"Irezz zei:
Want hoe die nu rondloopt is minder dodelijk, ja.
Da's dan de eerste drug waarvan ik weet dat niet afbouwen dodelijk is. Ik had het fout, sorry. Maar wat kon ik m'n ervaring van ghb aan de dood linken. Elke drug was naar mijn weten te cold turkeyen. Achteraf gezien is het inderdaad een pretty risky drugs. Maar sterven van plots stoppen?
Ik vind het nog steeds, noem het extreem, de consequentie. Sterven wens ik niemand toe, maar hij heeft het zelf in de hand. Hij maakt zichzelf verslaafd, naar ik afleid extréém verslaafd, tot een punt dat een forum bezoeken, al gaat het over drugs, gewoon weglopen is van wat ie zou moeten doen, al zéker als afbouwen zo belangrijk is, en dat ie al 3 jaar geleden die stap moeten zetten. Hoe kan je nu zelf afkicken als het na 3 jaar (als ie al probeerde te stoppen toen de verslaving bleek te beginnen) nog niet een aanzienlijke periode heeft gewerkt. Of ie nu pas probeert af te bouwen, of het al de hele tijd probeert: ik vond niet dat ie steun verdiende in z'n pogingen, maar trap onder z'n kont om, no matter the cost, er ook iets aan te doen, of ie nu al sinds 3, 2 of 1 of nog korterbij probeerde te stoppen: Hij had al lang zichzelf moeten wakkerschudden.
en, subjectief, maar waarom drinkt iemand ghb om onder invloed te zijn als er alcohol is? Dat lijkt net hetzelfde, en ik snap ook niet dat je iets met zó'n ingrediënten, zó 'n moeilijke doseringsgraad en zóveel gevaren ERG VAAK gebruikt. Ik heb vrienden die het gebruiken en het ook met relative big ease kunnen maken, maar ze overdrijven niet.
Wat iemand zo ver in 'n verslaving duwt, geen flauw idee. Whatever reason, ik heb bijna respect voor hem om zo verslaafd te raken eigenlijk. Misschien is zijn geval nu eenmaal een soort grens waar ik met m'n hoofd niet bijkan. Begrip voel ik echt niet. Hopelijk heeft ie hulp nu, echte hulp. Nog 's sorry voor die fout die ik maakte.
@ Birbo: Dus moet ie thuis verder met z'n ontstoppermix zitten klungelen, terwijl ie, behandeling of niet, aan een hartmonitor kan? Met dokters around?
God, dit is echt een dag dat df voor mij als behoorlijk goed anti-drugmedium werkt. Het vergiftigen op zich is 'n eigen zaak, maar hoe kán het zo ver komen? Ik geef het op. Hopelijk kickt ie af. En sjeez, waarom maken ze die drug niet gewoon legaal en fucking veilig...
Klik om te vergroten...
Ik weet dat je het goed bedoeld, maar ik vroeg eigenlijk of iemand nog nuttige tips heeft voor het laatste stukje.
Aan een hartmonitor en dan ? Klinieken of dokters die vaak niet weten wat ze moeten doen met een ghb verslaving.
Ze stoppen je vol met pillen(benzos , antipsychotica enz)
Ze geven je gewoon een andere verslaving erbij.
Er zijn maar een aantal klinieken die het met ghb doen (detox)
En dit is de enige goede manier.
De receptoren moeten worden hersteld en een aantal medicijnen lijken op ghb maar zijn nooit precies hetzelfde.
Waardoor er een kans is dat niet alle receptoren zich goed herstellen en je blijvende symptomen kunt overhouden.
Er zijn inderdaad veel prutsers die denken wat bij elkaar te mengen (en chinese gbl gebruiken) en niet weten waar ze mee bezig zijn.
Ik maak het op een veilige manier en in goed gemaakte ghb zit uiteindelijk geen gootsteenontstopper meer (reactie)
Alcohol drinken? Ja noem maar meteen de meest schadelijkste drug op.
Zelf afbouwen is mogelijk als je erg egt voor gaat en sterk in je schoenen staat en de tijd ervoor neemt.
0,1ml per 1 of 2 dagen verlagen en je strikt aan de dosering houden.
Niet af en toe 0,2 meer wanneer je stress od krijgt.
Hoe ik nu rondloop is niet zeer gevaarlijk aangezien ik mijn 0,3ml per uur neem en hier strikt aan houd.
Dan is de hartslag en bloeddruk perfect.
Ik probeer morgen om naar 0,25ml per uur te gaan
Iedereen bedankt voor antwoorden en als iemand tips heeft hoor ik dit graag."