Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet veilig gebruiken van Ghb

Het veilig gebruiken van Ghb

137 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
s
straatmadeliefLid
01-01-2024, 00:00
#1
De PH-waarde testen wij meestal wel inderdaad, en die is dan gewoon goed. Ik ben ook de enige die zo weinig nodig heeft. Ben wel gevoelig voor meer middelen zoals psychedelica en alcohol. Bij ayahuasca (heel wat anders, maar toch) ga ik zeer diep op een dosis waar een ander niks van merkt. Met sommige andere middelen heb ik een normale gevoeligheid, ik denk zelfs dat ik van sommige middelen vrij veel kan hebben met mijn 54 kg (zoals xtc).
We gebruiken er niks anders bij op dat moment, alleen in de nacht ervoor xtc en wat puntjes ketamine (vele uren daarvoor).
Het blijft apart en ook onvoorspelbaar, het is mij in ieder geval wel duidelijk dat de één veel vlugger out gaat dan de ander.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
straatmadelief zei:
De PH-waarde testen wij meestal wel inderdaad, en die is dan gewoon goed. Ik ben ook de enige die zo weinig nodig heeft. Ben wel gevoelig voor meer middelen zoals psychedelica en alcohol. Bij ayahuasca (heel wat anders, maar toch) ga ik zeer diep op een dosis waar een ander niks van merkt. Met sommige andere middelen heb ik een normale gevoeligheid, ik denk zelfs dat ik van sommige middelen vrij veel kan hebben met mijn 54 kg (zoals xtc).
We gebruiken er niks anders bij op dat moment, alleen in de nacht ervoor xtc en wat puntjes ketamine (vele uren daarvoor).
Het blijft apart en ook onvoorspelbaar, het is mij in ieder geval wel duidelijk dat de één veel vlugger out gaat dan de ander.
Klik om te vergroten...

Dan lijkt mij de conclusie dat je toch minder moet nemen op een gegeven moment.
Of het langer moet rekken..
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
GHB heeft een halfwaardetijd van 4 uur, over het algemeen genomen. Per persoon zal het iets verschillen.
Stel je hebt om 8 uur 2 ml genomen. Ieder uur breekt je lichaam een halve ml af. Als je om 10 uur wil bijpakken, dan heeft je lichaam 1 ml afgebroken, en kan je maar 1 ml bijpakken.

Wij gebruiken hiervoor een Excel schema. Ik heb daarover al vaker verteld. Ik wil het posten. Is het mogelijk om een Excel-bestand te posten @MacLeod? @Eik?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen idee... ik ben niet zo technisch aangelegd... Ik vermoed dat @MacLeod hier wel antwoord op heeft.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
GHB heeft een halfwaardetijd van 4 uur,
Klik om te vergroten...

GHB heeft een halfwaarde tijd van 21 minuten tot maximaal 45 minuten.
Dacht dat het wel duidelijk was.
Staat ook op elke website beschreven.
GHB heeft geen halfwaarde van 4 uur.

www.ntvg.nl

Herkenning en behandeling van hydroxyboterzuurintoxicaties

Op ‘rave-parties’ en andere dansfeesten is de laatste jaren het gebruik van verscheidene partydrugs toegenomen. Middelen als methyleendioxymetamfetamine (XTC) worden al langere tijd gebruikt en de meeste jongeren zijn zich (in enige mate) bewust van de gevaren van het gebruik van...
www.ntvg.nl
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Pfff ik ben moe van carnaval. Ik kom er morgen op terug.
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natozlato zei:
Wij gebruiken hiervoor een Excel schema. Ik heb daarover al vaker verteld. Ik wil het posten. Is het mogelijk om een Excel-bestand te posten @MacLeod? @Eik?
Klik om te vergroten...
Technisch is dit wel mogelijk, we zouden die bestands-extensie kunnen toestaan. Echter geeft dat ook weer een beveiligingsrisico; in Excel-bestanden kunnen virussen verstopt worden. Is het een optie om er een pdf van te maken en uit te leggen hoe de formules opgezet zijn? Of een bestand delen via Google Drive?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aanvullende informatie voor dit topic:
Met download van een pdf bestand met waardevolle informatie.

