Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca - Mijn medicijn

Ayahuasca - Mijn medicijn

93 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
BlackRobBlunt zei:
fascinerend hoe zoiets alles op zijn kop zet en weer netjes teruglegt.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik een mooie vergelijking, Ayahuasca schudt je leeg, en stopt daarna alles terug, in de juiste volgorde en laat weg wat je niet meer nodig hebt.
Klik om te vergroten...

ik denk wel dat het van beide kanten moet komen. Ayahuasca is precies wel een wondermiddel, maar ik denk niet dat het een wonder-wondermiddel is.. Anders zou het wel iets té makkelijk zijn vrees ik.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
Argulas zei:
Drientje zei:
BlackRobBlunt zei:
fascinerend hoe zoiets alles op zijn kop zet en weer netjes teruglegt.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik een mooie vergelijking, Ayahuasca schudt je leeg, en stopt daarna alles terug, in de juiste volgorde en laat weg wat je niet meer nodig hebt.
Klik om te vergroten...

ik denk wel dat het van beide kanten moet komen. Ayahuasca is precies wel een wondermiddel, maar ik denk niet dat het een wonder-wondermiddel is.. Anders zou het wel iets té makkelijk zijn vrees ik.
Klik om te vergroten...

Ik zou niet anders durven beweren :) Maar wat het met je kan doen, mits je de juiste instelling hebt, blijft geweldig. :grin:

Ik moet binnenkort ook maar eens op ontdekkingsreis gaan :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Argulas zei:
ik denk wel dat het van beide kanten moet komen. Ayahuasca is precies wel een wondermiddel, maar ik denk niet dat het een wonder-wondermiddel is.. Anders zou het wel iets té makkelijk zijn vrees ik.
Klik om te vergroten...

Dat is precies wat ik bedoelde... Met medicijnen moet het toch ook van beide kanten komen...?


X
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Argulas zei:
ik denk wel dat het van beide kanten moet komen. Ayahuasca is precies wel een wondermiddel, maar ik denk niet dat het een wonder-wondermiddel is.. Anders zou het wel iets té makkelijk zijn vrees ik.
Klik om te vergroten...

Dat is precies wat ik bedoelde... Met medicijnen moet het toch ook van beide kanten komen...?


X
Klik om te vergroten...

Was niet aanvallend bedoeld ofzo hoor, eerder als aanvulling :)
Of dat voor alle medicijnen is, weet ik niet, maar het zou toch wel zo moeten zijn, dat is waar.

Peace!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wij begrijp... :wink:

X
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Grote goden wat mooi ... :openmouth:


dit wil ik ook wel eens bij wonen
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#7
mooi report!

hierdoor wil ik dit ook een keer proberen..
Al heb ik bijna geen ervaring met drugs (ik blow wel,, en 1 keer truffels maar verder niks)
Als dit je echt kan helpen enzo met dingen is het wel mooie iets lijkt mij.
Alleen denk niet dat het mij kan helpen met iets wat ik heb maar toch.
Lijkt me mooie ervaring
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
alyla zei:
mooi report!

hierdoor wil ik dit ook een keer proberen..
Al heb ik bijna geen ervaring met drugs (ik blow wel,, en 1 keer truffels maar verder niks)
Als dit je echt kan helpen enzo met dingen is het wel mooie iets lijkt mij.
Alleen denk niet dat het mij kan helpen met iets wat ik heb maar toch.
Lijkt me mooie ervaring
Klik om te vergroten...

Hoezo kan het jou niet helpen? Ik heb zelfs gehoord dat het kanker kan genezen... Correct me if i'm wrong, maar de vrouw die santo daimé in nl heeft geïntroduceerd had toch een hresentumor toen ze naar Brazilië ging? Na om de twee dagen meegedaan te hebben aan een ceremonie was ze na drie weken genezen...

Dat heb ik gehoord, maar het kan evengoed een broodje aapverhaal zijn....

X
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
alyla zei:
mooi report!

hierdoor wil ik dit ook een keer proberen..
Al heb ik bijna geen ervaring met drugs (ik blow wel,, en 1 keer truffels maar verder niks)
Als dit je echt kan helpen enzo met dingen is het wel mooie iets lijkt mij.
Alleen denk niet dat het mij kan helpen met iets wat ik heb maar toch.
Lijkt me mooie ervaring
Klik om te vergroten...

Hoezo kan het jou niet helpen? Ik heb zelfs gehoord dat het kanker kan genezen... Correct me if i'm wrong, maar de vrouw die santo daimé in nl heeft geïntroduceerd had toch een hresentumor toen ze naar Brazilië ging? Na om de twee dagen meegedaan te hebben aan een ceremonie was ze na drie weken genezen...

Dat heb ik gehoord, maar het kan evengoed een broodje aapverhaal zijn....

