Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroene Mercedes (Live Report)

Groene Mercedes (Live Report)

127 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat weet ik dus niet, blijkbaar wel?

Ik moet iets hebben wat dat niet doet.. Iemand?
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Groene Mercedes

De laatste gevoelens ebben weg.. Topnacht gehad, hoop dat jullie iets aan mijn livereport hebben!
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het laatste begint nu langzaamaan weg te ebben. Al met al een topavondje!

Heb nog steeds hallucinaties, hoor mijn tante en neefje en nichtjes af en toe praten, vage shit.




NOGMAALS: GE-NO-TEN :hearteyes: :xtc:





Hoop dat jullie er wat aan hebben!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Groene Mercedes

Harderstyles zei:
Ik wou dat jullie hier waren, ik hou van jullie allemaal en wie dit momenteel leest, je bent uniek in wat je bent, blijf vooral zoals je momenteel bent, trek je niet teveelvan anderen aan en geniet van het prachtige leven!
Klik om te vergroten...

Harderstyles zei:
Begin me nu zo langzamerhand te realiseren dat ik best wel ver heen was, heb samen met mijn ex die naast mij zat (niet dus) een gesprek gehad over de cola, en ik heb mijn broer binnen zien zien komen om zich om te kleden (Ben heel de week alleen thuis..) :hearteyes:


En ohja, heb geprobeerd om de colafles te gebruiken om via dat tuutje bovenop een smsje te versturen, dat ik 'm oplas en dat die fles 'm dan zou verzenden. En ik maar wachten op antwoord :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Damn gast! Volgens mij heb jij echt een hele mooie en harde avond gehad. Ik heb eigenlijk nog nooit alleen X gebruikt. Aan te raden of toch beter met anderen erbij?
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#5
-wow, zo hard ga ik nooit van de mdma (heb nu wat op), bij mij doet het heel wat anders. Ten eerste kots ik bijna want de smaak is echt tè smerig, maar goed dat moet ik er maar bij nemen. Ten tweede begint m'n hart wat sneller te slaan en ik begin te zweten als een otter, en weet daarbij niet of ik het nu koud heb of warm, zoals nu dus. Alles en iedereen interesseert me nu en doe 10 dingen gelijk op de pc, maar om nu te zeggen dat ik van iedereen hou en dat alles goed aanvoelt dat heb ik nooit.

-Ik kon net zo goed speed genomen hebben of zelfs een paar pillen rilatine of concerta. Ik geniet nu wel wat meer van muziek en dan voornamelijk muziek van Justice , mstrkrft, boys noize en Fukkk Offf de iets hardere electro/house, voor zover dat interessant is voor iemand :)

-Ik ga straks naar een vriendin en geef derest van mijn mdma aan haar, anders jaag ik alles ineens erdoor. :grin: En het mooie is dat zij me een doosje zolpidem meegeeft :)
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Damn gast! Volgens mij heb jij echt een hele mooie en harde avond gehad. Ik heb eigenlijk nog nooit alleen X gebruikt. Aan te raden of toch beter met anderen erbij?
Klik om te vergroten...

Ja het is zeker aan te raden, maar op een feestje is het natuurlijk veel extremer! Heb inderdaad een heerlijke en harde avond gehad, had deze pillen een beetje onderschat en de combinatie met veel bier vantevoren, ik denk dat ik zo'n 15 bier op heb gehad. Misschien dat ik daarom van die dikke hallucinaties had? :smoke:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
he leef je weer :P
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#8
SperSIZEboon zei:
he leef je weer :P
Klik om te vergroten...


Haha nouja, laten we het op aanwezig houden :grin:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#9
zazzoo zei:
-wow, zo hard ga ik nooit van de mdma (heb nu wat op), bij mij doet het heel wat anders. Ten eerste kots ik bijna want de smaak is echt tè smerig, maar goed dat moet ik er maar bij nemen. Ten tweede begint m'n hart wat sneller te slaan en ik begin te zweten als een otter, en weet daarbij niet of ik het nu koud heb of warm, zoals nu dus. Alles en iedereen interesseert me nu en doe 10 dingen gelijk op de pc, maar om nu te zeggen dat ik van iedereen hou en dat alles goed aanvoelt dat heb ik nooit.

-Ik kon net zo goed speed genomen hebben of zelfs een paar pillen rilatine of concerta. Ik geniet nu wel wat meer van muziek en dan voornamelijk muziek van Justice , mstrkrft, boys noize en Fukkk Offf de iets hardere electro/house, voor zover dat interessant is voor iemand :)

-Ik ga straks naar een vriendin en geef derest van mijn mdma aan haar, anders jaag ik alles ineens erdoor. :grin: En het mooie is dat zij me een doosje zolpidem meegeeft :)
Klik om te vergroten...

Ja ik vond het ook raar! Denk dat ik zo extreem erop heb gereageerd omdat ik van te voren goed wat te drinken heb gehad. :)
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat doe ik nooit een zuipen en mdma combo. Je verliest zoizo al teveel vocht, dus water lijkt me het beste :) En op de mdma kan je zelfs van een simpel glas water genieten
:)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooi dat je hebt genoten man. :grin:
Probeer het volgende keer maar samen met iemand (een meisje perhaps?)
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#12
:mrgreen:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wel een beetje opmerkelijk dat niemand je vertelt dat je geheugen nog veeeeel erger naar de klote gaat als je mdma combineert met alcohol. Geloof me, drink er gewoon water of een sportdrankje bij en je zal je echt wel meer kunnen herinneren. Feit blijft dat mdma je geheugen aantast, maar de combinatie met alcohol maakt het echt vele malen erger!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je hebt gelijk :) Hoe konden we dat nu vergeten ?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, ik vond het ook redelijk verbazingwekkend. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maar weer een bewijs dat mensen niet perfect zijn :P Gelukkig hebben we jou oplettend oog :wink:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha, zo oplettend ben ik niet hoor, het was meer dat ik hem antwoord wilde geven op z'n vraag, maar dat ik even checkte of dat niet al was gezegd. :)
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#18
I know, ik drink er ook nóóit alcohol bij, altijd maar één biertje max. puur voor de smaak. Zit nu ook redelijk in de olie, lust er wel weer eentje :hearteyes: :hearteyes: :wave:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#19
ALCOHOLLLLLL :tearsofjoy:


Amaretto :hearteyes:

Kusjes :wave:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Harderstyles zei:
ALCOHOLLLLLL :tearsofjoy:


Amaretto :hearteyes:

Kusjes :wave:
Klik om te vergroten...

Haha, dat je zo blij kunt worden van alcohol :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."