Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"effe voorwoordje ben al heel tijdje niet meer op het DF geweest en heb ondertussen toch wel een hoop ervaringen bijopgedaan maar die van Pukkelpop deze jaar vond ik toch echt wel de moeite om het hier effe te delen het gaat hier dan wel voornamelijk gaan over Zaterdag de 21ste ok dus vertrek pukkelpop heel nice enz we komen aan rond 10u smorgens (woensdag) tussen al het volk al mochten nog anderhalf uur wachten tussen al het volk eer we onze tentjes mochten opzetten enz tentjes opgezet enz.. op het gemakje even een piefje draaien en pukkelpop kan officieel van start gaan! dus ik en men vrienden de nammiddag wat jointe gerookt eer we naar de boilerparty gingen savonds enz savonds vertrokken richting de boiler vinden we voor de ingang van de festivalweide een kerel die ons op het eerste oog mooie kristalletjes MDMA kon regelen enz alles ok wij wat gekocht van hem enz maar alles nog bewaard voor de dagen erna dus boilerparty was gewoon relaxen en wat jointjes roken en we ontmoeten daar een stel ieren krijgt een vriend van me daar een xtc pill in zijn handen gestopt omdat ie vertelde dat zijn papa ook een ier was enz uiteindelijk zegt me vriend dat ie de pill niet hoeft en geeft hem aan mij ( ik bewaar deze op mijn beurt omdat ik er eerlijk gezegd geen zin in had die avond dondardag! virend al gecontacteerd voor eventueel wat coke te regelen enz verder piefjes roken de helen dag tot savonds weer richting festivalweide maar deze keer met wat MDMA op enz vrijdag de coke arriveerd na een enkele lijn te nemen erkte ik al dat dit geen zuivere coke was maar ok het ging nog wel ik heb al veel ergere rotzooi gezien en gehad Vrijdag! weer een heel flash feestje die avond deze keer op de MDMA en ater op de avond dan toch nog een streepje coke erbij Zaterdag! Hier begint het feestje pas echt zonder het zelf te beseffen na een hele dag mensen op de camping te verfrissen met water tijdens de overdreven warme nammidag vertrekken we stilletjes naar de weide we gaan wat bands kijken enz ook waar een pinkje MDMa genomen om toch wel dat relaxte gevoel wa ik er van krijg mee te hebben we vertekken stilletjes richting pendulum en da avond kon al niet meer stuk voor mij dus ik nam nog een pinkje MD bij en draai me op het gemak nog een joint halverwege tijden pendulum besef ik me opeens dat ik nogaltijd die XTC pillin men portefuile had steken dus ik dacht ach waarom ook niet (naar mijn ervaringen neem ik niet graag gewoon dingen wat van een onbekende komen omdat je maar nooit weet wat er in kan zitten) en ik wacht op men gemakje niet al te veel na aan het denken over hoe het nog verder zou verlopen ongeveer een 10 min voordat pendulum stopt met spelen voel ik mijn maag opeens heel warm worden en toen begon het toch wel in men hoofd wat te circuleren van : wie weet wat er nu gaat gebeuren mss was die pill wel helemaal niet zo een goed idee dit bleef zo een 10 min doorgaan tot opeens net toen pendulum stopte en we vertrokken naar de boiler ik in nog geen 5 sec van het warme gevoel in mijn maag tot de hardste trip van een pill die ik ooit heb gehad! we gaan de boiler in en ik kon men kaken niet op elkaar houden (ik heb altijd klappertanden ipv knarsende tanden) en heel mijn zicht begon te trillen maar dat stoorde me totaal niet want ik voelde me zooo gelukkig die avond (het is mij allemaal een beetje vaag wel slechte kortetermijngeheugen enz) maar ik wete nog dat ik al dansend naar mijn broer toe ging en tegen hem riep: Iedereen is hier zo mooi vanavond! ik had al de hele dag last van men voeten door da afgelopen dagen zovele te dansen enz maar opeens leek het alsof ik op wolkjes danste en niets nog de avond stuk kon maken! een moment weet ik me nog te herinneren dat ik mij omdraaide terwijl ik aan het dansen was en er 2 kerels met maskers op me afkwamen met hun armen open en ze beweegde heel sierlijk rond mij heen ik dacht even dat ik mijzelf vanales verbeelde tot ik naar mijn broer keek en hem vroeg of deze 2 kerels wle echt waren waarop hij antwoorden ze lopen er weldegelijk echt hoor! ik beleefde een waanzinnige avonde de muziek en alle mensen rond mij waren zo overweldigen en mooi ik kon het bijna niet geloven 3 uurtjes na de inslag van de pill begoon het wat uit te werken mijn zicht werdt trug normaal maar dat warme gevoel en de klapperende tanden bleven nog even de klappertanden vaagde uiteindelijk weg en ongeveer een 5 uurtjes na de inslag was het zo goed als uitgewerkt als ik mij goed kan herinneren waren het dubbele hartjes uit ierland maar ik moet zeggen die ieren mensen ze hebben geweldig spull!"
