Re: [TvdM september 2008] De genomineerden - kom stemmen!
Doorslaan op LSD, by far.
Kon ik me erg goed in herkennen en is echt zonder enige schaamte geschreven.
#5
Re: [TvdM september 2008] De genomineerden - kom stemmen!
Het mdma report heeft mijn stem. Het is een report die me goed is bij gebleven en die ik echt met een glimlach op m'n gezicht heb gelezen.
Er zijn weinig mdma reports die indruk op me maken, dat maakt deze vrij bijzonder.
#6
Re: [TvdM september 2008] De genomineerden - kom stemmen!
Ik heb gestemd op het report van biostudentje maar toen had ik het report 'doorslaan op lsd' nog niet gelezen, ik wil graag m'n stem veranderen :P
#7
Re: [TvdM september 2008] De genomineerden - kom stemmen!
Die mdma report is echt Super
Nice
Youve got my vote
#8
Re: [TvdM september 2008] De genomineerden - kom stemmen!
Haha, wat leuk dat mijn reportje genomineerd is Het zal em wel niet worden gezien de stand maar dat maakt niet uit. Vind het leuk dat hij al genomineerd is
#9
Re: [TvdM september 2008] De genomineerden - kom stemmen!
Ja tuurlijk!
Ik heb op jou report gestemd
#10
Re: [TvdM september 2008] De genomineerden - kom stemmen!
heb op "eerste keer xtc, wauw" gestemd. vond die wel echt uitblinken...die van agzaza ook trouwens wel.
#11
Re: [TvdM september 2008] De genomineerden - kom stemmen!
Sweet Shadow!
#12
Re: [TvdM september 2008] De genomineerden - kom stemmen!
Bedankt voor het nomineren! Nu nog stemmen krijgen
Ik heb gestemd op "eerste keer MDMA: Wauw"!
Wat was die geweldig!
#13
Re: [TvdM september 2008] De genomineerden - kom stemmen!
helaas is mijn Ayahuasca report niet genomineerd.. dus kies ik voor een report van de zelfde ceremonie
Dumpy FTW
ghost
#14
Re: [TvdM september 2008] De genomineerden - kom stemmen!
leuk dat mijn report er in staat
merci aan degenen die er op gestemd hebben, kzal de andere ook eens lezen nu
#15
Re: [TvdM september 2008] De genomineerden - kom stemmen!
Ik heb gestemd op het MDMA report.
Ik vind het goed bescheven en moest veel lachen. Ik vind de meeste mdma reports maar matig maar deze springt echt ver boven de rest uit.
Ik kijk uit naar je volgende report
#16
Re: [TvdM september 2008] De genomineerden - kom stemmen!
Op Jeller gestemd!
#17
Re: [TvdM september 2008] De genomineerden - kom stemmen!
KOEL
Mijne staat erbij Eer genoeg voor mij
#18
Re: [TvdM september 2008] De genomineerden - kom stemmen!
6 stemmen Dat vind ik echt heel leuk want er staan zulke goede reports tussen en zulke leuke.
#19
Re: [TvdM september 2008] De genomineerden - kom stemmen!
Is het een idee om de genomineerde trip-reports te plaatsen met/als een link ipv de url te vermelden? Dan loop je ze wat makkelijker en sneller langs...
Verder perfect initiatief!
#20
Re: [TvdM september 2008] De genomineerden - kom stemmen!
Heb op Dumpy gestemd, alle Ayahuasca reports zijn gewoon te mooi
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.