Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel GHB per dag gebruik jij?

Hoeveel GHB per dag gebruik jij?

81 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hannus zei:
maar als jij je er goed bij voelt moet je het vooral blijven doen. :wink:
Klik om te vergroten...

Dat ben ik niet met je eens, misschien juist omdat ze zich daar zo goed bij voelt moet ze het niet doen.

Ze geeft al aan ghb te gebruiken min of meer om depressies te verminderen, dan ligt een ernstige verslaving absoluut op de loer.
j
junkieghbLid
01-01-2024, 00:00
#2
naffie11 zei:
Als je nou teveel gebruikt en minderen niet lukt dan zou je toch cold turkey kunnen stoppen?
Maar zou dat onder medische begeleiding moeten of lukt dat zelf ev met hulpmiddelen?
Wie heeft een goed advies? :confused:
Klik om te vergroten...

Dat ligt eraan hoeveel je gebruikt. Als je een lichamelijke 'spiegel' heb opgebouwd, dan is cold turkey erg gevaarlijk. Ik kan het weten. Heb afgelopen zomer een dilirium gehad die 5 dagen en nachten heeft geduurd.
Kreeg helaas niet de juiste na-behandeling en ben weer terug gevallen in gebruik. Sta nu weer op de wachtlijst voor de GHB-detox.
E
Esther1972Lid
01-01-2024, 00:00
#3
behoor volgens mij tot de vrouwen die niet veel gebruikt maar 14 to 18 ml per dag
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Esther1972 zei:
behoor volgens mij tot de vrouwen die niet veel gebruikt maar 14 to 18 ml per dag
Klik om te vergroten...
Vind je jezelf niet zielig? Dat je een dagelijkse drugssgebruiker bent?
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben recreatief gebruiker....één x per 2 maanden in een weekend een buisje of 4/5 + wat pep of xtc....
Ik zou niet vaker willen gebruiken omdat ik dan weet dat het lekkere en speciale dr af gaat :hearteyes: .
Als je het in combi met pep en xtc gebruikt, dan voel ik me de dag er na wel zo verrot dat ik het wel uit mn hoofd laat weer wat te pakken.
Je verslaving begint in mijn ogen als je je kater gevoel gaat verzachten door wéér wat te pakken....
Als je echt depressief bent en het is het enige dat helpt..tsja...dan maar doen.
Maar één van de kenmerken van een echte verslaving is dat je excuses zoekt om het weer te pakken en het te verantwoorden.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Juist.

Als je met dagelijks gebruik stopt voel je je niet direct beter. Eerst depressie, neerslachtigheid, futloos, gevoelens die je echt niet helpen om gelukkig te zijn. Gebruik je terug een beetje verdwijnen al die gevoelens als sneeuw voor de zon .. en uiteindelijk is de enige manier om je goed te voelen met het middel erbij.
Een mens heeft alles meegekregen om zich goed te voelen, wanneer je dat met middelen gaat stimuleren gaat alles uit balans geraken omdat het goede gevoel word geinjecteerd.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hebt gebruik en misbruik...
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik haal in die weekends dat ik gebruik dan ook flink goed door. Veel pillen of veel speed en voor mijn doen veel GHB.
De dagen daarna ben ik zo ontzettend ontzettend depri....ik kan overal om janken....ontzettend bang en om iedereen ontzettend bezorgd. Ik heb dan ook het gevoel dat ik nooit meer gelukkig zal worden. En toch gebeurt het elke keer weer....dat je weer gelukkig wordt van kleine dingen. Je moet echt alleen ff cold turkey worden...hoe kut dat ook is. En het zal voor een dagelijkse gebruiker nog "kutter" zijn dan voor een recratieve gebruiker als ik.
Maaar....het voordeel is dat ALS je weer een keer mag snoepen van al dat lekkers :rock: ...dat het dan veeeel lekkerder is als dat je het dagelijks gebruikt. Logisch.
Dat hou ik mij dus voor ogen....persoonlijk denk ik dus ook dat een maal per 2 maanden een weekend lang flink aan de G en pep beter is als een dagelijkse (gematigde) portie.
T
ToosHopeloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Jij had toch al eerder 12 jaar lang elke dag speed gebruikt en probeerde de nadelige effecten van het afkicken van speed op te vangen met GHB?