"dain zei: Junk Deluxe zei: Waarom 1 dag scheef zijn, als je de hoeveelheid hebt voor 4 dagen Tomorrowland was bij mij ook zo hoor, gewoon alles pakken wat je kon, zo strak mogelijk staan dus Klik om te vergroten... Omdat dat ongelofelijk slecht is voor je hersenen, na een ervaring moet je herstellen, en tussen twee MDMA ervaringen hoor je 6 weken tot 3 maanden te houden. Waarom dan niet dat andere avondje op coke vieren? als je dat toch al hebt, of een avondje lekker drinken. Op een festival mag je van mij best 4 dagen scheef zijn, maar plan het dan wat zodat je verschillende dingen gebruikt dan. Als je hersenen je dan al helemaal niks kunnen schelen, doe het dan voor de tolerantie, op deze manier zorg je er gewoon voor dat je het MDMA gevoel kwijtraakt, dat het zo verkloot is dat je die ervaring nooit meer hebt. Klik om te vergroten... even om het duidelijk te maken: MDMA hefet bij mij niet zozeer invloed het zorg er gewoon voor dat ik wat meer energie heb en een toch iets of wat euforischer gevoel als in nuchtere situaties maar ik ken heel vele mensen die lachkicks enz krijgen van MDMA wat bij mij dus niet het geval is daarom dat ik er ook niet zozeer mee inzit om het enkele dagen achter elkaar te gebruiken. bij mij draait het ook niet zozeer om het 4 dagen strak staan maar om die lichte buzz extra op het stonen wat ik er van krijg en de muziek klinkt gewoon net iets mooier drinken ben ik regelrecht tegen (een paar pintjes 3 a 4 kan er soms wel van af) want ik ken het drankwereldje heb er lang genoeg mee te maken gehad en van dat spull blijf ik zowiezo liever vanaf. en het bleef dan ook wel met 1 pinkje elke avond ik ga ook geen overdreven dosisen nemen daar ben ik allang vanafgestapt"
"Pascal FM zei: Eforelecro ;we ontmoeten daar een stel ieren krijgt een vriend van me daar een xtc pill in zijn handen gestopt . Ik zou echt niet iets van een stel vreemden aannemen laat staan slikken. Voor hetzelfde geld zit er iets in wat helemaal niet zo leuk uitpakt Ik neem aan dat jezelf wel kan verzinnen wat de gevolgen hadden kunnen zijn! Gelukkig is dat niet gebeurd en heb je het leuk gehad Klik om te vergroten... inderdaad normaal neem ik ook niet zomaar iets van vreemde aan maar het feit gewoon dat die ieren al op leeftijd waren en niet zomaar wat kerels van 20 jaar fzow gaf me er al iets meer vertrouwen in maar toch..."
"nogmaals over de discussie met het dubbel en triple enz ik blijf erbij dat triple en dubbel weldegelijk bestaan maar dat dat niet wilt zeggen dat er ook 2x zoveel mdma inzit een triple blauwe mitsu bvb gelijk gezegd werk zit echt veel in en dat bedoel ik ik denk dat het dubbel en triple enz eerder als klasificatie wordt gebruikt wat mij toch nogal voor de hand liggend lijkt niet ? ook even om aan mijn reportje toe te voegen ik ben inmiddels gestopt met xtc ik wil het alleen nog 1 keer ooit doen maar dat zit er het komende jaar nog niet in."
