Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC op een festival

XTC op een festival

47 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is QFT :P
E
EforElectroLid
01-01-2024, 00:00
#2
datum: 18-07-07
locatie: Herk-de-Stad,Park t'olmenhof
hoeveelheid: 2 witte triple visjes en 3 roze gespikkelde dubbel dolfeintjes

voor de mensen die het kennen dit was op rock herk.
had dus die pilletjes al 2 dagen op voorhand gekocht maar wou ze houden voor rock herk zelf.
ik had toen al meerdere malen xtc genomen maar nog nooit deze 2 soorten.


ik was ondertussen al ene paar uurtjes op de camping had myn tent netjes opgezet enz...
had al een paar leuke mensen leren kennen wat eindje verder stonden mrja ik had besloten om de pilletjes te houden tot een uur of 12 want om 1 uur begon op mainstage alex gopher dus ik dacht vette dj,vette platen dus wachten tot dan maar. lag in men tent 00.10 nam eerst 2 dubbel dolfeintjes omdat ik de vorige keren van 1 dubbel playboyke niet zovele voelde.
00.30 ik dacht wat nou als ik niet hard genoeg ga straks dan heb ik er niet zoveel aan dus met me idiote hoofd dus ook tegen het advies in van een vriendin van me gewoon direct alle resterende pilletjes genomen.(2 triple visjes en nog een dubbel dolfeintje dus)
00.45 we vertrokken naar de weide zodat we toch nog een beetje fatsoenlijke plaatsen hadden en niet heel vanachter aan de ingang hoefde te staan.
00.50 we waren net uit de camping op straat,onderweg dus naar de weide en ik hoorde nog de muziek van de vorige dj en toen sloeg ie in keihard gelijk ik het nog nooit had gevoeld.
09.35 ik wordt wakker in mijn tent en herinner mij alleen nog dat de ehbo aan mijn tent stond rond 4u snachts


(nu na bijna 3 maanden geleden dat dit event zich voordeed kan ik my pas stukjes trug herinneren,nog niet alles maar stukjes allemaal loshangende stukjes beeld wat een enorme chaos vormt in mijn hoofd.Grootste deel vn die beelden zyn truggekomen 2 weken gelden toen we by een vriend zijn thuis nog een keertje wat snoepjes hadden kunnen regelen ieder 3 heb er zelf maar 2 genomen en de derde weggegeven aan een van me vrienden.waar k dus ook een reportje van ga maken later,maar n,u even om ene beetje het verhaal hierboven in te vullen ik kan wle niet alles op juiste tydstippen plaatsen enz alleen maar zeggen wat er volgens my eerst was gebeurt en wta dan volgde enz ben er wle niet 100% zeker of het in die volgorde was gegaan.)

dus nadat we vertrokken waren naar de weide kan ik mezelf zien dor de ingang langs de securitie wandelen nog redelyk normaal maar toch volledig onder de invloed.
w wandelen richting pordium en gaan ergens langs de zijkant naar binnen zodat we niet door 100derden meter volk doorhoefde,ik zie mezelf staan tussen all het volk ik hoor de muziek gelyk ik hem nog nooit hoorde en genoot er echt van,een vriend van me is met zijn gsm de lichtshow achter de dj aan het filmen en draait zich om naar my en filmt my even voor ene paar seconden doet zyn gsm direct toe en vraagt aan me of het gaat.ik antwoord ja het gaat wel ben gwn even aan het aanpassen,want ik was even veel te fel aan het gaan.
ik had me nog nooit zo goed gevoeld en kon me echt niet still houden ik moest maar bewegen op de fantastische muziek.
even daarna wat een eeuwigheid leek maar dus eigelyk maar een half uurtje waas ging ik even uit de tent langs de vijver zitten genieten van het uizicht en de sfeer rond de vijver tussen honderden mensen zitten gwn en genieten van alles rondom my
daarna komen ze my halen het optreden was gedaan.
we gingen trug richting tent op de camping allees vanaf hier is het me nog een beetje vaag ik kan me herinneren dat mijn vriendin die K.O. was gegaan vn de drank constant by me was en dat ze dus K.O. ging en k haar had kunnen opvangen nog heb haar toen direct in de tent gelegd en direct iemand naar de ehbo gestuurd die na 5 min al arriveerden nadat ik myn vriendin trug by bewustzyn probeerde te brengen wat me uiteindelyk was gelukt door haar wat water te laten drinken( wat een beetje moeizaam ging) de ehbo kwam aan heeft nog even naar haar geken een beetje gechekt of alles in orde was en zyn toen trug vertrokken toen ben ik dus in slaap gevallen en smorgens werd ik wakker.

er is dus wel nogaltyd ene gat van een 2tal uurtjes van het vertreken vn de weide nr de camping tot het ehbo gedoe.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoo das leuk joh echt genoten zeker. Ook heel stoer dat je er 3 in 1x nam waarvan je niet eens wist hoeveel erin zat en dat je dan helemaal niks meer weet en niet eens op je vriendin kan letten. Groot voorbeeld ben je.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad, eerst 2 tegelijk, 20 min. later nog 3 tegelijk erbij???

