Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroene Mercedes (Live Report)

Groene Mercedes (Live Report)

127 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Groene Mercedes

Krijg net een smsje:

Goeiemorgen schatje!

Mijn dag is weer goed :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi dat je hebt genoten man. :grin:
Probeer het volgende keer maar samen met iemand (een meisje perhaps?)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
zazzoo zei:
-wow, zo hard ga ik nooit van de mdma (heb nu wat op), bij mij doet het heel wat anders. Ten eerste kots ik bijna want de smaak is echt tè smerig, maar goed dat moet ik er maar bij nemen. Ten tweede begint m'n hart wat sneller te slaan en ik begin te zweten als een otter, en weet daarbij niet of ik het nu koud heb of warm, zoals nu dus. Alles en iedereen interesseert me nu en doe 10 dingen gelijk op de pc, maar om nu te zeggen dat ik van iedereen hou en dat alles goed aanvoelt dat heb ik nooit.

-Ik kon net zo goed speed genomen hebben of zelfs een paar pillen rilatine of concerta. Ik geniet nu wel wat meer van muziek en dan voornamelijk muziek van Justice , mstrkrft, boys noize en Fukkk Offf de iets hardere electro/house, voor zover dat interessant is voor iemand :)

-Ik ga straks naar een vriendin en geef derest van mijn mdma aan haar, anders jaag ik alles ineens erdoor. :grin: En het mooie is dat zij me een doosje zolpidem meegeeft :)
Klik om te vergroten...
Laat je mdma testen. Het is wss geen mdma.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
zazzoo zei:
-wow, zo hard ga ik nooit van de mdma (heb nu wat op), bij mij doet het heel wat anders. Ten eerste kots ik bijna want de smaak is echt tè smerig, maar goed dat moet ik er maar bij nemen. Ten tweede begint m'n hart wat sneller te slaan en ik begin te zweten als een otter, en weet daarbij niet of ik het nu koud heb of warm, zoals nu dus. Alles en iedereen interesseert me nu en doe 10 dingen gelijk op de pc, maar om nu te zeggen dat ik van iedereen hou en dat alles goed aanvoelt dat heb ik nooit.

-Ik kon net zo goed speed genomen hebben of zelfs een paar pillen rilatine of concerta. Ik geniet nu wel wat meer van muziek en dan voornamelijk muziek van Justice , mstrkrft, boys noize en Fukkk Offf de iets hardere electro/house, voor zover dat interessant is voor iemand :)

-Ik ga straks naar een vriendin en geef derest van mijn mdma aan haar, anders jaag ik alles ineens erdoor. :grin: En het mooie is dat zij me een doosje zolpidem meegeeft :)
Klik om te vergroten...
Laat je mdma testen. Het is wss geen mdma.
Klik om te vergroten...

Dat kotsen klinkt allesinds als MDMA, heb ik bij geen enkele andere drugs. Maar inderdaad als je je drugs niet test kan je niet weten wat het is.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je moet kotsen van de smaak hoeft het niet van de mdma te zijn. Mcpp geeft ook vaak kots symptomen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Als je moet kotsen van de smaak hoeft het niet van de mdma te zijn. Mcpp geeft ook vaak kots symptomen.
Klik om te vergroten...

Verkeerd gelezen, ik dacht dat er stond dat hij moest kotsen. Ik bedoelde ook niet van de smaak maar als ik het drop, net voor dat het begint te werken moet ik altijd kotsen.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Groene Mercedes

Harderstyles zei:
Typen voelt heerlijk aan! ik blijf lekker hele verhalen typen zolang ik maar met mijn vingers over die heerlijke toetsen mag gaan! Ik ben vanavond eerst op stap geweest in Eindhoven, toen ik thuiskwam verveelde ik me en toen heb ik maar besloten om ze te droppen en een tripreportje te schijven! :wave:
Klik om te vergroten...

