik dan wee nog nooit gedaan.

@Zwijgrecht
Ik ben zelf van Noord Brabant maar dan van de stad, en GHB is hier niet zo heel populair, ik ken geen structurele gebruikers en als je er aan wil komen moet je nog goed zoeken...

Maar toevallig (of juist niet toevallig) was ik begin van t jaar bij een dealer in west Brabant voor wat speed, en die vroeg of ik nog wat anders nodig had, doe maar 2 gram keta er bij dan. Wil je ook GHB? Och, doe maar wat er bij, want ik kom het anders zelden tegen. 'Hoe veel? kwart litertje, halve liter, of wil je een hele liter?', bleek die gast dus een pallet GHB in de schuur te hebben staan. En dat was dus in een gehucht op een steenworp van Zevenbergen, het dorp waar die Juanita dus woont, en een kilometer of acht van het gewraakte Sint Wilibrord.

heb toen 250ml meegenomen en heb het toen een paar keer geprobeerd om er achter te komen dat GHB niet echt mijn ding is. Ik heb nog een ruime 200ml in de koelkast staan waar ik niks mee doe.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#12
250 ML kopen en 50 ML verbruiken... jij kan mij niet wijs maken? eerst paar keer dat je op GHB sliep juist heerlijk waren ?
En maar 50 Ml verbruiken en dan tot conclusie (paar dagen) dus 2 dagen? Ten eerste ben ff bezig met de juist dosering te vinden en genot en out gaan ligt gevaarlijk dichtbij.... Dan vraag ik echt af? hoe kan je het nou?niet lekker vinden ? Was setting niet goed ? Zulke dingen doe begin thuis met vrienden! Effect geeft je een mellow relax ontspannen roes! als er nog goeie upper erbij komt! Zit je helemaal in de wolken.
Je beschrijft wel dat het niks vindt maar waarom? 50 ML gebruiken is vergelijkbaar. als je ontmaagd wordt ,wel spannend oeioei !maar niet lekkerste sex partij. Als je ghb serieus lekker wilt vinden pak hoog dosis na een uur halve dosis van u vorig dosis. Maar ik raad je het niet aan GHB is nogal verslavend en jij bent enigste prins niet lekker vindt!
Gevaarlijkste goedje
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
@Conjo
Ik ben niet de enige die GHB weinig aan vindt, er zijn er hier meer. Dan heb ik ook geen 2 dagen binge gehad, maar heb een keer of 7 afzonderlijk verschillende doseringen geprobeerd, allemaal in een fijne thuissetting. En dan moet ik constateren dat ik GHB niet zo heel erg interessant vind, behalve dan in de comedown van de speed want dan voel ik A er het meeste van en B zo geil als boter (ik ben al geil in de comedown van speed en dat wordt dus nog versterkt door GHB.

Je moet echt van dat 'wat ik voel van drugs geldt voor iedereen' idee af, Conjo. Echt, iedereen reageert anders op de verschillende drugs, wat voor jou opgaat kan voor een ander weer anders zijn. En daarom hou jij bijvoorbeeld vooral van GHB en coke terwijl ik die maar zozo vind en ik mijn eigen favorieten heb in psychedelica en speed en weer een ander vooral van opiaten houdt.

Maar goed, ik wou mijn GHB in de eerste instantie weggeven aan iemand die het wel kan waarderen, maar omdat het voor veel mensen dus uiterst link spul is toch maar niet gedaan, straks help ik nog iemand met mijn welbedoelde kadootje een vervelende verslaving in, en wil ik uiteraard niet. Dus laat ik het maar in de koelakast staan, komt nog wel een keer van pas (denk dan vooral aan vrouwelijk gezelschap).
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb gisteren de afleveringen (2 dacht ik??) gezien op youtube...Was indd leuk om te kijken. Heb ook een kort fragment gezien van undercover in Nederland waar Alberto's collega in een dealer zen auto stapt die dozen oxazepam & temazepam bij heeft. Heb gezocht voor de volledige aflevering maar helaas...Iemand soms een link??