20200301_012431.jpg
Bron:

Semantic Scholar
GHB Pharmacology and Toxicology: Acute Intoxication ...
H
Hoffelinck YvesLid
01-01-2024, 00:00
#9
*modknip: post van lage kwaliteit en het lijkt bijna op aanbieden eigen product. Beschouw dit als waarschuwing*
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#10
roesjunkie zei:
Volgens Trimbos is na 30 tot 60 minuten de hoeveelheid GHB in het bloed gehalveerd.
Klik om te vergroten...

Oke dus dat is een goede indicatie volgens jou?
Volgens jou is T=0 dus 100% ghb in je lijf dan na 30 minuten is de helft gehalveerd dus na een uur ben je dan clean.
Dus dan zou je dus weer een volle dosis kunnen pakken?
Zo ga je mensen dus een totaal verkeerd beeld meegeven en ze een verkeerde bereking geven wat dus resulteert op out gaan en over doseren.

Voorbeeld 2 nemen de maximale tijd 60 minuten als voorbeeld. Dan zou er volgens jou informatie na 2 uur niks meer in je bloed zitten.
Klopt dus ook niet, dat is veels te kort.
Dan heb je nog steeds resten in je lichaam die tot 4 uur kunnen duren.

Daarom leg ik uit dat die berekening meer van toepassing is vanaf de piek. Je neemt b.v. 4ml en dan is je piek na 1 uur en heb je 4ml in je bloed.
Dan kan je die berekening aanhouden dat je na een half uur (totaal anderhalf uur) nog 2ml in je bloed hebt en dan een half uur later zou je dan niks in je bloed hebben.. (klopt dus eigenlijk ook weer niet die hele indicatie die je erbij haalt geeft mensen alleen maar een verkeerde berekening)
Met een uur bereken zou je na je piek na 3 uur niks meer in je bloed hebben. Dat zou dan enig sinds wat meer kloppen.

Maar totaal misplaatste informatie waar je mensen alleen maar weer allerlei rekensommetjes gaat geven die niet bij het veilig gebruik horen.
Elke site zegt wat anders.
Vandaar dit topic om dus al die onzin uit de wereld te helpen.

roesjunkie zei:
Hij noemt het "actief" wat misschien een ongelukkige benaming is.
Klik om te vergroten...

Dus nu is zijn schema een ineens een ongelukkige benaming? Dan gaan we hier ongelukkige informatie delen waar je het topic veilig gebruik ineens uit ongelukkige informatie bestaat.
Dat is gewoon proberen dingen recht te praten die krom zijn.
Zijn schema is precies zoals beschreven 100% werking bij T=0 en bij T=10 zoveel werking minder.

En nog een keer T=0 dat is 0% niet 100% in je lichaam. De werking is nog geeneens begonnen.
Dat staat hierboven gewoon beschreven in hoe het in het echt werkt.
20200209_143542.jpg
Zo werkt het ook bij ghb alleen sneller dan elke ander drug of medicijn.
Na 45 minuten tot 90 minuten zit je op je piek omdat het eerst dit proces moet doorlopen.

roesjunkie zei:
Dus volgens jou wordt halfwaardetijd berekend vanaf het moment dat het opgenomen wordt? Hoe kan dan ooit een algemene halfwaardetijd voor een medicijn bepaald worden als het per individu en situatie ontzettend kan verschillen hoe lang het duurt voordat het lichaam iets op begint te nemen?
Klik om te vergroten...

Heel simpel een medicijn werkt 24 uur lang dan kan je best een schema aanhouden met half waardes.
Ghb werkt maar heel kort en zoals ik al eerder heb uitgelegd de piek zit tussen 45 minuten en 90 minuten in. Dus om dan te gaan rekenen met halfwaardes en daar een schema omheen te bouwen dat werkt niet.
Het verschil is te groot en de werking te kort om met halfwaardes te rekenen.