:confused:
Eerst op stap en dan thuis pas een P-tje droppen :confused: Oké :)

Beeeb
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Groene Mercedes

Harderstyles zei:
Ik moet nu wel zeggen, dat gewesthijt aan heb gewl.\\\\\\


Be lannges blij dast ik heiand heb om mij t uiten

?
Geen idee wat ik daar mee bdoel :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:hearteyes:

Klinkt als een zeer geslaagde nacht! :mrgreen:

Beeeb
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Groene Mercedes

Beeeb zei:
Harderstyles zei:
Typen voelt heerlijk aan! ik blijf lekker hele verhalen typen zolang ik maar met mijn vingers over die heerlijke toetsen mag gaan! Ik ben vanavond eerst op stap geweest in Eindhoven, toen ik thuiskwam verveelde ik me en toen heb ik maar besloten om ze te droppen en een tripreportje te schijven! :wave:
Klik om te vergroten...

:confused:
Eerst op stap en dan thuis pas een P-tje droppen :confused: Oké :)

Beeeb
Klik om te vergroten...
ik neem meestal na het feest meer drugs als op het feest :grin: :grin: :grin:
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Groene Mercedes

SperSIZEboon zei:
Beeeb zei:
Harderstyles zei:
Typen voelt heerlijk aan! ik blijf lekker hele verhalen typen zolang ik maar met mijn vingers over die heerlijke toetsen mag gaan! Ik ben vanavond eerst op stap geweest in Eindhoven, toen ik thuiskwam verveelde ik me en toen heb ik maar besloten om ze te droppen en een tripreportje te schijven! :wave:
Klik om te vergroten...

:confused:
Eerst op stap en dan thuis pas een P-tje droppen :confused: Oké :)

Beeeb
Klik om te vergroten...
ik neem meestal na het feest meer drugs als op het feest :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

:grin:

Ja ik ook :tearsofjoy:

Maar dat begint dan al op het feestje... en niet pas na thuiskomst. :P

Maarre jij bent wel een soort van stichting korrelatie (of hoe het ook mag heten) voor eenzame drugsgebruikers die nog alleen wakker zijn en behoefte hebben aan wat geouwehoer :tearsofjoy:

Beeeb

*die baalt dat ze volgende week tentamens heeft en dus rustig aan moet doen dit weekend* :(
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Groene Mercedes

Beeeb zei:
:grin:

Ja ik ook :tearsofjoy:

Maar dat begint dan al op het feestje... en niet pas na thuiskomst. :P

Maarre jij bent wel een soort van stichting korrelatie (of hoe het ook mag heten) voor eenzame drugsgebruikers die nog alleen wakker zijn en behoefte hebben aan wat geouwehoer :tearsofjoy:

Beeeb

*die baalt dat ze volgende week tentamens heeft en dus rustig aan moet doen dit weekend* :(
Klik om te vergroten...

hahahaha,ik ben graag een luisterend oor :grin:
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#12
hm we hebben hier ook van die blauwe mercedes liggen en die gaan we volgend weekend lekker innemen met zn tweetjes...........belooft een heerlijk nachtje te worden na dit gelezen te hebben :grin: :)
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zit net mijn msn-gesprek met SperSIZEboon door te lezen, heb nog wat quotes voor de liefhebber, ter aanvulling.

Wat ik heb gezegd is rood, wat SperSIZEboon heeft gezegd is blauw.

