Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel GHB per dag gebruik jij?

Hoeveel GHB per dag gebruik jij?

81 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
n
naffie11Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je nou teveel gebruikt en minderen niet lukt dan zou je toch cold turkey kunnen stoppen?
Maar zou dat onder medische begeleiding moeten of lukt dat zelf ev met hulpmiddelen?
Wie heeft een goed advies? :confused:
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je nou teveel gebruikt en minderen niet lukt dan zou je toch cold turkey kunnen stoppen?
Maar zou dat onder medische begeleiding moeten of lukt dat zelf ev met hulpmiddelen?
Wie heeft een goed advies?
Klik om te vergroten...

hangt er vanaf hoelang en hoeveel je per dag gebruikt.
cold turkey stoppen kan, maar als je al lang en veel gebruikt kan het erg gevaarlijk zijn.

dus uhm als je eerst post hoeveel je gebruikt en hoelang al
kunnen mensen hier je beter advies geven
d
dikkiedikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja precies zei:
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de afgelopen week geen GHB op omdat het op was. En ik merk dat ik alles toch minder leuk vind..geestelijk verslaafd dus. Ik heb voor mezelf wel een maximum van 4 buisjes op een dag, maar ben wel bang dat ik hier over een tijdje dan toch overheen ga. Het probleem is dat mijn vriend precies hetzelfde heeft, en we elkaars verslaving dus eigenlijk nog versterken ook. En dat vind ik eigenlijk super kut. Maar ik ben van mezelf manisch depressief en GHB werkt als antidepressivum 100x beter dan de voorgeschreven antidepressiva die ik slik. Ik heb al meerdere soorten medicijnen geprobeerd, en ze werken allemaal niet echt. GHB werkt daarentegen echt goed tegen mijn depressies. Erg lastig voor mij dus om er vanaf te blijven, want depressief zijn is echt verschrikkelijk. Maar verslaafd zijn natuurlijk ook. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik erger vind, zwaar depressief zijn, of geestelijk verslaafd aan GHB.
Klik om te vergroten...
volgens mij heb ik wel eens gelezen dat ghb en medicijnen tegen depressies niet samen mogen
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet wel dat GHB ook een sterk antidepressief karakter heeft. Maar ik ben er nu mee gestopt, te veel nadelige effecten vind ik.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#5
naffie11 zei:
Als je nou teveel gebruikt en minderen niet lukt dan zou je toch cold turkey kunnen stoppen?
Maar zou dat onder medische begeleiding moeten of lukt dat zelf ev met hulpmiddelen?
Wie heeft een goed advies? :confused:
Klik om te vergroten...

Er is geen exacte grens te stellen wanneer cold turkey niet meer kan en wanneer wel. Het is het verschil tussen geestelijke afhankelijkheid en lichamelijke afhankelijkheid. Bij lichte lichamelijke afhankelijkheid, zoals koorts, trillingen, slapenloosheid, zweten, warm gevoel is het nog wel mogelijk om er levend uit te komen.

Bij zware lichamelijke afhankelijkheid is er geen keuze meer want dat wordt cold turkey fataal.

Bij opgezwollen handen en hals, koud, stijfheid, zwarte intervals van snelle en juist langzame hartslag met enkele minuten tussen pauze, zware hallucinaties (letterlijk personen, dieren zien etc), slecht zicht, druk op de oren, slapende handen en voeten, speldenprikjes of schokken in de spieren ergens in het lichaam, moet zeer frequent een kleine dosis GHB worden ingenomen om de hersenen te kunnen blijven voorzien van zuurstof.

Sowieso kunnen zware withdrawals die opkomen schade toebrengen aan de bloedvaten als men niet binnen enkele uren alert reageert door te antwoorden met een dosis GHB. Ook gedurende de nacht gaat de cyclus door.

Het zou een oplossing zijn wanneer de farmacie of apothekers een middel hebben met een langere halfwaarde tijd, want wakker schrikken uit je slaap met withdrawals is echt full blown delirium in een ernstig geval. En dan moet je echt meteen nemen.

