Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca - Mijn medicijn

Ayahuasca - Mijn medicijn

93 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou ik laat dit eerst allemaal wel bezinken hoor, ik denk dat ik over 6-8 weken weer een ceremonie ga doen. Ik heb gemerkt dat er veel verbetert is aan mezelf maar dat ik er nog zoveel meer te verbeteren heb. Dit is nog maar het begin. Voor mij voelt het gewoon goed om het snel (dus over anderhalf á twee maanden) weer te doen.

En ik denk dat als je Ayahuasca té veel (weet niet of dat zou kunnen) gebruikt je vanzelf daarmee geconfronteerd word tijdens een trip.. :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh oké... Dacht dat je sneller weer wou gaan. Hoor wel eens dat er mensen zijn die elke 2 weken gaan. Dit refereer ik dan weer aan een verslaving. Als je elke 2 weken een portie Ayahuasca nodig hebt klopt dat toch ook niet?

X
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben er serieus stil van geworden.
Echt heel mooi!

Terecht dat we Ayahuasca met een hoofdletter schrijven!

Bedankt voor het delen :hearteyes:
:wave:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is dan niet zozeer nodig hebben denk ik, maar verder gaan om te leren over jezelf. Je moet het wel zien dat die mensen wel elke 2 weken een superzware lijdensweg afleggen, maar dit doen om om dieper in zichzelf te kunnen kijken.

Maar elke twee weken zou voor mij wel als teveel aanvoelen, dat wel. Ik moet er nu ook nog even niet aan denken, aan de ene kant superveel zin maar je moet er wel weer klaar voor zijn om de strijd aan te gaan met jezelf.

De enigste mensen van wie ik weet dat ze het bijna elke twee weken doen is de sjamaan en de verzorger. De verzorger had in 2 maanden 5 ceremonies gedaan, ze nemen dan niet zoveel maar nemen wel Ayahuasca om mensen beter te kunnen helpen. Om dus meer op het niveau te zijn.
En die verzorger ging binnenkort ook even een pauze inlassen, want reken maar dat het ontzettend zwaar is. Ook al neemt hij niet elke keer zulke grote porties.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#5
sprakeloos, het kippevel staat op mijn armen.
dit ga ik zeker een keer doen. zo'n meeting lijkt mij zeer verantwoord en gecontroleerd. volgende keer met zo'n report, echt niet minder tekst :grin:
top top.. :)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een prachtig report.
Ik ben nu zeker overtuigd, ik wil ook wel eens mee naar een ceremonie als het mag :)
Ik heb echt het gevoel dat dit me veel goed kan doen.

PM sent.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik sluit me bij de rest aan, een prachtig report indeed. fascinerend hoe zoiets alles op zijn kop zet en weer netjes teruglegt.

Lijkt me een hele mooie ervaring, wie weet, ooit :grin:

Big up Dumpy! :sunglasses:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
BlackRobBlunt zei:
fascinerend hoe zoiets alles op zijn kop zet en weer netjes teruglegt.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik een mooie vergelijking, Ayahuasca schudt je leeg, en stopt daarna alles terug, in de juiste volgorde en laat weg wat je niet meer nodig hebt.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klinkt echt onzettend interresant! Vooral de genezende werking ervan.

Maar ik ben pas 16 jaar oud, dus lijkt me verstandiger om er even mee te wachten. Maar ik houd het wel op het oog!
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
BlackRobBlunt zei:
fascinerend hoe zoiets alles op zijn kop zet en weer netjes teruglegt.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik een mooie vergelijking, Ayahuasca schudt je leeg, en stopt daarna alles terug, in de juiste volgorde en laat weg wat je niet meer nodig hebt.
Klik om te vergroten...

ik denk wel dat het van beide kanten moet komen. Ayahuasca is precies wel een wondermiddel, maar ik denk niet dat het een wonder-wondermiddel is.. Anders zou het wel iets té makkelijk zijn vrees ik.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#11
Argulas zei:
Drientje zei:
BlackRobBlunt zei:
fascinerend hoe zoiets alles op zijn kop zet en weer netjes teruglegt.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik een mooie vergelijking, Ayahuasca schudt je leeg, en stopt daarna alles terug, in de juiste volgorde en laat weg wat je niet meer nodig hebt.
Klik om te vergroten...

ik denk wel dat het van beide kanten moet komen. Ayahuasca is precies wel een wondermiddel, maar ik denk niet dat het een wonder-wondermiddel is.. Anders zou het wel iets té makkelijk zijn vrees ik.
Klik om te vergroten...

Ik zou niet anders durven beweren :) Maar wat het met je kan doen, mits je de juiste instelling hebt, blijft geweldig. :grin:

Ik moet binnenkort ook maar eens op ontdekkingsreis gaan :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Argulas zei:
ik denk wel dat het van beide kanten moet komen. Ayahuasca is precies wel een wondermiddel, maar ik denk niet dat het een wonder-wondermiddel is.. Anders zou het wel iets té makkelijk zijn vrees ik.
Klik om te vergroten...

Dat is precies wat ik bedoelde... Met medicijnen moet het toch ook van beide kanten komen...?


X
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Argulas zei:
ik denk wel dat het van beide kanten moet komen. Ayahuasca is precies wel een wondermiddel, maar ik denk niet dat het een wonder-wondermiddel is.. Anders zou het wel iets té makkelijk zijn vrees ik.
Klik om te vergroten...