2-4-2010 4:36:04 SperSIZE: jazeker

2-4-2010 4:36:09 echt
2-4-2010 4:36:11 Ik: alles is perfect
2-4-2010 4:36:13 Ik: in harmonie
2-4-2010 4:36:18 Ik: alles klopt opees




2-4-2010 4:57:36 Ik: die tustijds vokomen narmalene ]
2-4-2010 4:57:38 Ik: hahaha:P

2-4-2010 4:57:46 SperSIZE: tis echt onverstaanbaar gebrabbel :tearsofjoy:


2-4-2010 5:08:39 Ik: lik deef te weden
2-4-2010 5:08:45 Ik: ik zie om de haverklop mense ide et niet zin
2-4-2010 5:08:49 Ik: vage koit

2-4-2010 5:09:11 SperSIZE: dat ken ik :P
2-4-2010 5:09:29 Ik: alels of niet
2-4-2010 5:09:34 Ik: jeb ent te slotte maar één keer jammer he

2-4-2010 5:09:51 SperSIZE: jammer?
2-4-2010 5:10:51 Ik: dswooo
2-4-2010 5:10:55 Ik: dit voelt raar
2-4-2010 5:11:08 Ik: i kzit btwtegen min bak aan te zevere, ik durf te eijden dat min buuman dag deroo

2-4-2010 5:11:21 SperSIZE: euhhh ja
2-4-2010 5:13:19 SperSIZE: geen spaak aan vast te knopen..

2-4-2010 5:13:39 Ik: 2we;;;;;hier weer
2-4-2010 5:13:45 Ik: ik dacht serieus dat min beste makker nast mijn stond
2-4-2010 5:13:47 Ik: dus ik wil
2-4-2010 5:13:49 Ik: m een hand geven
2-4-2010 5:13:51 Ik: istie weg
2-4-2010 5:13:51 Ik: ??

2-4-2010 5:14:01 SperSIZE :tearsofjoy:
2-4-2010 5:14:05 Ik: lenhij dat daar ook niet geian
2-4-2010 5:14:05 SperSIZE: leuk he xtc
2-4-2010 5:14:08 Ik: anar iauieis vaags
2-4-2010 5:20:10 SperSIZE: je brabbelt echt onbegrijpelijk :P
2-4-2010 5:20:21 Ik: PRAAAT
2-4-2010 5:20:25 Ik: PPraat uab
2-4-2010 5:20:26 Ik: hele verhalen
2-4-2010 5:20:29 Ik: heb j een fotor?

2-4-2010 5:20:34 SperSIZE: foto?
2-4-2010 5:20:37 Ik: zomaar:P
2-4-2010 5:20:44 Ik: praat iek moenteel
2-4-2010 5:22:16 Ik: 0 sweer
2-4-2010 5:22:24 Ik: wuk nub 2e beast naje vastoajje ge



2-4-2010 5:36:06 ik allemaal die sigaret zoeknGv war is dat ing nou wer
2-4-2010 5:36:09 stondtie in mijn hondhoek



2-4-2010 6:05:37 pupillen zogroot als zuid afika

2-4-2010 6:06:28 dit is raar jonge
2-4-2010 6:06:33 als ikt yp en ik lese het staat het er gewoon normaal
2-4-2010 6:06:38 en dan lees ik het 5 min later terug
2-4-2010 6:06:41 en dan klopt er geen zak van



En de beste vd avond:

2-4-2010 4:47:32 ik weet 't niet mer
2-4-2010 4:47:34 ben hetvergeten
2-4-2010 4:47:36 en het is prima zo]



Alles kwam weer boven toen ik dat doorlas, wat een geweldige nacht :hearteyes: :wave:
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hahahaha, zoooo mooi dit

Ook echt dat MSN gesprek :grin:
Zoveel herkenbare dingen, geweldig.

Beste livereport dat ik ooit gelezen heb.
Met al die hallucinaties enzo, twijfelde je nou nooit of je wel echt met iemand op MSN zat ofzo? :P
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#15
J86 zei:
Hahahaha, zoooo mooi dit

Ook echt dat MSN gesprek :grin:
Zoveel herkenbare dingen, geweldig.

Beste livereport dat ik ooit gelezen heb.
Met al die hallucinaties enzo, twijfelde je nou nooit of je wel echt met iemand op MSN zat ofzo? :P
Klik om te vergroten...


