#1
Nou ik laat dit eerst allemaal wel bezinken hoor, ik denk dat ik over 6-8 weken weer een ceremonie ga doen. Ik heb gemerkt dat er veel verbetert is aan mezelf maar dat ik er nog zoveel meer te verbeteren heb. Dit is nog maar het begin. Voor mij voelt het gewoon goed om het snel (dus over anderhalf á twee maanden) weer te doen.
En ik denk dat als je Ayahuasca té veel (weet niet of dat zou kunnen) gebruikt je vanzelf daarmee geconfronteerd word tijdens een trip..![:)]()
En ik denk dat als je Ayahuasca té veel (weet niet of dat zou kunnen) gebruikt je vanzelf daarmee geconfronteerd word tijdens een trip..