D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wie o wie heeft de nieuwe aflevering gezien, staat nog niet online. Hoe gaat het met ons aller geliefde Juanita?????:thinking:



EDIT

https://www.npostart.nl/tygo-in-de-ghb/10-12-2018/VPWON_1290749

Veel kijkplezier !!!

edit 2 : heeft zwaar indruk gemaakt op mij deze aflevering zien, ben niet gevoelig ofzo maar de mate waarin drugs mensen kapot kunnen maken hakt er wel in. Vooral dat meisje op die boerderij...
Dat is naar om te zien. Tuurlijk heeft iedereen zijn oordeel klaar over betreffende personen, Kevin, Juanita en iedereen die er in voorkomt maar uiteindelijk zijn het voor zover je kan oordelen geen slechte mensen. Dat ze dit op tv laten zien en opnemen (vooral in die tuin met kevin) vond ik best dapper, zou jij je in zo'n kwetsbare situatie laten filmen en zo eerlijk zijn???
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#16
acht.zes zei:
Ik ben niet de enige die GHB weinig aan vindt, er zijn er hier meer. Dan heb ik ook geen 2 dagen binge gehad, maar heb een keer of 7 afzonderlijk verschillende doseringen geprobeerd,
Klik om te vergroten...

Dat is ook wel het probleem met GHB de eerste 4 buisjes vind ik ook saai en hoe langer ik bezig ben hoe lekkerder het word als ik het vanaf nuchtere staat doe en dag 2 is het lekkerst. Na 3 dagen ga je alleen nog maar nemen om je goed te voelen. Dus dan is het moment om te stoppen.
Ik zie het ook echt als een 3 dagen drugs.

acht.zes zei:
Dus laat ik het maar in de koelakast staan, komt nog wel een keer van pas (denk dan vooral aan vrouwelijk gezelschap).
Klik om te vergroten...

2 a 3 buisjes met vrouwelijk gezelschap is ook zeker niet saai dat is hoe je het eigelijk het beste kan gebruiken als je niet echt van ghb houd.
Want de geilheid die er vanaf komt is gewoon niet te ontkennen...
:hearteyes:
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jullie gaan wel erg offtopic? Volgens mij gaat dit topic over het programma Tygo in de GHB....

@Zwijgrecht Net de aflevering gezien, heel bizar hoe Kevin in de tuin zat, helemaal van de wereld. Misschien is dit wel een stok achter de deur voor hem om voor altijd van z’n verslaving af te komen. Jezelf zo terug zien op tv... Kan bijna niet erger. Hij denkt ik heb toch niks meer te verliezen.

Ook die vrouw op de boerderij was heftig ja, je merkt gewoon aan haar doen en laten dat langdurig drugsgebruik zeker zijn schade achter laat. Mentaal en lichamelijk.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#18
https://drugsforum.nl/threads/ghb-dodelijk.3381/


Zou zo iemand uit dit dorp kunnen zijn :nomouth: bij wijze van. Erg, en niemand wist toen nog exact wat GHB inhield en zum kotsen dat sommige mensen nog zo bijdehant doen tegen een moeder die haar kind kwijt is, bah
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zwijgrecht zei:
Zou zo iemand uit dit dorp kunnen zijn :nomouth: bij wijze van. Erg, en niemand wist toen nog exact wat GHB inhield en zum kotsen dat sommige mensen nog zo bijdehant doen tegen een moeder die haar kind kwijt is, bah
Klik om te vergroten...

Ja ziek he deze topic al, al ben ik voorstander van GHB dit is gewoon bizar hoe mensen hier reageerde. Moest er ook wat van zeggen.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Raver zei:
Er zijn weinig docu's over GHB die het wereldje zo goed laten zien als deze. Goed gedaan.

Ik ben na de aflevering van gisteren afgehaakt. Ik krijg er enorm trek van, voor sommige misschien lastig te begrijpen. Maar m'n reptielenbrein laat me nog steeds geloven dat het prettig was. Natuurlijk zat er een fijne kant aan maar voor mij weegt dat totaal niet op tegen de nadelen.
Klik om te vergroten...
Als je hiermee om kan gaan, klasse man! Confrontaties zijn niet te mijden uiteraard, tis ook beter dat je die af en toe hebt zolang je je sterk houd. Wordt je alleen maar beter en sterker van! (:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."