Verslaafd zijn opzichzelf acht ik niet schadelijk voor het lichaam zolang de afbouwende doseringen telkens netjes en systematisch op elkaar aansluitend worden ingenomen.

Belangrijk is wel een goede voeding want GHB zal waarschijnlijk bepaalde nutrieten snel doet verdwijnen uit het bloed. Dus indirect kan het nog weleens problemen geven met tekorten als daar niet op wordt gelet.
d
darklord667Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan me dat niet voorstellen, ik gebruik zelf ook geen ghb ( nooit gehad ook ). Maar ik hoor van veel mensen dat je er erg geil van wordt. Is dat niet super lastig als je zoveel op een dag gebruikt :tongueout:?
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jij had toch al eerder 12 jaar lang elke dag speed gebruikt en probeerde de nadelige effecten van het afkicken van speed op te vangen met GHB?

Het lijkt er op dat je de ene verslaving hebt ingewisseld voor een andere. Als je er echt van af wilt zou ik aankloppen bij een hulp instantie.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alles went :grin:
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#9
...
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#10
wij hebben een puppy en die piept 's nachts nog heel vaak en slaapkamer zit zonder muur aan de woonkamer waar de hond zit dus wordt om de 3 uur wakker door die hond
gebruik nu dus al een week lang G om te slapen zo'n 3 keer extra per nacht dan ik al deed
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@ undercover erg slim... daar krijg je niet minder problemen van..
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#12
valt wel mee de hond begint nu meer te wennen heb vannacht 9 uur geslapen met maar 1x G
en dat is echt een wonder
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Van een verslaving word je ook depressief als je ermee stopt
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#14
undercover zei:
wij hebben een puppy en die piept 's nachts nog heel vaak en slaapkamer zit zonder muur aan de woonkamer waar de hond zit dus wordt om de 3 uur wakker door die hond
gebruik nu dus al een week lang G om te slapen zo'n 3 keer extra per nacht dan ik al deed
Klik om te vergroten...

hiermee ga je je slaap ritme/gewoonte heel hard mee verneuken
ik zou er nu mee ophouden zolang het nog niet echt veel invloed heeft
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waaraan merk je het Driptone ?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben dan lijkbleek, weinig energie, lichaam voelt slap aan. Als ik meer dan 10ml heb gebruikt op een avond dan. Laatste keer had 35 ml op een feestje, en had wel 2 dagen herstel voordat ik me weer de oude voelde.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik ghb gebruik dan gebruik ik wel 50ml per dag!
Ik neem nooit 2 of 3 buisjes..
De eerste 2 of 3 buisjes vind ik meestal saai pas daarna ga ik lekker.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Volgens mij ( en voor de duidelijkheid, ik ben een meisje ) gebruik ik belachelijk veel GHB, namelijk 3 tot 4 doseringen per dag. Dit gecombineerd met speed en wiet. Ik voel me er super goed bij, werkt perfect tegen depressies. Maarre.. is mijn gebruik extreem of zijn er meer mensen die het elke dag gebruiken?
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#19
DrippTone zei:
Ben dan lijkbleek, weinig energie, lichaam voelt slap aan. Als ik meer dan 10ml heb gebruikt op een avond dan. Laatste keer had 35 ml op een feestje, en had wel 2 dagen herstel voordat ik me weer de oude voelde.
Klik om te vergroten...


hmm das best apart volgens mij
ik heb juist, dat ghb de enigste drugs is waar ik niet rot van ben de dag erna
en bij mijn vrienden is dat ook zo
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#20
dit had ik vroeger dus ook.

maar toen ik 1 keer behoorlijk verslaafd eraan ben geraakt, met de lichamelijke afkick +
het niet kunnen slapen zonder G, val ik heel snel terug.

normaal is er weken/maanden achter elkaar nodig om dit te krijgen.

nu krijg ik al lichte slaap problemen en zweten na 2 avonden G.
3 dagen en ik zit weer in de visuele cirkel.

en als ik nu bijv om 3 uur smiddags een gtje pak, voel ik me heerlijk.
maar na 2/3 uurtjes als het uit begint te werken word ik zo moe, geirriteerd , angstig en depressief als wat!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."