De proef duurde 15 dagen. Misschien dat er na meer dagen wel verandering optreedt. Heb je de bron hier van nog?
Ik heb vele screenshots.
Maar er staan bronnen in vermeld.
Imo is dit de meest waardige informatie die je wilt weten omtremt GHB ja.
Om te gaan zeggen dat het de meest waardige info is ben ik het niet mee eens.
Dit heeft iemand verzonnen en gebruikt dit als een schema voor zichzelf.
Dat het bij jou heeft gewerkt is persoonlijk.
Om al te beginnen als je ghb neemt zoals daar staat op 0 tot 10 en dat daar die afbouw al begint klopt al gelijk niet. Het duurt al 5 tot 10 minuten voor dat hij bij iemand inslaat of dat het word opgenomen door het lichaam.
Soms nog wel veel langer.
Dus bij 0 staat er 100% actief dat klopt al niet.
Daarnaast vermeld je dat je na een uur bijna niks voelt..
Dat kan als je zwaar aan het bingen bent of een upper erbij neemt.
Maar zo werkt het bij normaal gebruik niet.
Na een uur zit je op je piek.
Het geeft ook een vertekend beeld dat het steeds minder word.
In een uur gaat de werking van ghb steeds meer omhoog.
Na 2 uur begint de werking uit te werken en dat voel je dan.
Wat dan wel klopt is als je 4ml nam dat je na 2 uur 3.5 kan nemen omdat er nog resten in je bloed zitten. En omdat het gemiddeld na 3 uur uit je systeem is zorg je ervoor dat je niet teveel neemt.
Maar kan ook 4 uur zijn.
Ghb breekt snel af in je lichaam en is na 3 uur uit je bloed verdwenen. Maar na 2 uur is de roes van Ghb voorbij en kan je weer bij doseren.
Vanaf de 2.5ml/3ml kan je opbouwen naar een hogere dosis naar wens.
Het beste is om 0.5 bij te doseren tot je voelt dat je op de piek zit.
Bijdoseren van Ghb binnen de 2 uur kan resulteren op out gaan en dat is niet gewenst en ook niet de manier waarop Ghb gebruikt moet worden.
Voor beginnende gebruikers is het niet verstandig om het buitenshuis te gaan gebruiken.
Je zou het doseren eerst onder de knie moeten krijgen en bij beginnende gebruikers komt het wel vaker voor dat ze out gaan omdat het doseren een leerproces is.
Doseren is een leerproces voor iedereen en werkt bij iedereen anders.
Een schema van iemand anders hanteren werkt niet.
Je moet het zelf leren wat het beste werkt voor jou eerst in een thuissituatie.
Ik ken ook een meisje die niet binnen 3 uur moet bijnemen want dan gaat ze gewoon out of niet lekker.
Ik kan de hele tijd 4ml aanhouden om het anderhalf uur een dag lang zonder out te gaan.
Maar dat werkt dus niet voor iedereen.
Dit zijn 2 voorbeelden dus ook geen indicatie hoe je het moet gebruiken maar een ervaring uit mijn eigen gebruik en gebruik van iemand uit mijn kring.
Maar dat geeft al aan wat een verschil het is voor elk persoon die het gebruikt.
is dit ook iets om aan de startpost toe te voegen?
Nee dat is geen goed idee.
Je kan geen vast schema gaan vastleggen voor mensen.
Iedereen moet dat zelf leren.