Dat is precies wat ik bedoelde... Met medicijnen moet het toch ook van beide kanten komen...?


X
Klik om te vergroten...

Was niet aanvallend bedoeld ofzo hoor, eerder als aanvulling :)
Of dat voor alle medicijnen is, weet ik niet, maar het zou toch wel zo moeten zijn, dat is waar.

Peace!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wij begrijp... :wink:

X
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Grote goden wat mooi ... :openmouth:


dit wil ik ook wel eens bij wonen
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#16
mooi report!

hierdoor wil ik dit ook een keer proberen..
Al heb ik bijna geen ervaring met drugs (ik blow wel,, en 1 keer truffels maar verder niks)
Als dit je echt kan helpen enzo met dingen is het wel mooie iets lijkt mij.
Alleen denk niet dat het mij kan helpen met iets wat ik heb maar toch.
Lijkt me mooie ervaring
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
alyla zei:
mooi report!

hierdoor wil ik dit ook een keer proberen..
Al heb ik bijna geen ervaring met drugs (ik blow wel,, en 1 keer truffels maar verder niks)
Als dit je echt kan helpen enzo met dingen is het wel mooie iets lijkt mij.
Alleen denk niet dat het mij kan helpen met iets wat ik heb maar toch.
Lijkt me mooie ervaring
Klik om te vergroten...

Hoezo kan het jou niet helpen? Ik heb zelfs gehoord dat het kanker kan genezen... Correct me if i'm wrong, maar de vrouw die santo daimé in nl heeft geïntroduceerd had toch een hresentumor toen ze naar Brazilië ging? Na om de twee dagen meegedaan te hebben aan een ceremonie was ze na drie weken genezen...

Dat heb ik gehoord, maar het kan evengoed een broodje aapverhaal zijn....

X
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
alyla zei:
mooi report!

hierdoor wil ik dit ook een keer proberen..
Al heb ik bijna geen ervaring met drugs (ik blow wel,, en 1 keer truffels maar verder niks)
Als dit je echt kan helpen enzo met dingen is het wel mooie iets lijkt mij.
Alleen denk niet dat het mij kan helpen met iets wat ik heb maar toch.
Lijkt me mooie ervaring
Klik om te vergroten...

Hoezo kan het jou niet helpen? Ik heb zelfs gehoord dat het kanker kan genezen... Correct me if i'm wrong, maar de vrouw die santo daimé in nl heeft geïntroduceerd had toch een hresentumor toen ze naar Brazilië ging? Na om de twee dagen meegedaan te hebben aan een ceremonie was ze na drie weken genezen...

Dat heb ik gehoord, maar het kan evengoed een broodje aapverhaal zijn....

X
Klik om te vergroten...

nouwja ik wil eigelijk van 3 dingen af..
mijn verlegenheid (dat ik niks durf te doen/zeggen)als er meerdere mensen zijn.
en ik heb trichotillomanie (dat je je haren eruit trekt) daar wil ik super graag vanaf! maar niks helpt, het lukt me gewoon niet:( ik weet neit eens waarom ik het doe.
En ik heb nog iets maar dat durf ik niet te zegge wat het is,, is iig ook iets met mezelf pijn doen.

maar denk dus dat zo'n Ayahuasca trip daar niet bij kan helpen. =\\
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
^Automutilatie? Jezelf snijden? En ik denk dat juist ayahuasca je daarbij kan helpen! Maar ik denk dat je even met Adreno of Dumpy daarover moet praten, die weten het zeker! Ayahuasca is een krachtig medicijn waar jen iet te licht over moet denken...

En je haar uittrekken? Ik deed dat vroeger ook, het klinkt heel simpel, niet meer doen! Ik wil zometeen dreads laten zetten en dat gaat niet als je ze uit blijft trekken!

Stop met jezelf zo pijn doen! Verlegenheid is te verhelpen lees:

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=14519

En je haren uittrekken en jezelf pijn doen is nooit een oplossing!

Veel sterkte...

X
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
^Automutilatie? Jezelf snijden? En ik denk dat juist ayahuasca je daarbij kan helpen! Maar ik denk dat je even met Adreno of Dumpy daarover moet praten, die weten het zeker! Ayahuasca is een krachtig medicijn waar jen iet te licht over moet denken...

En je haar uittrekken? Ik deed dat vroeger ook, het klinkt heel simpel, niet meer doen! Ik wil zometeen dreads laten zetten en dat gaat niet als je ze uit blijft trekken!

Stop met jezelf zo pijn doen! Verlegenheid is te verhelpen lees:

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=14519

En je haren uittrekken en jezelf pijn doen is nooit een oplossing!

Veel sterkte...

X
Klik om te vergroten...

Dankje :)

ik weet zelf ook wel dat het geen oplossing is.
Het zou kunnen komen dat ik dat doe omdat ik me gevoelens niet aan andere mensen kan tonen (heeft met dat verlegenheid te maken :tongueout:)

Als ik 18 ben wil ik dan denk ik toch Ayahuasca proberen :)

edit; heb net mijn moeder erover verteld. Zij gaat nu kijken wat het is enzo. Mja t mag niet van haar.. ze is bang dat ik bad ga..

xxx

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."