Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC op een festival

XTC op een festival

47 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
cobhc zei:
gnuxx
ik ga een ban voor je vragen jij post alleen maar fucking bullshit dat nergens over gaat

al 2 posts in 1 topic die gewoon nergens op gebaseert zijn
Klik om te vergroten...

http://www.drugsforum.nl/search.php?aut ... 3&sr=posts

:kots: :confused:
Klik om te vergroten...

echt heaa

waarom zou Gnuxx een ban moete krijgen ?
hij post alleen zijn ondervindingen, dat is totaal niet tegen de regels.

:stoned:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben het ook niet altijd eens met Gnuxx, maar een ban? Kom op zeg, ik vind jou post eerder belachelijk. Als hij nou als een debiel iederen liep uit te schelden of liep te spammen oké. Maar omdat je het niet met iemand eens bent hoef je niet meteen een ban aan te vragen. Bovendien: Een moderator gaat hem echt niet bannen omdat jij hem niet mag. Laten we allemaal eens aardig met elkaar omgaan, iedereen zijn eigen mening en ervaring toch?
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stoneboot zei:
Er zijn wél triple stacy's, ik heb nog nooit van dubbele gehoord maar ik weet zeker dat ze er zijn, het zijn gewoon pillen die hetzelfde eruitzien maar triples zijn een stuk groter en dus zit meer MDMA/Amfetamine in wat ze sterker maakt. Of er ook daadwerkelijk 3x zoveel inzit lijkt me sterk, hoeveel miligram zit er in een normale blauwe mitsu?
Klik om te vergroten...

Erg onwaarschijnlijk, in een mitsu zit meestal rond de 180 a 220 en dat is echt al knetterveel, want het is ongeveer 1 a 1,5mg per kilo gewicht. 3x180=540, dan gebeuren er hele rare dingen met je denk ik... als je die in een keer achter over slaat...

En over die discussie over dubbele en trippele....je weet alleen zeker hoeveel er in zit als je het laat testen...dan pas weet je of er echt 2x zoveel inzit....
E
EforElectroLid
01-01-2024, 00:00
#4
nogmaals over de discussie met het dubbel en triple enz
ik blijf erbij dat triple en dubbel weldegelijk bestaan maar dat dat niet wilt zeggen dat er ook 2x zoveel mdma inzit
een triple blauwe mitsu bvb gelijk gezegd werk zit echt veel in
en dat bedoel ik ik denk dat het dubbel en triple enz eerder als klasificatie wordt gebruikt
wat mij toch nogal voor de hand liggend lijkt niet ?

ook even om aan mijn reportje toe te voegen ik ben inmiddels gestopt met xtc ik wil het alleen nog 1 keer ooit doen maar dat zit er het komende jaar nog niet in.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
EforElectro zei:
nogmaals over de discussie met het dubbel en triple enz
ik blijf erbij dat triple en dubbel weldegelijk bestaan maar dat dat niet wilt zeggen dat er ook 2x zoveel mdma inzit
een triple blauwe mitsu bvb gelijk gezegd werk zit echt veel in
en dat bedoel ik ik denk dat het dubbel en triple enz eerder als klasificatie wordt gebruikt
wat mij toch nogal voor de hand liggend lijkt niet ?

ook even om aan mijn reportje toe te voegen ik ben inmiddels gestopt met xtc ik wil het alleen nog 1 keer ooit doen maar dat zit er het komende jaar nog niet in.
Klik om te vergroten...

Sorry, maar jullie zijn best dom. Je kan een pil zo groot maken als je wilt. Dat betekent niet dat er gelijk ook meer in zit. En dan vragen zoals: hoeveel zit er in die blauwe? Elke pil is anders, jullie kunnen allebei dezelfde kleur, logo, dikte alles hebben en nog kan het heel erg verschillen.
Ik moet er altijd om lachen als er mensen komen met 'ja ik heb dubbele blabla'. Zo onwetend over de drug die ze nemen. Zoals ik al zei, elke pil is anders. Al is ie qua uiterlijk precies hetzelfde. Dus tuurlijk zit er in de ene blauwe mitsu meer dan de andere. Je hebt ze met mcpp en met 140mg. Dat de een sterker is dan de ander betekent niet dat het een driedubbele is. Stomme dealerpraatjes en jullie trappen er nog in ook.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippyShit zei:
EforElectro zei:
nogmaals over de discussie met het dubbel en triple enz
ik blijf erbij dat triple en dubbel weldegelijk bestaan maar dat dat niet wilt zeggen dat er ook 2x zoveel mdma inzit
een triple blauwe mitsu bvb gelijk gezegd werk zit echt veel in
en dat bedoel ik ik denk dat het dubbel en triple enz eerder als klasificatie wordt gebruikt
wat mij toch nogal voor de hand liggend lijkt niet ?

ook even om aan mijn reportje toe te voegen ik ben inmiddels gestopt met xtc ik wil het alleen nog 1 keer ooit doen maar dat zit er het komende jaar nog niet in.
Klik om te vergroten...

Sorry, maar jullie zijn best dom. Je kan een pil zo groot maken als je wilt. Dat betekent niet dat er gelijk ook meer in zit. En dan vragen zoals: hoeveel zit er in die blauwe? Elke pil is anders, jullie kunnen allebei dezelfde kleur, logo, dikte alles hebben en nog kan het heel erg verschillen.
Ik moet er altijd om lachen als er mensen komen met 'ja ik heb dubbele blabla'. Zo onwetend over de drug die ze nemen. Zoals ik al zei, elke pil is anders. Al is ie qua uiterlijk precies hetzelfde. Dus tuurlijk zit er in de ene blauwe mitsu meer dan de andere. Je hebt ze met mcpp en met 140mg. Dat de een sterker is dan de ander betekent niet dat het een driedubbele is. Stomme dealerpraatjes en jullie trappen er nog in ook.
Klik om te vergroten...

QFT!
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Quoted for truth
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ach, je kan het dealer praatjes noemen of gewoon een benoeming van hoe sterk ze zijn. Ik weet zelf heus wel dat je 10 mitsu's naast elkaar kan leggen en dat ze alle 10 verschillen. Misschien verkoopt mijn vriend nou net een van de sterkere en noemt hij ze daarom zo. Over het algemeen zit er volgens mij zo'n 120-140 mg in de blauwe driehoek. Nou de mijne hebben 174 volgens mij en hoe zouden wie dan dan moeten noemen? De Mitsibushi 34 mg meer mdma dan een normale? Het zijn gewoon benamingen, neem het niet te serieus en ja, er zullen vast wel mensen genaaid worden die denken dat ze superpillen kopen maar dat is dan lekker hun probleem toch? Ik weet dat ik goede pillen heb of ze nou quadruple, triple of double genoemd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."