#1
Dumpy zei:Mischien interperteer ik het nu fout maar bedoel je dat ik Ayahuasca afschilder als wondermiddel? Nu ik erover nadenk kan het wel zijn dat ik in m'n over enthousiasme zo reageerde. Ik bedoel het niet boos nu ofzo maar als ik het doe zou ik het graag willen weten. Ik wil op mijn manier mensen zo goed mogelijk voorlichten en als ik dan een verkeerd beeld schets van Ayahuasca zou ik dat jammer vinden. Het is in ieder geval niet mijn bedoeling.kapitein-x zei:omdat ik gelukkig veel lees dat het volgens de meeste gebruikers niet een wondermiddel is, in de zin van: drink een keertje ayahuasca en al je problemen zijn voorbij.![]()
Dat interpreteer je idd fout
Misschien is het nuttig om er nog even bij te zeggen dat ik ook wel andere dingen heb gelezen waarbij ayahuasca wordt afgeschilderd als DE THEE die de wereld gaat redden, en dan heb ik zoiets van mag het een beetje minder. Ik bedoel 't is prachtig/geweldig dat een middel mensen kan helpen naar een gezond en gelukkig leven, maar om dan direct te concluderen dat dit middel vrede op aarde gaat brengen.
concluderend: Nee, ik heb geen kritiek op hoe je ayahuasca naar voren brengt.
En verder bedankt voor de vriendelijke wijze waarop je, je vraag stelt. Dat is toch vrij uniek op het df, tenminste als het op onbegrip aankomt.
wie weet tot ziens