#1
Elfquest zei:Wat voel je dan als je een kater hebt?
Heftig depressief, lusteloos, vies gevoel in maag en slokdarm, moe en veel hoofdpijn.
flugellover zei:kater heb je niet echt,als je meer dan 20 ml ongeveer per dag drinkt valt ook te zien hoe groot en masse enz je hebt dat doe je paar dagen en dan stop je ineens dan kan je kater hebbe
dan krijg je afkickverschijnselen en dat hangt af van persoon tot persoon zweethanden,moeheid,angste,hartkloppingen enz..
maar afkick als je 1 dagje goe gebruikt neen dat heb je niet...
Kater kan je zeker wel hebben na een dagje gebruiken, zelfs na 1 dosis.
Een DAG ghb gebruiken vind ik eigenlijk meer neigen naar misbruik.
Misschien dat jij geen kater hebt, maar dat betekend niet dat anderen daar geen last van kunnen hebben.