Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca - Mijn medicijn

Ayahuasca - Mijn medicijn

93 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
jcutter123 zei:
Ayahuasca is wat ik zoek!
Dat weet ik zeker!
Klik om te vergroten...

Ga met ons mee dan! :hearteyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
.....
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
jcutter123 zei:
Ayahuasca is wat ik zoek!
Dat weet ik zeker!

Leuk geschreven dude! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Bedankt, ennem kom met ons mee dan! Adreno en ik gaan sowieso snel weer, haha..

Word volgens mij gewoon een mini DF meet volgende ceremonie, ben iedereen enthousiast aan het maken. En terecht, want wat een ervaring was dit.. :hearteyes: :P haha


Iedereen hierboven, bedankt voor de complimenten! Het doet me echt goed!
Als mensen meer info willen hebben over de ceremonie, pm me dan even :) Deze organisatie is wat moeilijker te vinden op internet...
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#4
hey dumpy,
ik denk dat ik ook wel eenmalig zon ervaring wel meemaken.

denk dat het ook veel vertrouwder is in een groep.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heel mooi report, klinkt inderdaad als een 'heling', en je hoeft ook niet altijd duidelijk te zien hoe en wat precies, met een verhaal er bij enzo, het gevoel is vaak genoeg.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
je hoeft ook niet altijd duidelijk te zien hoe en wat precies, met een verhaal er bij enzo, het gevoel is vaak genoeg.
Klik om te vergroten...

Zo denk ik er ook ongeveer over.
Het kan wel een bepaald doel dienen om het in een verhaal te gieten, maar 'de waarheid' laat zich uiteindelijk niet beschrijven.
Interessant ook om te zien dat iedereen bij ayhauhasca-gebruik weer andere dingen ervaart, en ieder eigenlijk zijn eigen waarheid heeft, die voor hem/haar werkt.

Ik denk dat dit report en die van Adreno, enerzijds een flink aantal mensen nieuwsschierig heeft gemaakt om ooit is aan ritueel deel te nemen. En dat het anderzijds evenzoveel mensen afschrikt, die van nu af aan zeker weten dat ze het nooit zullen gebruiken.
Dit zal never ever een party-drug worden.

O ja, ik las gisteren ergens op een site, dat bij mensen die met enige regelmaat ayahuasca gebruiken, het aantal serotonine receptoren aantoonbaar groter is. Zeer interessant.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
kapitein-x zei:
Ik denk dat dit report en die van Adreno, enerzijds een flink aantal mensen nieuwsschierig heeft gemaakt om ooit is aan ritueel deel te nemen. En dat het anderzijds evenzoveel mensen afschrikt, die van nu af aan zeker weten dat ze het nooit zullen gebruiken.
Dit zal never ever een party-drug worden.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat als deze reports je al afschrikken dat je sws geen ayahuasca zou moeten gebruiken, en als je het ziet als 'party-drug' om goed lijp te worden dan mag je blij zijn dat je afgeschrikt ben door deze reports en niet door de meest zieke badtrip van je leven hebt hoeven meemaken.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Men werk stond al vast deze zaterdag dus helaas kon ik niet maar volgende keer ga ik mee jongens :wink: hopelijk lekker uit men lichaam knallen.
Heb al een keer aya gedaan maar ben erg benieuwd of een ceremonie e.d veel invloed heeft.

Groetjes
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#9
Adrenochroom zei:
Ik denk dat als deze reports je al afschrikken dat je sws geen ayahuasca zou moeten gebruiken, en als je het ziet als 'party-drug' om goed lijp te worden dan mag je blij zijn dat je afgeschrikt ben door deze reports en niet door de meest zieke badtrip van je leven hebt hoeven meemaken.
Klik om te vergroten...