Het lijkt er op dat je de ene verslaving hebt ingewisseld voor een andere. Als je er echt van af wilt zou ik aankloppen bij een hulp instantie.
Klik om te vergroten...
Hetzelfde als alcohol + cocaïne verslaving inruilen voor GHB en Speed.
Door de Speed, ga je meer G gebruiken en doe je dat niet, dan slaap je niet.
Gebruik je dan teveel G, dan ga je vaker kort, dus dan maar een pammetje voor het slapen gaan.
Zit je eenmaal in die cirkel, dan kom je er niet meer uit!!

Aankloppen bij een hulp instantie?!?!?!
Moet de deur intrappen!!

Kan je beginnen met praten in een groepje over je problemen en afbouwen, anders wordt je niet geholpen!!
Iemand die om hulp schreeuwt moeten ze gelijk opnemen en laten detoxen en niet in een praatgroep stoppen en zeggen dat ie moet afbouwen voordat ie hulp krijgt!

Noem mij eens 1 instantie die werkelijk gelijk wat doet en waar je niet van het kastje naar de muur gestuurd word?
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jellinek Circuit Complexe Zorg
Bezoekadres
Vlaardingenlaan 5
Amsterdam

Postadres
Jellinek Circuit Complexe Zorg
Postbus 3907
1001 AS Amsterdam

Telefoon: 020 - 408 77 77

Meer informatie
J
Jacky2009Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik zo de hoeveelheden zie die mensen gebruiken, ben ik dan zo extreem of zo? Ik gebruik gemiddeld 75 ml per dag. Zijn er hier ook mensen die dit of zelfs meer gebruiken?

Ben wel is benieuwd of die er zijn en of die nadelige gevolgen merken van het gebruik.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jacky2009 zei:
Als ik zo de hoeveelheden zie die mensen gebruiken, ben ik dan zo extreem of zo? Ik gebruik gemiddeld 75 ml per dag.
Klik om te vergroten...
Wat denk jij?
J
Jacky2009Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Duidelijk :mrgreen:

Daarom ben ik ook benieuwd of ik de enige ben of dat er ook nog anderen zijn die deze aantallen nuttigen.
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#14
nee niet extreem nee
heb momenten gehad dat ik om de 3 uur gebruikte dag en nacht :wave: :wave: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
S
SanneeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jacky2009 zei:
Als ik zo de hoeveelheden zie die mensen gebruiken, ben ik dan zo extreem of zo? Ik gebruik gemiddeld 75 ml per dag. Zijn er hier ook mensen die dit of zelfs meer gebruiken?

Ben wel is benieuwd of die er zijn en of die nadelige gevolgen merken van het gebruik.
Klik om te vergroten...

ik ben heel erg ghb verslaafd geweest en ik pakte gemiddeld 120 ml op een dag ( ook doordeweeks ). Heb mezelf op laten nemen en heb daar 4 maanden gezeten, en ben nu weer 3 maanden terug thuis. 75 ml is best veel inderdaad en zou er echt mee oppassen als ik jou was.. nu is het allemaal leuk en aardig maar als je het niet meer wilt, valt het echt niet mee om te stoppen! ben nu ongeveer een half jaar clean en heb t nog steeds elke dag erg moeilijk!
J
Jacky2009Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Gebruik nu met tussenpozen, al zon 8 jaar.
Half jaar geleden ben ik er 3 maanden mee gestopt en dat ging op zich wel aardig.

Alleen zonder duren de dagen altijd zo lang en ik werk al een tijdje voor mezelf met het maken van websites en met GHB op worden me sites gewoon 10 x zo mooi :grin:
Ik weet niet wat het is maar met ghb op heb ik gewoon veel meer ideeen en ben ik veel creatiever. Ben ook ook vaak gewoon 3 x zo snel klaar met een site.

