Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsblauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomd?

blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomd?

106 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Meen je dit nou? Wat een rare situaties om pilletjes te gaan poppen :confused:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het grappige is dat Belgen Nederlanders zijn en Nederlanders Belgen. :beer:
Bekijk de geschiedenis maar eens.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

ik zie wel meer hollanders die hun status elke dag staat op : brak
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

chrzz zei:
Qocaïne zei:
Gast is dit serieus? :grin:


Kauwen op pillen? :P
Klik om te vergroten...

Zorgt voor een veel sterkere come up omdat de pillen al gecrusht de maag inkomen, als ze nog in hun geheel zijn duurt het een stuk langer eer ze opgenomen worden. Al moet ik wel toegeven dat ze fijn pletten en daarna in een bommetje slikken een stuk aangenamer klinkt dan ze fijn te kauwen :P
Klik om te vergroten...

In het begin smaakte ik er niets van. En uiteindelijk zijn al die chemische smaken nog niet zo vuil vind ik , behalve speed , daarvan moet ik echt kotsen voor dood.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

[_] geschikt
[x] ongeschikt
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Dubz zei:
[_] geschikt
[x] ongeschikt
Klik om te vergroten...

daar geef ik geen opmerking over
maar waarom heb je als avatar het logo van fruity loops?
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

kiekert zei:
Belgen steken qua achterlijkheid + drugsgebruik altijd met kop en schouders boven Nederlanders uit, op dit forum.

Jij bent weer een mooi voorbeeld. :wave:
Klik om te vergroten...

Dit is veruit één van de domste quotes die ik ooit al gelezen heb! :rolleyes:
Belgen die kwa drugs stommiteiten ver bovenuit de Nederlands komen (op dit forum welliswaar)
Goed dat je dit vermeld anders was het de domste quote ooit!!!

Btw; Merk ik daar een tikkeltje racisme op tegenover je zuiderburen ? :wave: :wave: :wave:
:kots:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

endor zei:
Dubz zei:
[_] geschikt
[x] ongeschikt
Klik om te vergroten...

daar geef ik geen opmerking over
maar waarom heb je als avatar het logo van fruity loops?
Klik om te vergroten...

Omdat muziek één van m'n grootste hobbies is, en ik met dat programma dingen tastbaar maak die in m'n brein ontstaan :)

Je moet bovenstaande opmerking trouwens niet als een belediging opvatten, maar ik vind deze manier van pillen gebruiken een beetje.. ehm.. vreemd.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Dubz zei:
endor zei:
Dubz zei:
[_] geschikt
[x] ongeschikt
Klik om te vergroten...

daar geef ik geen opmerking over
maar waarom heb je als avatar het logo van fruity loops?
Klik om te vergroten...

Omdat muziek één van m'n grootste hobbies is, en ik met dat programma dingen tastbaar maak die in m'n brein ontstaan :)

Je moet bovenstaande opmerking trouwens niet als een belediging opvatten, maar ik vind deze manier van pillen gebruiken een beetje.. ehm.. vreemd.
Klik om te vergroten...

hier op DF weet je nooit of iemand je beledigt.
alles hier komt over als 1 sarcastische bullshit
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Sarcastisch? Zeker
Bullshit? Soms
Geef toe dat als je dit zou lezen van iemand anders je ook raar kijkt.
endor zei:
Rammelslakje zei:
Meen je dit nou? Wat een rare situaties om pilletjes te gaan poppen :confused:
Klik om te vergroten...
in die periode kon ik niet anders dan dat op zulke momenten te doen
Klik om te vergroten...
Beetje suf en ontwijken antwoord. Je verontschuldigd jezelf omdat je niets anders kon? Je hebt nog altijd de keuze om het niet te doen. Thuis drugs gebruiken kan heel fijn zijn. Juiste mensen + juiste muziek en mindset = geweldig maar in je eentje 4 pillen droppen (en dan kauwen, lekker goed voor je gebit, ook waren het volgens mij geen MDMA pillen want de smaak is zo goor, die krijg jij niet weggekauwd) en dan de volgende dag naar school moeten getuigd niet echt van slim doorzicht he?
Je scheld op alles wat jou voor dom uitmaakt (hoe harder de ontkenning hoe groter de waarheid) maar je maakt het er zelf naar.
Op dit forum zitten heel veel mensen die heel veel kunnen gebruiken, soms ook iemand zoals jij die ondoordacht dingen doen die niet verantwoordelijk zijn en die krijgen vroeg of laat opmerkingen. Dan kun je twee dingen doen. Je gebruik verbeteren of gewoon hier niet meer posten. Dit is een informatief forum over drugs en gezondheid. Hoe kan ik het beste mijn drugs gebruik integreren in mijn leven zonder dat ik meteen mezelf naar de klote help? Dat soort vragen kun je hier verwachten. We zitten hier niet om ons gebruik met elkaar te vergelijken en stoer te doen over hoeveel en waar we wat gebruikt hebben.