Daarom keep it short en simpel.
Kijk naar de begin post waar mensen gewoon kunnen beginnen vanaf 2.5ml en kunnen opbouwen vanaf daar en na 2 uur weer bij kunnen doseren.
Zelf laten leren doseren wat het beste voor hun werkt. Eerst in een thuis setting.
Geen schema's van andere overnemen.
Het staat er allemaal en ga dit ook niet blijven herhalen. De schema's die ik deel zijn duidelijk genoeg en ontkrachten het zelfgemaakte schema overduidelijk.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Er staat een gratis downloadlink. 42 pagina's! Daar ga ik binnenkort es even goed voor zitten.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat denk ik nog wel belangrijk is om te melden is dat je nooit maar dan ook nooit GHB moet gebruiken om beter te kunnen functioneren. De enige reden om GHB te gebruiken is recreatief. Ga je het gebruiken om je beter te voelen of bijvoorbeeld beter te presteren op je werk, dan moet je direct stoppen en alles weggooien. Dat zijn echt de grootste gevaren. Dat geldt voor alle drugs, maar GHB leent zich hier erg goed voor waardoor er veel mensen op deze manier verslaafd raken.

GHB is een leuke en relatief weinig-ongezonde drug (zolang je niet out gaat), maar je moet er wel mee om kunnen gaan. Uitvoerig inlezen en van te voren grenzen bepalen zijn noodzaak. Desondanks moet je er van houden, net als met bepaalde andere drugs.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Je noemt hier heel specifiek 6 weken. Wat is je bron daarvoor?

Want ik heb even nagezocht bij de rapportages van het Trimbos-instituut en daarin staat dat mensen 'snel' afhankelijkheid kunnen ontwinkkelen 'na slechts enkele weken van frequent gebruik.' (pagina 13)
Klik om te vergroten...

Ik lees mij nu al 5 jaar in nadat ik toen dus 1x keer de fout in ben gegaan. De 6 weken die ik benoem is een lichamelijke verslaving. Geen geestelijke verslaving die ook al een afkick vormt.
Maar echt cold turkey stoppen na 6 weken 24/7 gebruik kan dus lichamelijk fataal zijn zonder medicijnen.
Omdat ik me zo lang al inlees moet ik al die bronnen weer opzoeken en zal in de tijd dat ook doen en ze onder dit topic plaatsen.


Revolutionair zei:
Er zijn wel regels bij Ghb gebruik.
Je kan niet elke week een paar dagen gebruiken en dan een paar dagen niet.
Dan zit je na 6 weken ook in een geestelijke verslaving.
Dan bouwt het zich op ook al stop je een paar dagen elke keer.
Klik om te vergroten...

Vergeet dit stukje niet wat ik schrijf.
Als jij 3 dagen Ghb aan het bingen bent en stopt 3 dagen en begint weer betekend dat niet dat de afhankelijkheid/verslaving stopt zoals bij de meeste drugs.
Het pakt het gewoon weer op waar je gebleven bent.
Dat heb ik ook vermeld.
De 6 weken gaat puur over de echte lichamelijk afhankelijkheid waaraan je kan overlijden.

Ik zou deze bronnen spoedig toevoegen.

Daarnaast moet je zulke rapporten wel wel inschatten op wat ze denken te weten.
Ze claimen te weten hoeveel Ghb gebruikers er in Nederland zijn.
Niemand die ken hebben ze ondervraagd.
Mijn schatting is dat er misschien wel 30.000 of 40.000 alleen van de 1.000.000 mensen in Amsterdam Ghb gebruiken.
Het is nu de normaalste zaak in de wereld geworden in de drugswereld.
Dus daarom lees ik veel rapporten en maak mijn daar een eindconclusie uit.
Het komt er op neer ook dat je dus allemaal cijfers ziet van indoxicatie van ghb op de eerste hulp.
Maar wat houd dat in?
Zijn die net zo erg als iemand die een overdosis heroïne heeft gehad?
Zijn deze mensen ook daadwerkelijk in levensgevaar?
Of hebben deze mensen een buisje teveel genomen en lopen ze na 3 uur gewoon weer het ziekenhuis uit zonder enige gezondheids problemen?
Daar moet je dus tussende regels lezen, weten hoe Ghb werkt en zelf een gebruiker zijn samen met andere honderden andere vrienden.
Icm met het inlezen van vele gescheven onderzoeken leer je beetje bij beetje wel het verschil wat nou de waarheid is en wat die cijfers daarwerkelijk betekenen.

