#1
Meestal wachten we minstens een uur. Ik ben toen voor het eerst out gegaan.
Ik was eigenwijs en ben in slaap gevallen. Hij heeft me in de gaten gehouden en steeds gecheckt of ik nog reageerde. Hij moest me schudden voordat ik reageerde. Dus ik was wel wat ver weg.
dat 4 uur later, als de ghb uit je systeem is
Ben hier nog heel benieuwd naar. Heb zelf gezocht maar kon het niet vinden!De 6 weken gaat puur over de echte lichamelijk afhankelijkheid waaraan je kan overlijden.
Ik zou deze bronnen spoedig toevoegen.
Als je in een coma zal liggen was je niet wakker geworden. Een coma is echt niet meer reageren
Er zijn toch verschillende stadia van coma. Als ik nuchter ben en slaap, hoeft er niet zo hard aan mij geschud te worden om mij wakker te krijgen. Het voelde echt anders ook.
Ik gebruik al zo'n 3,5 jaar GHB (op feestjes) en ben nog nooit out gegaan.
Bij elke nieuwe batch wil je sowieso de sterkte testen, hoeft niet perse bij een testcentrum maar thuis laag met een dosis beginnen. Vaak start ik met 3 en werk ik omhoog. Ik heb vier verschillende batches gehad en eigenlijk kom ik altijd uit op starten @ 4,5 en 5ml redose om de twee uur. Wanneer ik een ander schema hanteer dan ga ik rekenen.
min - factor
0 - 1,000
10 - 0,841
20 - 0,707
30 - 0,595
40 - 0,500
50 - 0,420
60 - 0,354
70 - 0,297
80 - 0,250
90 - 0,210
100 - 0,177
110 - 0,149
120 - 0,125
130 - 0,105
140 - 0,088
150 - 0,074
160 - 0,063
170 - 0,053
180 - 0,044
190 - 0,037
200 - 0,031
210 - 0,026
220 - 0,022
230 - 0,019
T= 0 = 100% actief
T = 120 (2 uur) = 0,125% actief.
Stel m'n sweet spot zit op 4 ml en ik heb op T0 4ml genomen en ik wil op T120 bijnemen dan reken je gewoon. 4 ml x 0,125 = 0.5ml actief. 3.5ml bijnemen dus om weer op 4 te komen.
Als je dit principe bij houdt kan het eigenlijk nooit mis gaan. Uiteraard zijn er nog een paar variabelen zoals maaginhoud. Altijd je tijden loggen.
Wanneer je je tijd niet bijhoudt gaat het mis en dat is waarom mensen out gaan. Vaak na zo'n minuut of 60+ voel je eigenlijk niet zoveel meer terwijl er dus nog wel 0,35% actief is van je startdosis. Wanneer je dan je initiële startdosis neemt kom je dus uit op 135% van je startdosis. Oftewel goodnight sweet prince.
is dit ook iets om aan de startpost toe te voegen? Ik vind dit duidelijker dan de regel na twee uur

De proef duurde 15 dagen. Misschien dat er na meer dagen wel verandering optreedt. Heb je de bron hier van nog?Ik zal feitjes blijven delen dat ik terug kon vinden.
Heb ook 10.000 screenshots dus soms zijn dingen lastig terug te vinden.
Maar heb nog een vreemde aanvulling.
Ghb is een raar spul de werking is apart hier een stukje onderzoek dat bij een dagelijkse lage dosis de ratten zwaar vergeetachtig werden, maar bij een hoge dosis niet.
Dus te weinig nemen is schadelijk maar teveel ook?
Maar als je goed dossert is er niks aan de hand..
Als iemand een mening hier over heeft hoor ik dat graag. Een rat is natuurlijk geen mens.
Bekijk bijlage 5409
Imo is dit de meest waardige informatie die je wilt weten omtremt GHB ja.is dit ook iets om aan de startpost toe te voegen? Ik vind dit duidelijker dan de regel na twee uur niet meer dan helft van de startdosis te gebruiken .
drugsforum.nl
De proef duurde 15 dagen. Misschien dat er na meer dagen wel verandering optreedt. Heb je de bron hier van nog?
Imo is dit de meest waardige informatie die je wilt weten omtremt GHB ja.
Ghb breekt snel af in je lichaam en is na 3 uur uit je bloed verdwenen. Maar na 2 uur is de roes van Ghb voorbij en kan je weer bij doseren.
