#1
Drientje zei:cobhc zei:gnuxx
ik ga een ban voor je vragen jij post alleen maar fucking bullshit dat nergens over gaat
al 2 posts in 1 topic die gewoon nergens op gebaseert zijn
http://www.drugsforum.nl/search.php?aut ... 3&sr=posts
![]()
![]()
echt heaa
waarom zou Gnuxx een ban moete krijgen ?
hij post alleen zijn ondervindingen, dat is totaal niet tegen de regels.