"hadden ieder een hele portie op had zelf nog niet echt veel gegeten die dag slecht een paar kroketten enz vr de rest niets Ö en heb vaak enorm veel geblowt tydens paddo's enz nooit van gemerkt dat je dan minder hard gaat en mijn nedelands is idd bagger vnwegen het sneller willen typen dan myn vingers het toelaten xD"
"B2B (back to basics) productions bestaat dit jaar 5 jaar en voor dit geven wij een leuk event in de grenslandhallen in hasselt het is allemaal begonnen 5 jaar geleden in een schuur in het noorden van antwerpen ..en uitgegroeid tot een vast psytrance waarde in belgie en omstrekken voor deze avond bieden we dan ook een van de geschifste line ups ever headlinning dit event is INFECTED MUSHROOMlive in concert!! deze jongens gaan al wel meer dan 10 jaar mee en hebben al 5 albums op hun naam staan. Tegenwoordig spelen ze ook met 5 man ...drumstel,gitaren,keyboards,midi controllers etc etc. speciaal voor deze gelegenheid zullen ze ook een uurtje extra spelen...en wat gaan ze doen dat extra uurtje? ....EEN OLDSKOOL SET !!! dus voor de liefhebbers ..niet te missen http://www.infected-mushroom.com dan ..een meester van psychedelic trance... HALLUCINOGENlive!! simon posford is zeker geen onbekende in de psytrance scene met meer dan 10 jaar ervaring heeft die vele dancevloeren en giga psytrance festivals doen daveren en naast dit heeft hij ook het shpongle project...een naam die veel belletjes doet rinkelen bij mensen ..hij zal ook een shpongle dj set brengen om dit feest op te starten ...gewoon volledig in trance geraken met deze jonge http://www.myspace.com/hallucinogen151 hierbij de live acts dan komt de opvulling .... JOHN 00 FLEMING[b/] (joof records uk) voor de clubbers en trance liefhebbers geen onbekende maar deze dj heeft ook zeer veel ervaring met psytrance en zal dat hier nogmaals eens laten zien SHPONGLE simon posfords alter ego... FIRAGA resident dj en eigenaar van B2b productions NORION resident dj van B2B dit event zal doorgaan in de grenslandhallen te hasselt belgie de zaal is geschikt voor 5000 man +een vip balkon de zaal zal gedecoreerd worden door een van de grootste decoratie teams in de wereld!! namelijk gansedoline http://www.gansedoline.de visuals zullen verzorgd worden door campattack http://www.campattack.com +laser en licht show..markt gedeelte ..en echt zoveel meer dus voor de mensen die in dit event interesse hebben...en echt eens overdondert willen worden presale http://www.back2basicsonline.com (ook alle info) (0900 00 600)alle fnac outlets prijs: 25 vvk 30 add voor de liefhebbers van net iets meer vip 240 euro (dit voor 4 mensen +fles goede champi..toegang tot vip balkon en backstage ruimte +zoveel meer) en dat is het zowat ...1ding ..gaat wel wat worden daar"
"nja weet nu niet of t ligt aan jullie buurten of aan onze maar ben zelf belg en nja der is weldegelyk een verschill tussen dubbel triple of enkel snoepjes maar dus even lekker afgeflamet geweest enz weet ook wel dat het veel te veel was hebben jullie groot gelyk in mrja k wou t hier gwn inzetten om t jullie te laten horen hoe t hier in onze streken eig meer gaat,meeste van myn kennissen enz.. kunnen my exact hetzelfde verhaal vertellen enz alleen andere locatie en veel grotere hoeveelheden als je het hier gaat vergelyken waren het er echt nog weinig hoor had geen flouw idee eigenlijk over hoeveel jullie der zo ens nemen op een feestje of avondje uit en dergelyke,vind t zelf ook tamelyk kut dat ik er nix meer vn weet mrja k weet dak zo'n fout mr een keer maak en dat was toen heb men conclusies er wel even uit getrokkn hoor ."
"Debris zei: Daarom ga ik niet meer uit in Limburg. Nergens zoveel kinders en drugsmisbruik bij elkaar gezien als in Limburg. TheZoo als voorbeeld, 13-jarige kinders die naar daar gaan om drugs te pakken...?! Klik om te vergroten... idd de TheZoo is één groot drugskot mr ook wle het enigste waar ze goa draaien dees dagen en merk hier ook het overtollige bedrag aan 13-14 jarige die veel te veel drugs doen,maak het vaak genoeg mee dat er weer iemand naar my toe kwam ja voig weekend weer slechtgegaan enz echt erg"
"Stoneboot zei: Er zijn wél triple stacy's, ik heb nog nooit van dubbele gehoord maar ik weet zeker dat ze er zijn, het zijn gewoon pillen die hetzelfde eruitzien maar triples zijn een stuk groter en dus zit meer MDMA/Amfetamine in wat ze sterker maakt. Of er ook daadwerkelijk 3x zoveel inzit lijkt me sterk, hoeveel miligram zit er in een normale blauwe mitsu? Klik om te vergroten... van de blauwe heb ik niet zo direct een ideee hoeveel mdma erin zit maar wat jij zegt klopt dus wel er bestaan tripple en dubbel pillen maar dat beteknt niet dat er 3x zoveel inzit daar zit gewoon meer mdma in zoals bvb heb je een pil van 90 mg normaal dan heeft een tripple daarvan 130-140 mg mdma maar dus niet het 3x"
"heb het een beetje aangepast eindelyk na 3 maanden tyd kan ik my trug een beetje herinneren hoe alles ging maar toch nog vaag en een beetje chaos in myn gedachten."