Vanaf de 2.5ml/3ml kan je opbouwen naar een hogere dosis naar wens.
Het beste is om 0.5 bij te doseren tot je voelt dat je op de piek zit.
Bijdoseren van Ghb binnen de 2 uur kan resulteren op out gaan en dat is niet gewenst en ook niet de manier waarop Ghb gebruikt moet worden.
Voor beginnende gebruikers is het niet verstandig om het buitenshuis te gaan gebruiken.
Je zou het doseren eerst onder de knie moeten krijgen en bij beginnende gebruikers komt het wel vaker voor dat ze out gaan omdat het doseren een leerproces is.
is dit ook iets om aan de startpost toe te voegen?
Dan geloof je het niet. Het is gewoon een calculatie op basis van halfwaardetijd, waar zoals ik zei er meerdere variabelen zijn zoals maaginhoud.Ik heb vele screenshots.
Maar er staan bronnen in vermeld.
Om te gaan zeggen dat het de meest waardige info is ben ik het niet mee eens.
Dit heeft iemand verzonnen en gebruikt dit als een schema voor zichzelf.
Dat het bij jou heeft gewerkt is persoonlijk.
Om al te beginnen als je ghb neemt zoals daar staat op 0 tot 10 dat daar die afbouw al begint klopt al gelijk niet. Het duurt al 5 tot 10 minuten voor dat hij bij iemand inslaat of word opgenomen door het lichaam.
Soms nog wel langer.
Dus bij 0 staat er 100% actief dat klopt al niet.
Daarnaast vermeld je dat je na een uur bijna niks voelt..
Dat kan als je zwaar aan het bingen bent of een upper erbij neemt.
Maar zo werkt het bij normaal gebruik niet.
Na een uur zit je op je piek.
Het geeft ook een vertekend beeld zo, van het word steeds minder.
In dat uur gaat de werking van ghb steeds meer omhoog.
Na 2 uur begint de werking uit te werken en dat voel je dan.
Wat dan wel klopt is als je 4ml nam dat je na 2 uur 3.5 kan nemen omdat er nog resten in je bloed zitten. En omdat het gemiddeld na 3 uur uit je systeem is en daarom beter.
Maar kan ook 4 uur zijn.
Doseren is een leerproces voor iedereen en werkt bij iedereen anders.
Een schema van iemand anders hanteren werkt niet.
Je moet het zelf leren wat het beste werkt voor jou eerst in een thuissituatie.
Ik ken ook een meisje die niet binnen 3 uur moet bijnemen want dan gaat ze gewoon out of niet lekker.
Ik kan de hele tijd 4ml aanhouden om het anderhalf uur een dag lang zonder out te gaan.
Maar dat werkt dus niet voor iedereen.
Nee dat is geen goed idee.
Je kan geen vast schema gaan vastleggen voor mensen.
Iedereen moet dat zelf leren.
Dan geloof je het niet.
Dat er op T0 100% actief is is uiteraard niet waar want het heeft een paar tellen nodig voordat het in je systeem komt. Maar de piek is vrij snel en daarna werkt het relatief snel uit volgens mijn schema. Jij claimt dat je na een uur op je piek zit maar dat is gewoon niet waar. Direct na inname zit je vrijwel op je piek en dat neemt af. Na een uur voel je uiteraard nog wat, want het zit nog in je systeem maar een groot deel is al gedaan.Het gaat niet om geloven, ik ga er inhoudelijk op in en leg voor wat er niet klopt aan bepaalde dingen.
Vertel mij dan wat ik heb gepost verkeerd is of waar je het niet mee eens bent?
maar dit is gewoon een deftige rekensom gebaseerd op wetenschap.

www.changingperspective.info
Ghb is een raar spul de werking is apart hier een stukje onderzoek dat bij een dagelijkse lage dosis de ratten zwaar vergeetachtig werden, maar bij een hoge dosis niet.
Dus te weinig nemen is schadelijk maar teveel ook?
Je moet altijd wel weten wat je doet natuurlijk. De combi is gewoon fijn, want de G werkt sterker en je hebt minder nodig. Soms voel ik van een gebruikelijke dosis G niet eens zo heel veel, maar in combi met alcohol is het altijd raak! Altijd goed doseren rekeninghoudend met het stapeleffect.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."