Beetje dom vind je niet?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Deed ik laatst ook, 6 in een keer :grin: Best slecht, maar ik heb me wel vermaakt. En kon nog om mijn lieve meisje denken!

OT. Volgende keer wat minder misschien?
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#6
vet report, dude
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik word altijd een beetje moe,,als ik dit soort dingen lees.
:confused:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#8
pinheadlarry zei:
ik word altijd een beetje moe,,als ik dit soort dingen lees.
:confused:
Klik om te vergroten...

bekent met het gevoel :P
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#9
gNuxx zei:
Deed ik laatst ook, 6 in een keer :grin: Best slecht, maar ik heb me wel vermaakt. En kon nog om mijn lieve meisje denken!

OT. Volgende keer wat minder misschien?
Klik om te vergroten...

Ja, jij mag ook aandacht :)
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#10
this kind of people gives the X a very bad name..

thnx..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
EforElectro zei:
best wel spijtig maar ik voel dat t heel tof was geweest :tongueout:
Klik om te vergroten...
Wat ben jij een sukkkel zeg, dit is by far echt het allerlaatste XTC Report dat ik lees... Leuk he, dat je er niets meer van weet?
E
EforElectroLid
01-01-2024, 00:00
#12
idd best dom van me geweest maarja
op het moment zelf was ik van alles wel bewust maar erna had ik gewoon een grote blackout
want heb men vrindin nog de tent in gedragen enz voordat we iemand hebben laten de ehbo halen ben niet een keer weg vn haar gwst
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#13
Omfg...ik heb stomme dingen gedaan maar dit slaat werkelijk alles.

vind je dit nu serieus leuk of probeer je stoer over te komen ? Zoals al werd gezegt geeft dit Xtc een slechte naam. En dat terwijl het 1 van de meeste veilige drug is die er bestaat....
Mensen weten tegenwoordig geen maat meer te houden :confused:

Beetje jammer weer..... :cry:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hollywood zei:
Zoals al werd gezegt geeft dit Xtc een slechte naam. En dat terwijl het 1 van de meeste veilige drug is die er bestaat....
Mensen weten tegenwoordig geen maat meer te houden :confused:

Beetje jammer weer..... :cry:
Klik om te vergroten...

Leg eens uit waarom het de meest veilige drug is?
Zou ik persoonlijk niet zeggen namelijk.

OT: hoef ik volgens mij niets op te zeggen wat niet al gezegt is.
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#15
Leg eens uit waarom het de meest veilige drug is?
Zou ik persoonlijk niet zeggen namelijk.

OT: hoef ik volgens mij niets op te zeggen wat niet al gezegt is.
Klik om te vergroten...

Waarom het 1 van de meest veilige drug is? En nu heb ik het even over het feit dat je pil geen vreemde stoffen zoals mcpp bevat maar alleen MDMA.

Zover ik weet zijn er maar 2 of 3 mensen aan overleden en dat was omdat ze niet tegen de stof konden. Als je 1 of 2 pilletje neemt en je drinkt er voldoende bij kan er gewoon niks fout gaan.

Wat vind je zo gevaarlijk aan Xtc dan?
W
Whatsreality?Lid
01-01-2024, 00:00
#16
:openmouth: Wordt de topicstarter ff afgeslacht. Het was misschien dom maar beetje respect kan toch nog wel.
Kben ook eigenlijk maar een hippie.. :stoned:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind vooral gevaarlijk aan xtc dat je bv zonder te testen geen id hebt wat erin zit.
Natuurlijk kun je vertrouwen aan je dealer, maar als je op een feest bent en een pil van iemand krijgt/koopt, kan er netzogoed een of andere crap inzitten.

Simpelweg, omdat je het nooit zeker weet, de lichamelijke gevolgen zijn natuurlijk een heel ander opzicht. Daar kan ik niet veel over zeggen omdat ik er simpelweg niks van weet.
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#18
door Kigh op 13 aug 2008 00:04

Ik vind vooral gevaarlijk aan xtc dat je bv zonder te testen geen id hebt wat erin zit.
Natuurlijk kun je vertrouwen aan je dealer, maar als je op een feest bent en een pil van iemand krijgt/koopt, kan er netzogoed een of andere crap inzitten.
Klik om te vergroten...


Mjah ok. Ik snap wat je bedoeld. In dat opzicht is het ook wel gevaarlijk ja.

Ik doelde meer op het verhaal dat je weet wat in je pil zit. Als je weet je weet dat je snoepjes alleen maar mdma bevatten en verder niks is het opzich een veilige drug.

Mits je er niet teveel neemt zoals TS deed :xtc:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja wat moeten we hier nou mee :rolleyes: . Dit is niet echt een trip report, meer "Wow ik was waus van de drugs jonguh" verhaal.
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#20
Volgens heeft TS die ook, vandaar dat ze ook zo hard insloegen :tearsofjoy:

*sarcasme modus uit*

Is inderdaad dealerpraat. Net zoals elke nieuwe soort pil weer beter en sterker is als de vorige.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."