Haha, dankje! Nee dat gelukkig niet, maar verder wel hallucinaties in 't echt dus dat er mensen stonden in mijn kamer enzo. :mrgreen:
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
zazzoo zei:
-wow, zo hard ga ik nooit van de mdma (heb nu wat op), bij mij doet het heel wat anders. Ten eerste kots ik bijna want de smaak is echt tè smerig, maar goed dat moet ik er maar bij nemen. Ten tweede begint m'n hart wat sneller te slaan en ik begin te zweten als een otter, en weet daarbij niet of ik het nu koud heb of warm, zoals nu dus. Alles en iedereen interesseert me nu en doe 10 dingen gelijk op de pc, maar om nu te zeggen dat ik van iedereen hou en dat alles goed aanvoelt dat heb ik nooit.

-Ik kon net zo goed speed genomen hebben of zelfs een paar pillen rilatine of concerta. Ik geniet nu wel wat meer van muziek en dan voornamelijk muziek van Justice , mstrkrft, boys noize en Fukkk Offf de iets hardere electro/house, voor zover dat interessant is voor iemand :)

-Ik ga straks naar een vriendin en geef derest van mijn mdma aan haar, anders jaag ik alles ineens erdoor. :grin: En het mooie is dat zij me een doosje zolpidem meegeeft :)
Klik om te vergroten...
Laat je mdma testen. Het is wss geen mdma.
Klik om te vergroten...

Toch wel hoor, maar ik heb eens wat verdere research gedaan, en nu blijkt dat mdma in combinatie met antidepressiva de werking van mdma voor een stuk teniet doet. Van de week had ik mdma gebruikt samen met twee vriendinnen, de ene nam ook antidepressiva en de andere niet, met het zelfde resultaat. Hoewel zij een andere SSRI had als ik (seroxat) ervaarde ze ook niet wat het zou moeten zijn. Wel opgewekt en opgepept maar dat was het dan.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Inderdaad een geweldige trip-report. Alweer een tijdje geleden..pillen, maar zo'n herkenbare trip wat je beschrijft! geweldig! Je ziet ook gewoon meteen aan het typen wanneer die goed inslaat :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: En inderdaad de echte :hearteyes: gevoelens! Heb het ook al vaker alleen gepakt, maar blijft leuker met iemand erbij, lekker knuffelen. Of met meer man en met zijn allen knuffelen, vertellen, insmeren..... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
Beeeb zei:
Harderstyles zei:
Typen voelt heerlijk aan! ik blijf lekker hele verhalen typen zolang ik maar met mijn vingers over die heerlijke toetsen mag gaan! Ik ben vanavond eerst op stap geweest in Eindhoven, toen ik thuiskwam verveelde ik me en toen heb ik maar besloten om ze te droppen en een tripreportje te schijven! :wave:
Klik om te vergroten...

:confused:
Eerst op stap en dan thuis pas een P-tje droppen :confused: Oké :)

Beeeb
Klik om te vergroten...
ik neem meestal na het feest meer drugs als op het feest :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Hahaha ik ook inderdaad! Op het feest een beetje om wel in de sfeer te zitten, maar niet zo erg weg te spacen dat je niets meer merkt van het feest en dan als je thuis bent helemaal LOS :grin:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#19
it'sme zei:
Inderdaad een geweldige trip-report. Alweer een tijdje geleden..pillen, maar zo'n herkenbare trip wat je beschrijft! geweldig! Je ziet ook gewoon meteen aan het typen wanneer die goed inslaat :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: En inderdaad de echte :hearteyes: gevoelens! Heb het ook al vaker alleen gepakt, maar blijft leuker met iemand erbij, lekker knuffelen. Of met meer man en met zijn allen knuffelen, vertellen, insmeren..... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja dat zag ik dus ook toen ik dat msn gesprek aan het nalezen was, wist niet dat ik zo erg heen was!! :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Groene Mercedes

ja,bijna iedereen zegt altijd koekiemonster of grover :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."