#1
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?
Meen je dit nou? Wat een rare situaties om pilletjes te gaan poppen![:confused:]()
Meen je dit nou? Wat een rare situaties om pilletjes te gaan poppen
chrzz zei:Qocaïne zei:Gast is dit serieus?
Kauwen op pillen? :P
Zorgt voor een veel sterkere come up omdat de pillen al gecrusht de maag inkomen, als ze nog in hun geheel zijn duurt het een stuk langer eer ze opgenomen worden. Al moet ik wel toegeven dat ze fijn pletten en daarna in een bommetje slikken een stuk aangenamer klinkt dan ze fijn te kauwen :P
Dubz zei:[_] geschikt
[x] ongeschikt
kiekert zei:Belgen steken qua achterlijkheid + drugsgebruik altijd met kop en schouders boven Nederlanders uit, op dit forum.
Jij bent weer een mooi voorbeeld.![]()


endor zei:Dubz zei:[_] geschikt
[x] ongeschikt
daar geef ik geen opmerking over
maar waarom heb je als avatar het logo van fruity loops?
Dubz zei:endor zei:Dubz zei:[_] geschikt
[x] ongeschikt
daar geef ik geen opmerking over
maar waarom heb je als avatar het logo van fruity loops?
Omdat muziek één van m'n grootste hobbies is, en ik met dat programma dingen tastbaar maak die in m'n brein ontstaan
Je moet bovenstaande opmerking trouwens niet als een belediging opvatten, maar ik vind deze manier van pillen gebruiken een beetje.. ehm.. vreemd.
Beetje suf en ontwijken antwoord. Je verontschuldigd jezelf omdat je niets anders kon? Je hebt nog altijd de keuze om het niet te doen. Thuis drugs gebruiken kan heel fijn zijn. Juiste mensen + juiste muziek en mindset = geweldig maar in je eentje 4 pillen droppen (en dan kauwen, lekker goed voor je gebit, ook waren het volgens mij geen MDMA pillen want de smaak is zo goor, die krijg jij niet weggekauwd) en dan de volgende dag naar school moeten getuigd niet echt van slim doorzicht he?endor zei:in die periode kon ik niet anders dan dat op zulke momenten te doenRammelslakje zei:Meen je dit nou? Wat een rare situaties om pilletjes te gaan poppen![]()
endor zei:ik hoop dat jullie genoten hebben van dit reportje.
dit is nu ongeveer zo'n jaar geleden.
Ketnoniesman zei:Jerry jerry!!! (is er hier geen icoon met popcorn beschikbaar) ? Anders mocht je dit <<<< daar tervervanging van die haakjes zetten. :P
Waar heb ik gezegd dat jou leven naar de klote is? Point me please?endor zei:ik denk niet echt dat jij mijn stituatie zo grondig kent dat je kan oordelen over of mijn leven nu al naar de klote is of niet.
zelf mijn moeder zegt het , dat ik een leegloper ben
endor zei:Ketnoniesman zei:Jerry jerry!!! (is er hier geen icoon met popcorn beschikbaar) ? Anders mocht je dit <<<< daar tervervanging van die haakjes zetten. :P
what the fuck are you talking about?
KoxBox zei:Ik ben het eens met de opmerkingen dat het een achterlijke zet was van de TS. Maar waarom weer die racistische opmerkingen... Wat als het een Nederlander was geweest, waren de reacties dan: "Oh, goed gedaan landgenoot gelukkig woon je niet in België anders hadden we je overladen met achterlijke narrow minded racistische opmerkingen."??
Ik vind dit redelijk ongepast op een forum als dit, dat je mensen afbreekt op daden tot daar. Maar op de afkomst van een persoon, dat vind ik echt laag bij de grond.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."