Precies. Dus het selecteert zichzelf wel.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Man, ik denk dat ik erg zenuwwachtig ben aan het begin. Mijn ego loslaten is niet niks :sunglasses:

Btw: omdat ik zo zenuwwachtig ben; heeft dat een grote invloed op mijn ayahuasca trip?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#11
TrippyShit zei:
Ik vraag me al een hele tijd af.. Vanaf welke leeftijd zijn deze ayahuasca ceremonies??
Klik om te vergroten...

vanaf 18 jaar kan je het doen, maar het is niet zo dat ze je om legitimatie vragen ofzo.. Maar wachten tot je 18e is denk ik wel aan te raden, het is niet zomaar iets.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee ok, dat snap ik.. Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik hier binnenkort klaar voor ben. Ook dat er momenten zullen zijn dat het geen pretje is. Ik doe het ook niet voor de fun ofzo. Ik heb het gevoel dat dit mij gaat helpen en de ervaring is mooi meegenomen :wink:


Maar zou tussen je 17e en 18e zo'n probleem zijn dan?
Ik heb met drugs (te) veel meegemaakt voor mn leeftijd, en weet gewoon dat ik dit ondertussen aan moet kunnen. Zonder puberoverschatting :P

Ik zie het wel, misschien dat ik idd wel tot mijn 18e wacht. Maar zodra ik er klaar voor ben, zal ik drinken...
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#13
TrippyShit zei:
Nee ok, dat snap ik.. Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik hier binnenkort klaar voor ben. Ook dat er momenten zullen zijn dat het geen pretje is. Ik doe het ook niet voor de fun ofzo.
Klik om te vergroten...

Mag ik vragen hoeveel je ong getript hebt? En heb je wel eens een egodeath meegemaakt?
Het is geen vereiste om veel trip ervaring te hebben, maar denk dat dat wel fijn is. Vroeg me gewoon af hoeveel jij ongeveer hebt aan ervaring :)

Het is een erg intense ervaring, een vriend van mij die nu 24 is heeft pas ook een ceremonie gedaan, tijdens deze ceremonie was het lichamelijk wel zwaar (veel kotsen enzo) maar kreeg hij wel te horen dat hij er nog niet klaar voor is. Dit kan dus ook, dus denk erg goed over na.. maar dat zal je vast wel doen :wink: Er veel over blijven vragen en lezen is in ieder geval goed :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dumpy zei:
TrippyShit zei:
Nee ok, dat snap ik.. Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik hier binnenkort klaar voor ben. Ook dat er momenten zullen zijn dat het geen pretje is. Ik doe het ook niet voor de fun ofzo.
Klik om te vergroten...

Mag ik vragen hoeveel je ong getript hebt? En heb je wel eens een egodeath meegemaakt?
Het is geen vereiste om veel trip ervaring te hebben, maar denk dat dat wel fijn is. Vroeg me gewoon af hoeveel jij ongeveer hebt aan ervaring :)

Het is een erg intense ervaring, een vriend van mij die nu 24 is heeft pas ook een ceremonie gedaan, tijdens deze ceremonie was het lichamelijk wel zwaar (veel kotsen enzo) maar kreeg hij wel te horen dat hij er nog niet klaar voor is. Dit kan dus ook, dus denk erg goed over na.. maar dat zal je vast wel doen :wink: Er veel over blijven vragen en lezen is in ieder geval goed :)
Klik om te vergroten...




11x paddo's
1x lsd
1x ketamine
15x hoge dosis mdma
1x HOGE dosis mdma+keta+speed (mensen die dat geen trippen noemen probeer het aub :wink:)


verder zal ik idd veel blijven lezen en vragen, teveel info kan nooit kwaad.

En blijk ik er terwijl ik ervan overtuigd was toch niet klaar voor te zijn, is het een wijze les geweest.. Maar er zit opzich dus geen leeftijdsgrens aan vast?? En heb je toevallig informatie of een site over de ceremonie waar jij was??

alvast bedankt
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Woot woot, nice ervaring m8!! Leuk om de andere kant te horen van het verhaal.. Wil je vriendin ook een report schrijven, zou leuk zijn voor de dames onder ons. Vrouwen hebben misschien het gevoel dat de dames het anders beleven, misschien is dat ook wel zo. Ik zou dat graag ook is keer willen doen met mijn vrouwtje samen. :hearteyes: Ze wil het ook wel een keer proberen in zo'n sessie.

Nice report!! :hearteyes:
D
Dig_this_vibeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Te gek report weer, prachtig!

En als ik het zo begrijp is die man waar die slechte energie in zat dus goed geweest voor de loop van je trip? Hebben andere mensen dat ook zo ervaren, of ervaren/gevoeld dat bepaalde mensen invloed op hun hebben gehad tijdens de trip?

