#1
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?
Sarcastisch? Zeker
Bullshit? Soms
Geef toe dat als je dit zou lezen van iemand anders je ook raar kijkt.
Je scheld op alles wat jou voor dom uitmaakt (hoe harder de ontkenning hoe groter de waarheid) maar je maakt het er zelf naar.
Op dit forum zitten heel veel mensen die heel veel kunnen gebruiken, soms ook iemand zoals jij die ondoordacht dingen doen die niet verantwoordelijk zijn en die krijgen vroeg of laat opmerkingen. Dan kun je twee dingen doen. Je gebruik verbeteren of gewoon hier niet meer posten. Dit is een informatief forum over drugs en gezondheid. Hoe kan ik het beste mijn drugs gebruik integreren in mijn leven zonder dat ik meteen mezelf naar de klote help? Dat soort vragen kun je hier verwachten. We zitten hier niet om ons gebruik met elkaar te vergelijken en stoer te doen over hoeveel en waar we wat gebruikt hebben.
Wel, misschien heb je in de loop van de tijd bijgeleerd? Hope so!
Sarcastisch? Zeker
Bullshit? Soms
Geef toe dat als je dit zou lezen van iemand anders je ook raar kijkt.
Beetje suf en ontwijken antwoord. Je verontschuldigd jezelf omdat je niets anders kon? Je hebt nog altijd de keuze om het niet te doen. Thuis drugs gebruiken kan heel fijn zijn. Juiste mensen + juiste muziek en mindset = geweldig maar in je eentje 4 pillen droppen (en dan kauwen, lekker goed voor je gebit, ook waren het volgens mij geen MDMA pillen want de smaak is zo goor, die krijg jij niet weggekauwd) en dan de volgende dag naar school moeten getuigd niet echt van slim doorzicht he?endor zei:in die periode kon ik niet anders dan dat op zulke momenten te doenRammelslakje zei:Meen je dit nou? Wat een rare situaties om pilletjes te gaan poppen![]()
Je scheld op alles wat jou voor dom uitmaakt (hoe harder de ontkenning hoe groter de waarheid) maar je maakt het er zelf naar.
Op dit forum zitten heel veel mensen die heel veel kunnen gebruiken, soms ook iemand zoals jij die ondoordacht dingen doen die niet verantwoordelijk zijn en die krijgen vroeg of laat opmerkingen. Dan kun je twee dingen doen. Je gebruik verbeteren of gewoon hier niet meer posten. Dit is een informatief forum over drugs en gezondheid. Hoe kan ik het beste mijn drugs gebruik integreren in mijn leven zonder dat ik meteen mezelf naar de klote help? Dat soort vragen kun je hier verwachten. We zitten hier niet om ons gebruik met elkaar te vergelijken en stoer te doen over hoeveel en waar we wat gebruikt hebben.
endor zei:ik hoop dat jullie genoten hebben van dit reportje.
dit is nu ongeveer zo'n jaar geleden.
Wel, misschien heb je in de loop van de tijd bijgeleerd? Hope so!