endor zei:
ik hoop dat jullie genoten hebben van dit reportje.
dit is nu ongeveer zo'n jaar geleden.
Klik om te vergroten...

Wel, misschien heb je in de loop van de tijd bijgeleerd? Hope so!
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Ketnoniesman zei:
Jerry jerry!!! (is er hier geen icoon met popcorn beschikbaar) ? Anders mocht je dit <<<< daar tervervanging van die haakjes zetten. :P
Klik om te vergroten...

what the fuck are you talking about?
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

ik denk niet echt dat jij mijn stituatie zo grondig kent dat je kan oordelen over of mijn leven nu al naar de klote is of niet.
zelf mijn moeder zegt het , dat ik een leegloper ben
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Jerry jerry!!! (is er hier geen icoon met popcorn beschikbaar) ? Anders mocht je dit <<<< daar tervervanging van die haakjes zetten. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

endor zei:
ik denk niet echt dat jij mijn stituatie zo grondig kent dat je kan oordelen over of mijn leven nu al naar de klote is of niet.
zelf mijn moeder zegt het , dat ik een leegloper ben
Klik om te vergroten...
Waar heb ik gezegd dat jou leven naar de klote is? Point me please?

En Jerry? Yes definitely Jerry!
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

endor zei:
Ketnoniesman zei:
Jerry jerry!!! (is er hier geen icoon met popcorn beschikbaar) ? Anders mocht je dit <<<< daar tervervanging van die haakjes zetten. :P
Klik om te vergroten...

what the fuck are you talking about?
Klik om te vergroten...

Jerry springer nooit gezien vroeger ? :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Pill poppin party palace in your brain
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Ik ben het eens met de opmerkingen dat het een achterlijke zet was van de TS. Maar waarom weer die racistische opmerkingen... Wat als het een Nederlander was geweest, waren de reacties dan: "Oh, goed gedaan landgenoot gelukkig woon je niet in België anders hadden we je overladen met achterlijke narrow minded racistische opmerkingen."??

Ik vind dit redelijk ongepast op een forum als dit, dat je mensen afbreekt op daden tot daar. Maar op de afkomst van een persoon, dat vind ik echt laag bij de grond.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

KoxBox zei:
Ik ben het eens met de opmerkingen dat het een achterlijke zet was van de TS. Maar waarom weer die racistische opmerkingen... Wat als het een Nederlander was geweest, waren de reacties dan: "Oh, goed gedaan landgenoot gelukkig woon je niet in België anders hadden we je overladen met achterlijke narrow minded racistische opmerkingen."??

Ik vind dit redelijk ongepast op een forum als dit, dat je mensen afbreekt op daden tot daar. Maar op de afkomst van een persoon, dat vind ik echt laag bij de grond.
Klik om te vergroten...

ik ben het er zeker mee eens dat het een domme zet was van mij.
maar idd , racistische opmerkingen vind ik ook niet kunnen op een forum.
ik denk dat als een belg hier een hollander zou slechtpraten , hij zeker een ban zou krijgen.
maar omgekeerd :confused:
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

er zijn overigens ook genoeg hollanders die domme dingen doen hoor, wees niet bang.
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Als ik de TS was zou ik me niet zo'n zorgen maken over de issueses van Belgie VS. Nederland, maar met de problemen die die zelf heeft..

's Avonds, in je eentje, met je ouders in de buurt, 4 tikkels droppen, voor dat je wilt gaan slapen..WTF :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."