Uiteindelijk zie je dat dit topic weer uitdraait over misbruik van Ghb terwijl het advies van dit topic is om het een avondje of op een after 1x of 2x per maand te gebruiken.
Wat dus makkelijk kan zonder problemen
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chillax zei:
Wat denk ik nog wel belangrijk is om te melden is dat je nooit maar dan ook nooit GHB moet gebruiken om beter te kunnen functioneren. De enige reden om GHB te gebruiken is recreatief. Ga je het gebruiken om je beter te voelen of bijvoorbeeld beter te presteren op je werk, dan moet je direct stoppen en alles weggooien. Dat zijn echt de grootste gevaren. Dat geldt voor alle drugs, maar GHB leent zich hier erg goed voor waardoor er veel mensen op deze manier verslaafd raken.

GHB is een leuke en relatief weinig-ongezonde drug (zolang je niet out gaat), maar je moet er wel mee om kunnen gaan. Uitvoerig inlezen en van te voren grenzen bepalen zijn noodzaak. Desondanks moet je er van houden, net als met bepaalde andere drugs.
Klik om te vergroten...

Dat is een prima aanvulling om dat te vermelden.
Maar dat gaat wel weer over misbruik.
Ik krijg vele vragen over Ghb ook van mensen die het op een goede manier gebruiken zoals in dit topic beschreven.
En mensen vaak met de vraag zitten of hun gebruik gevaarlijk is omdat ze voornamelijk negatieve dingen lezen.
En er zijn veel mensen die het op deze manier gebruiken.
En hier hebben ze dus antwoord op hun vraag.


Chillax zei:
GHB is een leuke en relatief weinig-ongezonde drug
Klik om te vergroten...

Precies, als je er normaal mee omgaat en het een keertje op een avond gebruikt is het veel minder schadelijk dan vele andere drug en daar is nogal veel onduidelijkheid over. Door dat het vaak in een negatief daglicht word gezet.

Chillax zei:
Ik zou het houden bij maximaal eens in de drie weken en dan ook maar max 4-5 dossissen.
Klik om te vergroten...

Ik ken voornamelijk heel veel stelletjes die dit op deze manier doen.
En dat is een goede manier van gebruiken.
Maar die lezen dan alleen maar nare verhalen en worden dan onzeker over hun gebruik.
Dat is nergens voor nodig, beter dan een pakje coke leeg snuiven. En ben er ook van overtuigd dat die paar buisjes veel minder schadelijk is dan een avondje mdma.

Daarom was het ook nodig om deze topic te plaatsen op dit forum zodat er ook duidelijkheid is voor deze groep gebruikers.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#15
Na aanleiding van war vragen prive een aanvulling op het topic.

Out gaan van de Ghb:
Er zijn verschillende manieren van out gaan van de Ghb, hieronder een tabel:

20200120_073203.jpg

Een keertje 1ml te veel en je valt in slaap.
Dit slaapje kan je vergelijken met een benzo je valt gewoon weg en ik heb wel eens vrienden gehad die me aantikte en vroegen ben je out.
Maar dan werd ik meteen wakker en ontkende ik meteen dat ik out was terwijl dat wel zo was.
Daarna heb je de diepe slaap dat is wanneer je na een uurtje weer de zelfde dosis neemt en dat was toch iets net te veel.
Uiteindelijk zou iemand je wel wakker kunnen krijgen als diegene dat wilt maar waarschijnlijk heb je zo iets van laat me liggen.

De laaste is een coma, uit onderzoek blijkt dat een coma niet zo onschuldig is als sommige mensen denken. Het kan je geheugen aantasten en hoe vaker je dat doet hoe erger het word.
Voorkom dus dat te snel te veel neemt.