Daarom ben ik er maar weer mee begonnen, niet zo zeer omdat ik 't miste maar omdat er gewoon veel meer voordelen als nadelen zie. Lichamelijk merk ik ook niet dat ik er achteruit van ga of zo, ben ook benieuwd of andere mensen lichamelijke klachten hebben.
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#17
sommige zijn nou eenmaal eerder verslaafd als andere,

ik ben 1 keer behoorlijk verslaafd geweest na een aantal maanden elke dag te gebruiken.

sinds dat eenmaal is gebeurt krijg ik al afkickverschijnselen na 1 weekendje gebruiken.

vrijdag avond , zaterdag en zaterdag avond, en ik moet zondag zoiezo al afbouwen met G in combinatie met benzo's.

en slapen zit er ook niet in voor 2 dagen.

dit is pas sinds ik een x de verslaving heb gehad.

heel vaag.

vooral het niet in slaap kunnen komen zondag en vaak maandag nog na 2 avondjes G is zwaar klote
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#18
anon22 zei:
sommige zijn nou eenmaal eerder verslaafd als andere,

ik ben 1 keer behoorlijk verslaafd geweest na een aantal maanden elke dag te gebruiken.

sinds dat eenmaal is gebeurt krijg ik al afkickverschijnselen na 1 weekendje gebruiken.

vrijdag avond , zaterdag en zaterdag avond, en ik moet zondag zoiezo al afbouwen met G in combinatie met benzo's.

en slapen zit er ook niet in voor 2 dagen.

dit is pas sinds ik een x de verslaving heb gehad.

heel vaag.

vooral het niet in slaap kunnen komen zondag en vaak maandag nog na 2 avondjes G is zwaar klote
Klik om te vergroten...


ik had precies hetzelfde
heb een x een maand dagelijks gebruikt.
toen daarmee gekapt, maar vervolgens als ik maar 3gtjes op een avond dropte sliep ik de hele nacht al niet meer, en als ik een weekendje gebruikte, gelijk zweethanden etc..
terwijl ik voor die maand, daar helemaal geen last van had.

maar ik heb het nu niet meer. ik heb op een gegeven moment een maand helemaal niet gebruikt. en nu kan ik gewoon de hele dag en avond g droppen en savonds gewoon lekker slapen.
ook kan ik het hele weekend gebruiken zonder daarna ook maar ergens last van te hebben
h
hajansLid
01-01-2024, 00:00
#19
maximaal 1x per week, 4 ml als begin en na ruim 2-3 uur nog eens 2 ml en bij hoge uitzonderingen na 2-3 uur weer 2ml. dat is echt wel de limiet.
moet er niet aan denken t dagelijks te gebruiken. moet wel leuk blijven.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#20
DrippTone zei:
Ben dan lijkbleek, weinig energie, lichaam voelt slap aan. Als ik meer dan 10ml heb gebruikt op een avond dan. Laatste keer had 35 ml op een feestje, en had wel 2 dagen herstel voordat ik me weer de oude voelde.
Klik om te vergroten...

Ja daar had ik ook last van. Heb eens elke dag G gebruikt twee weken lang. Zo'n 3 tot 5 keer per dag, wel bijna altijd na 18.00. De eerste keer dat ik het nam, had ik geen kater en voelde ik me de volgende dag nog super. Wat een wondermiddeltje dacht ik. Ik heb al jaren last van slaapproblemen dus ik nam het al gauw om te kunnen slapen. Het vroeg wakker worden en dan vol energie zitten leek ook perfect. Eindelijk versliep ik me niet meer en was ik sochtends niet zo doodmoe. De onzekerheden die mijn leven soms lastiger maken verdwenen ook als sneeuw voor de zon.

Maar na twee weken was mijn lijf het gewoon zat. Ik werd slap, kon maar kleine stukjes lopen en moest dan weer gaan zitten. Leek wel een bejaarde. :rolleyes: Ook was ik misselijk, moest ik niet aan eten denken en kreeg niets weg. Was erg depressief en wilde alleen maar slapen. Praten ging ook erg moeilijk. Oh ja en dan die chemische smaak nog in je mond. :kots: Zelfs mn lievelingseten smaakte smerig en ik wilde niet meer roken, terwijl ik zelfs als ik griep heb stug doorrook. :rolleyes:

Mijn lijf ging in protest dus en als ik nog probeerde G te nemen werd ik alleen maar misselijk. De geur alleen gaf me al kotsneigingen.

Ben erg gevoelig voor drugs. Altijd al geweest. M'n lijf pikt het op een gegeven moment niet meer en geeft me een klap voor mijn kop. :grin: Denk dat ik daar wel geluk mee heb. Kan me dan ook niet voorstellen dit spul non stop jaren achter elkaar te kunnen gebruiken.

Maar goed ik nam zo'n 10 - 20 ml op een dag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."