Begin er ook steeds meer aan te denken, maar ben bang dat ik er nog niet klaar voor ben, hoewel ik wel denk dat het me (verder) kan helpen. Hoe & waar kun je meer informatie ophalen over die ceremonies, bepaalde sites/instanties o.i.d.?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dig_this_vibe zei:
Te gek report weer, prachtig!

En als ik het zo begrijp is die man waar die slechte energie in zat dus goed geweest voor de loop van je trip? Hebben andere mensen dat ook zo ervaren, of ervaren/gevoeld dat bepaalde mensen invloed op hun hebben gehad tijdens de trip?

Begin er ook steeds meer aan te denken, maar ben bang dat ik er nog niet klaar voor ben, hoewel ik wel denk dat het me (verder) kan helpen. Hoe & waar kun je meer informatie ophalen over die ceremonies, bepaalde sites/instanties o.i.d.?
Klik om te vergroten...

Ik heb natuurlijk niet met iedereen apart over deze man gesproken. Maar de sjamaan vertelde ook dat iedereen in de groep ook iets bijdraagt aan iemand anders zijn trip. En dit heb ik dus zelf zeker ervaren, Adreno heeft ook een enorme kracht uit deze man geput.

Ik merkte echt dat we er als een groep inzaten, dat gevoel was er gewoon heel duidelijk. Dus ja, iedereen draagt wat bij.

De plek waar ik de ceremonie heb gedaan heeft (nog) geen website. Maar als je besluit om Ayahuasca te doen raad ik je echt deze locatie aan!

Verder heb ik nog wel 2 sites van andere plekken waar je een Ayahuasca ceremonie kan doen, hier kan je dan wat meer info over de ceremonies lezen. :)

http://www.the-awakening.net/ (hier ben ik vorige keer geweest, opzich wel een goede ceremonie alleen de ruimte was erg kaal, en er was weinig persoonlijk contact)

www.degewijdereis.nl (hier ben ik zelf niet geweest, maar van vrienden niet echt positieve verhalen over gehoord.)

http://www.santodaime.nl/ (santo daime is totaal anders dan de 2 genoemden hierboven. Het is geen natuurgeloof maar het is op basis van het christelijke geloof. Een reden waarom ik daar liever niet naartoe ga. Ook is er veel meer structuur, bijvoorbeeld op bepaalde tijden zingen en waarbij ze liever hebben dat je even meezingt en opstaat. Daar moet je zin in hebben dus...)

Hoop dat ik wat info heb kunnen geven, als je het adres wilt van waar ik ceremonie heb gedaan om aan die man meer info te vragen moet je me maar even pm-en! :)
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tripper zei:
Woot woot, nice ervaring m8!! Leuk om de andere kant te horen van het verhaal.. Wil je vriendin ook een report schrijven, zou leuk zijn voor de dames onder ons. Vrouwen hebben misschien het gevoel dat de dames het anders beleven, misschien is dat ook wel zo. Ik zou dat graag ook is keer willen doen met mijn vrouwtje samen. :hearteyes: Ze wil het ook wel een keer proberen in zo'n sessie.

Nice report!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

M'n vriendin is na deze comment begonnen aan een reportje.
Haar ervaring was wel een stuk minder intens qua visuals en gedachtes dus is het voor haar ook wat moeilijker ok een heel report hierover te schrijven. Zeker omdat er 2 nogal grote reports over zijn geschreven en jullie dus al veel weten wat er gebeurde :wink:

Maargoed, er word aan gewerkt dus.. :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thanks Dumpy en Adreno, jullie hebben me nog nieuwsgieriger gemaakt. Ik moet eerst wat zaken op orde stellen in mijn leven, voordat ik aan een reis kan beginnen!

Dat je nu alweer een ceremonie wil gaan doen, is dat niet erg snel? Ayahuasca is niet verslavend toch, misschien het geluksgevoel wel... :hearteyes:

X
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou ik laat dit eerst allemaal wel bezinken hoor, ik denk dat ik over 6-8 weken weer een ceremonie ga doen. Ik heb gemerkt dat er veel verbetert is aan mezelf maar dat ik er nog zoveel meer te verbeteren heb. Dit is nog maar het begin. Voor mij voelt het gewoon goed om het snel (dus over anderhalf á twee maanden) weer te doen.

En ik denk dat als je Ayahuasca té veel (weet niet of dat zou kunnen) gebruikt je vanzelf daarmee geconfronteerd word tijdens een trip.. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."