Toch is er weinig bekend over Ghb de onderzoeken die ik veel lees zijn gebaseerd op mensen die al een jaar lang Ghb gebruiken 24/7.
Daardoor hebben hun een langere tijd last van hun geheugen maar herstelt dit in de verloop van de tijd wel. Er zijn verschillende mensen die last hadden van hun korte termijn geheugen na zwaar misbruiken van Ghb maar na een paar maanden niet meer te gebruiken langzaam weer de oude werden.
Tot hoever ze herstellen dat is weer onbekend.

Het probleem van een coma is dat de hersen te weinig bloed krijgen op dat moment waardoor zulke problemen onstaan.
Daarom kan 1ml te veel nemen dat je in slaap valt niet zoveel kwaad. Dat word vaak in de volksmond een ghbslaapje genoemd.
Het in coma raken van Ghb tast je geheugen wel aan.
Zorg dat je dat verkomt .

Hoe kan je herkennen dat iemand in een coma ligt en niet gewoon een slaapje doet?
Dat is als diegene op geen enkele prikkel meer reageerd.
Dus ook niet als je diegene wakker schut en helemaal niks mompelt of beweegt.
Het hoeft niet meteen rede te zijn tot paniek.

Leg diege op zijn zij met een kussentje en een dekentje blijf het liefst erbij en kijk hoe het gaat.
Denk je dat zo iemand echt een overdosis heeft genomen en roekeloos er mee is omgegaan?
Of het je het vermoeden dat iemand alcohol ervoor heeft gedronken? Bel dan 112 want dan kan het gevaarlijk zijn.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Revolutionair zei:
Verslavings kans:
Mensen denken vaak als je aan de Ghb begint dat je meteen een verslaving ontwikkeld.
Maar dat is helemaal niet waar.
Een geestelijke verslaving ontstaat nadat je 2 weken lang 24/7 elke 2 uur een dosis neemt.
Een lichamelijke verslaving ontstaat wanneer je na 6 weken 24/7 elke 2 uur een dosis neemt.
Toch zijn er mensen die dit doen omdat het gevoel van Ghb zo lekker is dat ze erin willen blijven.
Maar zoals bij geeneen drugs is het verstandig om dagen lang door te gaan en bij te doseren.

Er zijn wel regels bij Ghb gebruik.
Je kan niet elke week een paar dagen gebruiken en dan een paar dagen niet.
Dan zit je na 6 weken ook in een geestelijke verslaving.
Dan bouwt het zich op ook al stop je een paar dagen elke keer.
Klik om te vergroten...

Je noemt hier heel specifiek 6 weken. Wat is je bron daarvoor?

Want ik heb even nagezocht bij de rapportages van het Trimbos-instituut en daarin staat dat mensen 'snel' afhankelijkheid kunnen ontwinkkelen 'na slechts enkele weken van frequent gebruik.' (pagina 13)
https://www.trimbos.nl/docs/f63a5800-3907-464d-93ad-0e77750730c2.pdf

Sowieso is verslaving niet hetzelfde als een afhankelijkheid. Verslaving wordt gedefinieerd door de problemen die iemand ervaart vanwege gebruik. Het gaat er dan bijvoorbeeld om dat je niet in staat bent vriendschappen, relaties of werk in stand te houden, dat je financiële problemen hebt en/of gezondheidsproblemen ontwikkeld.

Schermafbeelding 2020-01-23 om 15.08.23.png

Ik denk ook zelf dat je bij het ontwikkelen van een afhankelijkheid geen harde grens kunt trekken. Het gaat geleidelijk. Als je regelmatig of dagelijks gebruikt dan ontwikkel je steeds meer tolerantie voor een middel. Die tolerantie betekent dat als je niks op hebt, dat je dan tolerant bent geworden voor normale activiteit van GABA-neurotransmitters. Daardoor ontwikkel je dan eerst lichte ontwenningsverschijnselen zoals misselijkheid, wazig zien, zweten of trillende ledematen. Zo'n 'kater' wordt steeds erger en erger tot het moment dat de ontwenningsverschijnselen ondraaglijk of zelfs levensgevaarlijk worden. Dan heb je echt een afhankelijkheid te pakken.
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Revolutionair zei:
Na aanleiding van war vragen prive een aanvulling op het topic.

