Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroene Mercedes (Live Report)

Groene Mercedes (Live Report)

127 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Groene Mercedes

Krijg net een smsje:

Goeiemorgen schatje!

Mijn dag is weer goed :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
hahaha lekker hoor
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo,

Ik had er nog een paar van Black over, en drugs moet altijd op, dus zojuist 2 gedropt! Het zijn niet zo'n hele sterke, zo'n 60-70mg zuivere MDMA per pil(groene/blauwe mercedes). Bij deze geef ik een live report! Het zal niet veel interessants zijn, aangezien ik gewoon thuis achter mijn bureaustoel zit! :stoned:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: XTC Na 't stappen

ben benieuwd
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Groene Mercedes

Ik ook, ik denk ik drop ze en geef meteen een live report :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Groene Mercedes

ik weet niet of ik echt spraakzaam ben momenteel
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Groene Mercedes

Typen voelt heerlijk aan! ik blijf lekker hele verhalen typen zolang ik maar met mijn vingers over die heerlijke toetsen mag gaan! Ik ben vanavond eerst op stap geweest in Eindhoven, toen ik thuiskwam verveelde ik me en toen heb ik maar besloten om ze te droppen en een tripreportje te schijven! :wave:
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#8
-wow, zo hard ga ik nooit van de mdma (heb nu wat op), bij mij doet het heel wat anders. Ten eerste kots ik bijna want de smaak is echt tè smerig, maar goed dat moet ik er maar bij nemen. Ten tweede begint m'n hart wat sneller te slaan en ik begin te zweten als een otter, en weet daarbij niet of ik het nu koud heb of warm, zoals nu dus. Alles en iedereen interesseert me nu en doe 10 dingen gelijk op de pc, maar om nu te zeggen dat ik van iedereen hou en dat alles goed aanvoelt dat heb ik nooit.

-Ik kon net zo goed speed genomen hebben of zelfs een paar pillen rilatine of concerta. Ik geniet nu wel wat meer van muziek en dan voornamelijk muziek van Justice , mstrkrft, boys noize en Fukkk Offf de iets hardere electro/house, voor zover dat interessant is voor iemand :)

-Ik ga straks naar een vriendin en geef derest van mijn mdma aan haar, anders jaag ik alles ineens erdoor. :grin: En het mooie is dat zij me een doosje zolpidem meegeeft :)
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Damn gast! Volgens mij heb jij echt een hele mooie en harde avond gehad. Ik heb eigenlijk nog nooit alleen X gebruikt. Aan te raden of toch beter met anderen erbij?
Klik om te vergroten...

Ja het is zeker aan te raden, maar op een feestje is het natuurlijk veel extremer! Heb inderdaad een heerlijke en harde avond gehad, had deze pillen een beetje onderschat en de combinatie met veel bier vantevoren, ik denk dat ik zo'n 15 bier op heb gehad. Misschien dat ik daarom van die dikke hallucinaties had? :smoke:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
he leef je weer :P
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#11
SperSIZEboon zei:
he leef je weer :P
Klik om te vergroten...


Haha nouja, laten we het op aanwezig houden :grin:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#12
zazzoo zei:
-wow, zo hard ga ik nooit van de mdma (heb nu wat op), bij mij doet het heel wat anders. Ten eerste kots ik bijna want de smaak is echt tè smerig, maar goed dat moet ik er maar bij nemen. Ten tweede begint m'n hart wat sneller te slaan en ik begin te zweten als een otter, en weet daarbij niet of ik het nu koud heb of warm, zoals nu dus. Alles en iedereen interesseert me nu en doe 10 dingen gelijk op de pc, maar om nu te zeggen dat ik van iedereen hou en dat alles goed aanvoelt dat heb ik nooit.

-Ik kon net zo goed speed genomen hebben of zelfs een paar pillen rilatine of concerta. Ik geniet nu wel wat meer van muziek en dan voornamelijk muziek van Justice , mstrkrft, boys noize en Fukkk Offf de iets hardere electro/house, voor zover dat interessant is voor iemand :)

-Ik ga straks naar een vriendin en geef derest van mijn mdma aan haar, anders jaag ik alles ineens erdoor. :grin: En het mooie is dat zij me een doosje zolpidem meegeeft :)
Klik om te vergroten...

