Volgens Trimbos is na 30 tot 60 minuten de hoeveelheid GHB in het bloed gehalveerd.
Oke dus dat is een goede indicatie volgens jou?
Volgens jou is T=0 dus 100% ghb in je lijf dan na 30 minuten is de helft gehalveerd dus na een uur ben je dan clean.
Dus dan zou je dus weer een volle dosis kunnen pakken?
Zo ga je mensen dus een totaal verkeerd beeld meegeven en ze een verkeerde bereking geven wat dus resulteert op out gaan en over doseren.
Voorbeeld 2 nemen de maximale tijd 60 minuten als voorbeeld. Dan zou er volgens jou informatie na 2 uur niks meer in je bloed zitten.
Klopt dus ook niet, dat is veels te kort.
Dan heb je nog steeds resten in je lichaam die tot 4 uur kunnen duren.
Daarom leg ik uit dat die berekening meer van toepassing is vanaf de piek. Je neemt b.v. 4ml en dan is je piek na 1 uur en heb je 4ml in je bloed.
Dan kan je die berekening aanhouden dat je na een half uur (totaal anderhalf uur) nog 2ml in je bloed hebt en dan een half uur later zou je dan niks in je bloed hebben.. (klopt dus eigenlijk ook weer niet die hele indicatie die je erbij haalt geeft mensen alleen maar een verkeerde berekening)
Met een uur bereken zou je na je piek na 3 uur niks meer in je bloed hebben. Dat zou dan enig sinds wat meer kloppen.
Maar totaal misplaatste informatie waar je mensen alleen maar weer allerlei rekensommetjes gaat geven die niet bij het veilig gebruik horen.
Elke site zegt wat anders.
Vandaar dit topic om dus al die onzin uit de wereld te helpen.
Hij noemt het "actief" wat misschien een ongelukkige benaming is.
Dus nu is zijn schema een ineens een ongelukkige benaming? Dan gaan we hier ongelukkige informatie delen waar je het topic veilig gebruik ineens uit ongelukkige informatie bestaat.
Dat is gewoon proberen dingen recht te praten die krom zijn.
Zijn schema is precies zoals beschreven 100% werking bij T=0 en bij T=10 zoveel werking minder.
En nog een keer T=0 dat is 0% niet 100% in je lichaam. De werking is nog geeneens begonnen.
Dat staat hierboven gewoon beschreven in hoe het in het echt werkt.

Zo werkt het ook bij ghb alleen sneller dan elke ander drug of medicijn.
Na 45 minuten tot 90 minuten zit je op je piek omdat het eerst dit proces moet doorlopen.
Dus volgens jou wordt halfwaardetijd berekend vanaf het moment dat het opgenomen wordt? Hoe kan dan ooit een algemene halfwaardetijd voor een medicijn bepaald worden als het per individu en situatie ontzettend kan verschillen hoe lang het duurt voordat het lichaam iets op begint te nemen?
Heel simpel een medicijn werkt 24 uur lang dan kan je best een schema aanhouden met half waardes.
Ghb werkt maar heel kort en zoals ik al eerder heb uitgelegd de piek zit tussen 45 minuten en 90 minuten in. Dus om dan te gaan rekenen met halfwaardes en daar een schema omheen te bouwen dat werkt niet.
Het verschil is te groot en de werking te kort om met halfwaardes te rekenen.
Daarom keep it short en simpel.
Kijk naar de begin post waar mensen gewoon kunnen beginnen vanaf 2.5ml en kunnen opbouwen vanaf daar en na 2 uur weer bij kunnen doseren.
Zelf laten leren doseren wat het beste voor hun werkt. Eerst in een thuis setting.
Geen schema's van andere overnemen.
Het staat er allemaal en ga dit ook niet blijven herhalen. De schema's die ik deel zijn duidelijk genoeg en ontkrachten het zelfgemaakte schema overduidelijk.