X
Klik om te vergroten...

nouwja ik wil eigelijk van 3 dingen af..
mijn verlegenheid (dat ik niks durf te doen/zeggen)als er meerdere mensen zijn.
en ik heb trichotillomanie (dat je je haren eruit trekt) daar wil ik super graag vanaf! maar niks helpt, het lukt me gewoon niet:( ik weet neit eens waarom ik het doe.
En ik heb nog iets maar dat durf ik niet te zegge wat het is,, is iig ook iets met mezelf pijn doen.

maar denk dus dat zo'n Ayahuasca trip daar niet bij kan helpen. =\\
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
^Automutilatie? Jezelf snijden? En ik denk dat juist ayahuasca je daarbij kan helpen! Maar ik denk dat je even met Adreno of Dumpy daarover moet praten, die weten het zeker! Ayahuasca is een krachtig medicijn waar jen iet te licht over moet denken...

En je haar uittrekken? Ik deed dat vroeger ook, het klinkt heel simpel, niet meer doen! Ik wil zometeen dreads laten zetten en dat gaat niet als je ze uit blijft trekken!

Stop met jezelf zo pijn doen! Verlegenheid is te verhelpen lees:

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=14519

En je haren uittrekken en jezelf pijn doen is nooit een oplossing!

Veel sterkte...

X
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
^Automutilatie? Jezelf snijden? En ik denk dat juist ayahuasca je daarbij kan helpen! Maar ik denk dat je even met Adreno of Dumpy daarover moet praten, die weten het zeker! Ayahuasca is een krachtig medicijn waar jen iet te licht over moet denken...

En je haar uittrekken? Ik deed dat vroeger ook, het klinkt heel simpel, niet meer doen! Ik wil zometeen dreads laten zetten en dat gaat niet als je ze uit blijft trekken!

Stop met jezelf zo pijn doen! Verlegenheid is te verhelpen lees:

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=14519

En je haren uittrekken en jezelf pijn doen is nooit een oplossing!

Veel sterkte...

X
Klik om te vergroten...

Dankje :)

ik weet zelf ook wel dat het geen oplossing is.
Het zou kunnen komen dat ik dat doe omdat ik me gevoelens niet aan andere mensen kan tonen (heeft met dat verlegenheid te maken :tongueout:)

Als ik 18 ben wil ik dan denk ik toch Ayahuasca proberen :)

edit; heb net mijn moeder erover verteld. Zij gaat nu kijken wat het is enzo. Mja t mag niet van haar.. ze is bang dat ik bad ga..

xxx
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?

Ik ga je verder geen ayahuasca aanraden ofzo, daar moet je zelf je weg in vinden, ik denk dat het zeker kan helpen met je problemen maar het is niet iets om in te rennen, denk daar veel en goed overna, zoek info op internet en praat met gebruikers ervan. Als je dan toch besluit het te doen is het misschien beter je ouders niets te vertellen, dat heb ik ook gedaan, heel jammer maar soms is dat gewoon beter. Succes met je problemen!

Adreno
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Adrenochroom zei:
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?

Ik ga je verder geen ayahuasca aanraden ofzo, daar moet je zelf je weg in vinden, ik denk dat het zeker kan helpen met je problemen maar het is niet iets om in te rennen, denk daar veel en goed overna, zoek info op internet en praat met gebruikers ervan. Als je dan toch besluit het te doen is het misschien beter je ouders niets te vertellen, dat heb ik ook gedaan, heel jammer maar soms is dat gewoon beter. Succes met je problemen!

Adreno
Klik om te vergroten...

ik ben 17..
en als ik uiteindlijk besluit om het te gebruiken ga ik me er eerst in verdiepen natuurlijk :).
xx
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Of Ayahuasca iets is voor jou weet ik niet, maar de problemen die je opnoemt zijn naar mijn idee zeker te behandelen/genezen met Ayahuasca.

Wat er tijdens een Ayahuasca sessie gebeurd is dat je vaak opgekropte gevoelens verwerkt. Die gevoelens zijn soms nog van je kinderjaren maar zitten er nog steeds in.
Dat jij je haren bv uittrekt kan van een opgekropt gevoel komen, wat in je zit maar nog geen plaats in je heeft. Met Ayahuasca gaan die gevoelens denk ik wel bovenkomen en kan je ze zo verwerken en een plaats geven.

Mijn vriendin heeft Ayahuasca gedaan mede doordat ze soms lastig met onbekende mensen om kan gaan. Na haar trip merkt ze best al veel verandering en merk het zelf ook bij d'r.

Nogmaals ik wil je niet sturen naar een Ayahuasca ceremonie, ik weet dat dit heel positief klinkt maar je moet er wel klaar voor zijn. Dus zoals Adreno zei; lees je goed in en voel dan of het goed voor jou is.

Veel succes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."