Ja ik vond het ook raar! Denk dat ik zo extreem erop heb gereageerd omdat ik van te voren goed wat te drinken heb gehad. :)
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat doe ik nooit een zuipen en mdma combo. Je verliest zoizo al teveel vocht, dus water lijkt me het beste :) En op de mdma kan je zelfs van een simpel glas water genieten
:)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mooi dat je hebt genoten man. :grin:
Probeer het volgende keer maar samen met iemand (een meisje perhaps?)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
zazzoo zei:
-wow, zo hard ga ik nooit van de mdma (heb nu wat op), bij mij doet het heel wat anders. Ten eerste kots ik bijna want de smaak is echt tè smerig, maar goed dat moet ik er maar bij nemen. Ten tweede begint m'n hart wat sneller te slaan en ik begin te zweten als een otter, en weet daarbij niet of ik het nu koud heb of warm, zoals nu dus. Alles en iedereen interesseert me nu en doe 10 dingen gelijk op de pc, maar om nu te zeggen dat ik van iedereen hou en dat alles goed aanvoelt dat heb ik nooit.

-Ik kon net zo goed speed genomen hebben of zelfs een paar pillen rilatine of concerta. Ik geniet nu wel wat meer van muziek en dan voornamelijk muziek van Justice , mstrkrft, boys noize en Fukkk Offf de iets hardere electro/house, voor zover dat interessant is voor iemand :)

-Ik ga straks naar een vriendin en geef derest van mijn mdma aan haar, anders jaag ik alles ineens erdoor. :grin: En het mooie is dat zij me een doosje zolpidem meegeeft :)
Klik om te vergroten...
Laat je mdma testen. Het is wss geen mdma.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
zazzoo zei:
-wow, zo hard ga ik nooit van de mdma (heb nu wat op), bij mij doet het heel wat anders. Ten eerste kots ik bijna want de smaak is echt tè smerig, maar goed dat moet ik er maar bij nemen. Ten tweede begint m'n hart wat sneller te slaan en ik begin te zweten als een otter, en weet daarbij niet of ik het nu koud heb of warm, zoals nu dus. Alles en iedereen interesseert me nu en doe 10 dingen gelijk op de pc, maar om nu te zeggen dat ik van iedereen hou en dat alles goed aanvoelt dat heb ik nooit.

-Ik kon net zo goed speed genomen hebben of zelfs een paar pillen rilatine of concerta. Ik geniet nu wel wat meer van muziek en dan voornamelijk muziek van Justice , mstrkrft, boys noize en Fukkk Offf de iets hardere electro/house, voor zover dat interessant is voor iemand :)

-Ik ga straks naar een vriendin en geef derest van mijn mdma aan haar, anders jaag ik alles ineens erdoor. :grin: En het mooie is dat zij me een doosje zolpidem meegeeft :)
Klik om te vergroten...
Laat je mdma testen. Het is wss geen mdma.
Klik om te vergroten...

Dat kotsen klinkt allesinds als MDMA, heb ik bij geen enkele andere drugs. Maar inderdaad als je je drugs niet test kan je niet weten wat het is.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je moet kotsen van de smaak hoeft het niet van de mdma te zijn. Mcpp geeft ook vaak kots symptomen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Als je moet kotsen van de smaak hoeft het niet van de mdma te zijn. Mcpp geeft ook vaak kots symptomen.
Klik om te vergroten...

Verkeerd gelezen, ik dacht dat er stond dat hij moest kotsen. Ik bedoelde ook niet van de smaak maar als ik het drop, net voor dat het begint te werken moet ik altijd kotsen.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Groene Mercedes

Harderstyles zei:
Typen voelt heerlijk aan! ik blijf lekker hele verhalen typen zolang ik maar met mijn vingers over die heerlijke toetsen mag gaan! Ik ben vanavond eerst op stap geweest in Eindhoven, toen ik thuiskwam verveelde ik me en toen heb ik maar besloten om ze te droppen en een tripreportje te schijven! :wave:
Klik om te vergroten...

:confused:
Eerst op stap en dan thuis pas een P-tje droppen :confused: Oké :)

Beeeb
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Groene Mercedes

Harderstyles zei:
Ik moet nu wel zeggen, dat gewesthijt aan heb gewl.\\\\\\


Be lannges blij dast ik heiand heb om mij t uiten

?
Geen idee wat ik daar mee bdoel :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:hearteyes:

Klinkt als een zeer geslaagde nacht! :mrgreen:

Beeeb

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."