DrippTone zei:
Ben dan lijkbleek, weinig energie, lichaam voelt slap aan. Als ik meer dan 10ml heb gebruikt op een avond dan. Laatste keer had 35 ml op een feestje, en had wel 2 dagen herstel voordat ik me weer de oude voelde.
Ja daar had ik ook last van. Heb eens elke dag G gebruikt twee weken lang. Zo'n 3 tot 5 keer per dag, wel bijna altijd na 18.00. De eerste keer dat ik het nam, had ik geen kater en voelde ik me de volgende dag nog super. Wat een wondermiddeltje dacht ik. Ik heb al jaren last van slaapproblemen dus ik nam het al gauw om te kunnen slapen. Het vroeg wakker worden en dan vol energie zitten leek ook perfect. Eindelijk versliep ik me niet meer en was ik sochtends niet zo doodmoe. De onzekerheden die mijn leven soms lastiger maken verdwenen ook als sneeuw voor de zon.
Maar na twee weken was mijn lijf het gewoon zat. Ik werd slap, kon maar kleine stukjes lopen en moest dan weer gaan zitten. Leek wel een bejaarde.

Ook was ik misselijk, moest ik niet aan eten denken en kreeg niets weg. Was erg depressief en wilde alleen maar slapen. Praten ging ook erg moeilijk. Oh ja en dan die chemische smaak nog in je mond.

Zelfs mn lievelingseten smaakte smerig en ik wilde niet meer roken, terwijl ik zelfs als ik griep heb stug doorrook.
Mijn lijf ging in protest dus en als ik nog probeerde G te nemen werd ik alleen maar misselijk. De geur alleen gaf me al kotsneigingen.
Ben erg gevoelig voor drugs. Altijd al geweest. M'n lijf pikt het op een gegeven moment niet meer en geeft me een klap voor mijn kop.
![:grin:]()
Denk dat ik daar wel geluk mee heb. Kan me dan ook niet voorstellen dit spul non stop jaren achter elkaar te kunnen gebruiken.
Maar goed ik nam zo'n 10 - 20 ml op een dag.