Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC op een festival

XTC op een festival

47 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is QFT :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
EforElectro zei:
en 3 roze gespikkelde dubbel dolfeintjes
Klik om te vergroten...

Vind ik altijd zo dom he. Blijkt dat je weinig van drugs afweet. Er BESTAAN GEEN dubbele of driedubbele van mij part 16dubbele pillen. Dat zijn gewoon dealerpraatjes. Raar dat mensen dat blijven geloven. 'Ja ik had een dubbele dosis pil blabla'. Dealerpraatjes... Blij dat geen last heb van zulke dealers met praatjes.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oh zeker wel. Je hebt normale mitsu's, dan heb je dubbele die ik nog nooit hebt gezien en dan heb je nog triples, die neem ik zelf altijd. Triples zijn aanzienlijk groter dan enkele en er zit meer mg MDMA in.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stoneboot zei:
Oh zeker wel. Je hebt normale mitsu's, dan heb je dubbele die ik nog nooit hebt gezien en dan heb je nog triples, die neem ik zelf altijd. Triples zijn aanzienlijk groter dan enkele en er zit meer mg MDMA in.
Klik om te vergroten...

jaja stoneboot er bestaan driedubbele.... idd dealerpraat!!!

ik zelf neem altijd een kwartetje...en die zijn goed!!... moet je ook eens proberen man

ciao
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ze wel eens naast elkaar gelegd, enkele en triples en de enkele waren kleiner, en allebei dezelfde opdruk.
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmz....ok

ik heb ze alleen bij mij in de buurt er nog nooit over gehoord.
Zal wel kunnen dan....
E
EforElectroLid
01-01-2024, 00:00
#7
nja weet nu niet of t ligt aan jullie buurten of aan onze maar ben zelf belg en nja der is weldegelyk een verschill tussen dubbel triple of enkel snoepjes
maar dus even lekker afgeflamet geweest enz weet ook wel dat het veel te veel was hebben jullie groot gelyk in mrja k wou t hier gwn inzetten om t jullie te laten horen hoe t hier in onze streken eig meer gaat,meeste van myn kennissen enz.. kunnen my exact hetzelfde verhaal vertellen enz alleen andere locatie en veel grotere hoeveelheden als je het hier gaat vergelyken waren het er echt nog weinig hoor had geen flouw idee eigenlijk over hoeveel jullie der zo ens nemen op een feestje of avondje uit en dergelyke,vind t zelf ook tamelyk kut dat ik er nix meer vn weet mrja k weet dak zo'n fout mr een keer maak en dat was toen heb men conclusies er wel even uit getrokkn hoor .
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meeste mensen nemen 2 halfjes op een avond, ik in ieder geval. Ik denk dat een verstandig mens niet meer dan 2 pillen op 1 avond neemt, aanvankelijk van de sterkte.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#9
wow man zoveel pillen slik in zelf niet in een avond :grin:

Men max is 3 ... En ik neem toch al een tijdje pillen.

Ik snap niet dat mensen 3 of meer pillen in een keer kunnen pakken. Geeft een ongeloofelijke rush niet? Ik haat de rush van 1 pil namelijk al...

:confused:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#10
2 Keer hetzelfde voorgehad, één keer voelde ik ze niet opkomen (2.5x mitsu's), totdat ik één trekje van een joint nam :grin: Pure onwetendheid dus.
En een keer, op een festival, hele middag speed gepakt en 's avonds gek vinden dat die pillen niet opkomen, totdat de speed was uitgewerkt...

Btw, Rock herk was slecht. Alleen de camping was de max!
(Behalve die wietjunkies die blijven zagen).


EforElectro zei:
weet ook wel dat het veel te veel was hebben jullie groot gelyk in mrja k wou t hier gwn inzetten om t jullie te laten horen hoe t hier in onze streken eig meer gaat,meeste van myn kennissen enz.. kunnen my exact hetzelfde verhaal vertellen enz alleen andere locatie en veel grotere hoeveelheden
Klik om te vergroten...
Daarom ga ik niet meer uit in Limburg. Nergens zoveel kinders en drugsmisbruik bij elkaar gezien als in Limburg. TheZoo als voorbeeld, 13-jarige kinders die naar daar gaan om drugs te pakken...?!
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Idioot.

Ooh ja, er bestaat geen dubbel of triple gedrukte pillen.
Dat zijn gewoon pillen net als alle andere, misschien dat er wel wat meer mdma in zit. :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha da zal ook een schoon hoofdje geweest zijn
grappig report
E
EforElectroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Debris zei:
Daarom ga ik niet meer uit in Limburg. Nergens zoveel kinders en drugsmisbruik bij elkaar gezien als in Limburg. TheZoo als voorbeeld, 13-jarige kinders die naar daar gaan om drugs te pakken...?!
Klik om te vergroten...

idd de TheZoo is één groot drugskot mr ook wle het enigste waar ze goa draaien dees dagen
en merk hier ook het overtollige bedrag aan 13-14 jarige die veel te veel drugs doen,maak het vaak genoeg mee dat er weer iemand naar my toe kwam ja voig weekend weer slechtgegaan enz echt erg
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#14
Er zijn wél triple stacy's, ik heb nog nooit van dubbele gehoord maar ik weet zeker dat ze er zijn, het zijn gewoon pillen die hetzelfde eruitzien maar triples zijn een stuk groter en dus zit meer MDMA/Amfetamine in wat ze sterker maakt. Of er ook daadwerkelijk 3x zoveel inzit lijkt me sterk, hoeveel miligram zit er in een normale blauwe mitsu?
E
EforElectroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Stoneboot zei:
Er zijn wél triple stacy's, ik heb nog nooit van dubbele gehoord maar ik weet zeker dat ze er zijn, het zijn gewoon pillen die hetzelfde eruitzien maar triples zijn een stuk groter en dus zit meer MDMA/Amfetamine in wat ze sterker maakt. Of er ook daadwerkelijk 3x zoveel inzit lijkt me sterk, hoeveel miligram zit er in een normale blauwe mitsu?
Klik om te vergroten...

van de blauwe heb ik niet zo direct een ideee hoeveel mdma erin zit maar wat jij zegt klopt dus wel er bestaan tripple en dubbel pillen maar dat beteknt niet dat er 3x zoveel inzit daar zit gewoon meer mdma in

zoals bvb heb je een pil van 90 mg normaal dan heeft een tripple daarvan 130-140 mg mdma
maar dus niet het 3x
E
EforElectroLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb het een beetje aangepast eindelyk na 3 maanden tyd kan ik my trug een beetje herinneren hoe alles ging maar toch nog vaag en een beetje chaos in myn gedachten.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat praat iedereen altijd over Amfetamine in pillen?
Vriend heeft 5 jaar lang alle pillen die voorbij kwamen laten testen, en er is nog nooit Amfetamine gevonden.

peace
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je maat heeft waarschijnlijk geluk gehad gNuxx, er zit af en toe gewoon speed bij het pilletje. (Heb ik zelf niet ondervonden want ik heb mdma <3 :hearteyes: )
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#19
gnuxx
ik ga een ban voor je vragen jij post alleen maar fucking bullshit dat nergens over gaat

al 2 posts in 1 topic die gewoon nergens op gebaseert zijn
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
cobhc zei:
gnuxx
ik ga een ban voor je vragen jij post alleen maar fucking bullshit dat nergens over gaat

al 2 posts in 1 topic die gewoon nergens op gebaseert zijn
Klik om te vergroten...

search.php?author_id=4863&sr=posts

:kots: :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."