Jammer dat je zo blijft doordrammen over het vasthouden aan een schema dat ik al heb bewezen dat niet klopt. Eerder kon ik goed met jou praten over het ghb gebruik maar ik snap het doel nu niet om hier nog verder over te gaan.
Dit is mijn laatste post dat ik ga reageren op jou.
Na 2 uur zal er bij een gezond persoon na een eerste dosis nog ongeveer 12,5% van die dosis GHB in het bloed aantoonbaar zijn. Dus een schema dat de algemene halfwaardetijd in acht neemt is geen goed idee om achter de hand te houden volgens jou, maar thuis zelf gaan experimenteren en om de twee uur nemen omdat jij dat zegt vind je wel een goed idee? Terwijl metabolisme, een lege of volle maag, leeftijd en gezondheid grote rollen spelen hierin?
Precies iedereen moet zelf leren doseren door al die factoren die meespelen.
Dan ga je iets omhoog en dan weer omlaag.
Net zo lang tot je weet wat het beste werkt bij jou.
Experimenteren door alle factoren die meespelen.
Daarom de toevoeging van deze site:
nkfk.nl
Voel je dat je toch iets te veel hebt genomen wacht dan nog even 3 uurtjes als je wilt bijnemen.
Dan weet je zeker dat alles uit je systeem is verdwenen en hou dan de dosis aan die je ervoor gebruikte en je jezelf wel goed voelde.
Duidelijke tips!
als je 4ml nam dat je na 2 uur 3.5 kan nemen omdat er nog resten in je bloed zitten. En omdat het gemiddeld na 3 uur uit je systeem is zorg je ervoor dat je niet teveel neemt.
Maar kan ook 4 uur zijn.
Niet duidelijk genoeg?
Verhalen als we nog maar de helft in ons bloed hebben dan voelen we hem pas?
T=0 betekend 100% actief?
Je hoeft geeneens een medische opleiding te hebben om te zien dat dit klinkklare onzin is.
Wat er allemaal is neergezet onder dit topic.
Er zijn genoeg andere medicijnen en drugs met een korte halfwaardetijd. Daar wordt evengoed rekening mee gehouden bij herhaaldelijk toedienen. Sorry, maar waar baseer jij deze uitspraak op? Bronnen?
Duidelijk lezen blijkt dus ook moeilijk te zijn voor jou dat staat er toch waarom je geen bereking kan maken.
Bron is al vermeld. Dit is echt de alle laatste keer.
Ghb werkt maar heel kort en zoals ik al eerder heb uitgelegd de piek zit tussen 45 minuten en 90 minuten in. Dus om dan te gaan rekenen met halfwaardes en daar een schema omheen te bouwen dat werkt niet.
Het verschil is te groot en de werking te kort om met halfwaardes te rekenen.
Dus voor iedereen anders!
Je spreekt jezelf alleen maar tegen.
Er zijn veel factoren die meespelen hoe het lichaam het opneemt en hoe het werkt.
Wat ik dus de hele tijd probeer duidelijk te maken!
En daarna is zo een schema weer een goed hulpmiddel.
Dat is het dus niet door die factoren.
Dat heb ik helemaal nergens gezegd. Clean? Weer een volle dosis? Dat maak jij er nu van. Het hele idee erachter is dat er juist wel nog GHB in je bloed
Ga dan ook geen tijden lopen verspreiden dat ghb na 30 minuten voor de helft uit je bloed kan zijn.
Dan krijg je dus misverstanden en snapt niemand het meer.
Dan denken mensen ik heb ergens gelezen dat het na 30 minuten al weer gehalveerd kan zijn en ik voel niks, dus ik neem maar weer wat bij.
Een waarschuwing voor beginnende gebruikers:
1. Ga geen schema's aannemen van andere.
2. Op de ene site staat dat de halfwaarde 21 minuten tot 45 minuten is.
Hier word weer gedeeld dat het 30 minuten tot 60 minuten is.
Ga geen berekeningen maken aan de hand van dit soort informatie.
3. Leer wel zelf doseren met de opbouw van 0.5ml omhoog en omlaag tot je zelf erachter komt hoe jou lichaam werkt
en niet van een ander.
Na 2 uur kan je bij doseren dat doet in principe iedereen. Even uitzoeken hoe het bij jou werkt.
4. Hou de regels aan die bij het begin zijn gepost en dan kan je het veilig gebruiken.
5. Onthou altijd dat als je iets oraal inneemt dat de werking nooit 100% actief kan zijn.
Dat kan je lezen op de site in deze laatste post hoe het werkt.
Veel plezier met je gebruik!
Keep it save!