@Conjo
Typisch, want het omgekeerde is bij mij het geval, ik voel nauwelijks iets van GHB, behalve die paar keer dat ik het in de coming down van speed deed. De combi coke+GHB heb ik dan wee nog nooit gedaan.
@Zwijgrecht
Ik ben zelf van Noord Brabant maar dan van de stad, en GHB is hier niet zo heel populair, ik ken geen structurele gebruikers en als je er aan wil komen moet je nog goed zoeken...
Maar toevallig (of juist niet toevallig) was ik begin van t jaar bij een dealer in west Brabant voor wat speed, en die vroeg of ik nog wat anders nodig had, doe maar 2 gram keta er bij dan. Wil je ook GHB? Och, doe maar wat er bij, want ik kom het anders zelden tegen. 'Hoe veel? kwart litertje, halve liter, of wil je een hele liter?', bleek die gast dus een pallet GHB in de schuur te hebben staan. En dat was dus in een gehucht op een steenworp van Zevenbergen, het dorp waar die Juanita dus woont, en een kilometer of acht van het gewraakte Sint Wilibrord.
heb toen 250ml meegenomen en heb het toen een paar keer geprobeerd om er achter te komen dat GHB niet echt mijn ding is. Ik heb nog een ruime 200ml in de koelkast staan waar ik niks mee doe.