Out gaan van de Ghb:
Er zijn verschillende manieren van out gaan van de Ghb, hieronder een tabel:

Bekijk bijlage 5283

Een keertje 1ml te veel en je valt in slaap.
Dit slaapje kan je vergelijken met een benzo je valt gewoon weg en ik heb wel eens vrienden gehad die me aantikte en vroegen ben je out.
Maar dan werd ik meteen wakker en ontkende ik meteen dat ik out was terwijl dat wel zo was.
Daarna heb je de diepe slaap dat is wanneer je na een uurtje weer de zelfde dosis neemt en dat was toch iets net te veel.
Uiteindelijk zou iemand je wel wakker kunnen krijgen als diegene dat wilt maar waarschijnlijk heb je zo iets van laat me liggen.

De laaste is een coma, uit onderzoek blijkt dat een coma niet zo onschuldig is als sommige mensen denken. Het kan je geheugen aantasten en hoe vaker je dat doet hoe erger het word.
Voorkom dus dat te snel te veel neemt.
Klik om te vergroten...

Die tabel ken ik ook. Waar heb je die ook alweer gevonden? Volgens mij staat die ergens in zo'n powerpoint, of niet?

Ik vind dat een beetje een misleidende beschrijving, want toen ik die voor het eerst zag dacht ik dat het allemaal wel meeviel dus en ik zie dat jij door die tabel er nu ook hetzelfde over denkt.

Want "slaperig" of "slaap" geeft mij het idee dat het niet zo erg is als je een keertje een ml teveel neemt. Maar zelfs als je bij één ml te veel out gaat (of zoals die tabel het noemt, "slapen") en dat niet onderbroken wordt door externe factoren, word je 2 uur later klaarwakker.

Maar... Het is niet zomaar slapen. Je gaat in alle gevallen gewoon out. Een beetje out is nog steeds out. De hoeveelheid ghb in je bloed bepaalt alleen hoe "dood" je bent. Met "dood" bedoel ik dan in hoeverre je lichaam zelf in staat is om zich levend te houden. Ik vind die tabel daarom geen goed uitgangspunt.

Hoe schadelijk het allemaal is op lange termijn, daar weten we nog niet genoeg over.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die tabel is voor ons sowieso compleet nutteloos... Ik bedoel, stel je neemt 2.5ml GHB en daarna iedere anderhalf uur nog 1.5ml tot 3 keer toe. Hoeveel heb je dan in je bloed? Valt echt niets over te zeggen, er zijn zo veel factoren.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#19
roesjunkie zei:
Want "slaperig" of "slaap" geeft mij het idee dat het niet zo erg is als je een keertje een ml teveel neemt. Maar zelfs als je bij één ml te veel out gaat (of zoals die tabel het noemt, "slapen") en dat niet onderbroken wordt door externe factoren, word je 2 uur later klaarwakker.
Klik om te vergroten...

Chillax zei:
Die tabel is voor ons sowieso compleet nutteloos... Ik bedoel, stel je neemt 2.5ml GHB en daarna iedere anderhalf uur nog 1.5ml tot 3 keer toe. Hoeveel heb je dan in je bloed? Valt echt niets over te zeggen, er zijn zo veel factoren.
Klik om te vergroten...

Dat is een screenshot van een site waar ze informatie geven over ghb.
Dus ik deelde het om een indicatie te geven.
Laten we het er op houden dat veilig gebruik van ghb out gaan er sws niet bij hoort en zorg dan gewoon dat het niet gebeurd.
1ml is dat je slaperig word en gaat liggen is wel wat anders dan out gaan dat is zeker.
Want anders ben ik gewoon moe en moet ik echt gaan liggen anders val ik niet in slaap.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb nog wel wat kritiek en aanvullingen op de post. Redelijk veel ervaring hiermee. Wanneer ik weer op m’n computer zit schrijf ik ook even wat uit. Moet overigens zeggen dat ik nu wel genoeg ervaring heb om te kunnen concluderen dat je van 1ml teveel niet out zou gaan. Je moet redelijk wat g wegwerken voordat dat gebeurt. Een vol huisje zal je ook niet laten uitgaan in most cases, wellicht met downers in het systeem.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."