Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC op een festival

XTC op een festival

47 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#1
gNuxx zei:
Deed ik laatst ook, 6 in een keer :grin: Best slecht, maar ik heb me wel vermaakt. En kon nog om mijn lieve meisje denken!

OT. Volgende keer wat minder misschien?
Klik om te vergroten...

Ja, jij mag ook aandacht :)
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#2
this kind of people gives the X a very bad name..

thnx..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
EforElectro zei:
best wel spijtig maar ik voel dat t heel tof was geweest :tongueout:
Klik om te vergroten...
Wat ben jij een sukkkel zeg, dit is by far echt het allerlaatste XTC Report dat ik lees... Leuk he, dat je er niets meer van weet?
E
EforElectroLid
01-01-2024, 00:00
#4
idd best dom van me geweest maarja
op het moment zelf was ik van alles wel bewust maar erna had ik gewoon een grote blackout
want heb men vrindin nog de tent in gedragen enz voordat we iemand hebben laten de ehbo halen ben niet een keer weg vn haar gwst
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#5
Omfg...ik heb stomme dingen gedaan maar dit slaat werkelijk alles.

vind je dit nu serieus leuk of probeer je stoer over te komen ? Zoals al werd gezegt geeft dit Xtc een slechte naam. En dat terwijl het 1 van de meeste veilige drug is die er bestaat....
Mensen weten tegenwoordig geen maat meer te houden :confused:

Beetje jammer weer..... :cry:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hollywood zei:
Zoals al werd gezegt geeft dit Xtc een slechte naam. En dat terwijl het 1 van de meeste veilige drug is die er bestaat....
Mensen weten tegenwoordig geen maat meer te houden :confused:

Beetje jammer weer..... :cry:
Klik om te vergroten...

Leg eens uit waarom het de meest veilige drug is?
Zou ik persoonlijk niet zeggen namelijk.

OT: hoef ik volgens mij niets op te zeggen wat niet al gezegt is.
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leg eens uit waarom het de meest veilige drug is?
Zou ik persoonlijk niet zeggen namelijk.

OT: hoef ik volgens mij niets op te zeggen wat niet al gezegt is.
Klik om te vergroten...

Waarom het 1 van de meest veilige drug is? En nu heb ik het even over het feit dat je pil geen vreemde stoffen zoals mcpp bevat maar alleen MDMA.

Zover ik weet zijn er maar 2 of 3 mensen aan overleden en dat was omdat ze niet tegen de stof konden. Als je 1 of 2 pilletje neemt en je drinkt er voldoende bij kan er gewoon niks fout gaan.

Wat vind je zo gevaarlijk aan Xtc dan?
W
Whatsreality?Lid
01-01-2024, 00:00
#8
:openmouth: Wordt de topicstarter ff afgeslacht. Het was misschien dom maar beetje respect kan toch nog wel.
Kben ook eigenlijk maar een hippie.. :stoned:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind vooral gevaarlijk aan xtc dat je bv zonder te testen geen id hebt wat erin zit.
Natuurlijk kun je vertrouwen aan je dealer, maar als je op een feest bent en een pil van iemand krijgt/koopt, kan er netzogoed een of andere crap inzitten.

Simpelweg, omdat je het nooit zeker weet, de lichamelijke gevolgen zijn natuurlijk een heel ander opzicht. Daar kan ik niet veel over zeggen omdat ik er simpelweg niks van weet.
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#10
door Kigh op 13 aug 2008 00:04

Ik vind vooral gevaarlijk aan xtc dat je bv zonder te testen geen id hebt wat erin zit.
Natuurlijk kun je vertrouwen aan je dealer, maar als je op een feest bent en een pil van iemand krijgt/koopt, kan er netzogoed een of andere crap inzitten.
Klik om te vergroten...


Mjah ok. Ik snap wat je bedoeld. In dat opzicht is het ook wel gevaarlijk ja.

Ik doelde meer op het verhaal dat je weet wat in je pil zit. Als je weet je weet dat je snoepjes alleen maar mdma bevatten en verder niks is het opzich een veilige drug.

Mits je er niet teveel neemt zoals TS deed :xtc:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja wat moeten we hier nou mee :rolleyes: . Dit is niet echt een trip report, meer "Wow ik was waus van de drugs jonguh" verhaal.
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#12
Volgens heeft TS die ook, vandaar dat ze ook zo hard insloegen :tearsofjoy:

*sarcasme modus uit*

Is inderdaad dealerpraat. Net zoals elke nieuwe soort pil weer beter en sterker is als de vorige.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
Ja wat moeten we hier nou mee :rolleyes: . Dit is niet echt een trip report, meer "Wow ik was waus van de drugs jonguh" verhaal.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Prachtig
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
EforElectro zei:
en 3 roze gespikkelde dubbel dolfeintjes
Klik om te vergroten...

Vind ik altijd zo dom he. Blijkt dat je weinig van drugs afweet. Er BESTAAN GEEN dubbele of driedubbele van mij part 16dubbele pillen. Dat zijn gewoon dealerpraatjes. Raar dat mensen dat blijven geloven. 'Ja ik had een dubbele dosis pil blabla'. Dealerpraatjes... Blij dat geen last heb van zulke dealers met praatjes.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oh zeker wel. Je hebt normale mitsu's, dan heb je dubbele die ik nog nooit hebt gezien en dan heb je nog triples, die neem ik zelf altijd. Triples zijn aanzienlijk groter dan enkele en er zit meer mg MDMA in.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stoneboot zei:
Oh zeker wel. Je hebt normale mitsu's, dan heb je dubbele die ik nog nooit hebt gezien en dan heb je nog triples, die neem ik zelf altijd. Triples zijn aanzienlijk groter dan enkele en er zit meer mg MDMA in.
Klik om te vergroten...

jaja stoneboot er bestaan driedubbele.... idd dealerpraat!!!

ik zelf neem altijd een kwartetje...en die zijn goed!!... moet je ook eens proberen man

ciao
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb ze wel eens naast elkaar gelegd, enkele en triples en de enkele waren kleiner, en allebei dezelfde opdruk.
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hmz....ok

ik heb ze alleen bij mij in de buurt er nog nooit over gehoord.
Zal wel kunnen dan....
E
EforElectroLid
01-01-2024, 00:00
#19
nja weet nu niet of t ligt aan jullie buurten of aan onze maar ben zelf belg en nja der is weldegelyk een verschill tussen dubbel triple of enkel snoepjes
maar dus even lekker afgeflamet geweest enz weet ook wel dat het veel te veel was hebben jullie groot gelyk in mrja k wou t hier gwn inzetten om t jullie te laten horen hoe t hier in onze streken eig meer gaat,meeste van myn kennissen enz.. kunnen my exact hetzelfde verhaal vertellen enz alleen andere locatie en veel grotere hoeveelheden als je het hier gaat vergelyken waren het er echt nog weinig hoor had geen flouw idee eigenlijk over hoeveel jullie der zo ens nemen op een feestje of avondje uit en dergelyke,vind t zelf ook tamelyk kut dat ik er nix meer vn weet mrja k weet dak zo'n fout mr een keer maak en dat was toen heb men conclusies er wel even uit getrokkn hoor .
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#20
Meeste mensen nemen 2 halfjes op een avond, ik in ieder geval. Ik denk dat een verstandig mens niet meer dan 2 pillen op 1 avond neemt, aanvankelijk van de sterkte.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."