#1
Wat is QFT :P
pinheadlarry zei:ik word altijd een beetje moe,,als ik dit soort dingen lees.
![]()
gNuxx zei:Deed ik laatst ook, 6 in een keerBest slecht, maar ik heb me wel vermaakt. En kon nog om mijn lieve meisje denken!
OT. Volgende keer wat minder misschien?
Wat ben jij een sukkkel zeg, dit is by far echt het allerlaatste XTC Report dat ik lees... Leuk he, dat je er niets meer van weet?EforElectro zei:best wel spijtig maar ik voel dat t heel tof was geweest![]()
Hollywood zei:Zoals al werd gezegt geeft dit Xtc een slechte naam. En dat terwijl het 1 van de meeste veilige drug is die er bestaat....
Mensen weten tegenwoordig geen maat meer te houden![]()
Beetje jammer weer.....![]()
Leg eens uit waarom het de meest veilige drug is?
Zou ik persoonlijk niet zeggen namelijk.
OT: hoef ik volgens mij niets op te zeggen wat niet al gezegt is.

door Kigh op 13 aug 2008 00:04
Ik vind vooral gevaarlijk aan xtc dat je bv zonder te testen geen id hebt wat erin zit.
Natuurlijk kun je vertrouwen aan je dealer, maar als je op een feest bent en een pil van iemand krijgt/koopt, kan er netzogoed een of andere crap inzitten.

. Dit is niet echt een trip report, meer "Wow ik was waus van de drugs jonguh" verhaal."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."