Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsblauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomd?

blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomd?

106 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Sarcastisch? Zeker
Bullshit? Soms
Geef toe dat als je dit zou lezen van iemand anders je ook raar kijkt.
endor zei:
Rammelslakje zei:
Meen je dit nou? Wat een rare situaties om pilletjes te gaan poppen :confused:
Klik om te vergroten...
in die periode kon ik niet anders dan dat op zulke momenten te doen
Klik om te vergroten...
Beetje suf en ontwijken antwoord. Je verontschuldigd jezelf omdat je niets anders kon? Je hebt nog altijd de keuze om het niet te doen. Thuis drugs gebruiken kan heel fijn zijn. Juiste mensen + juiste muziek en mindset = geweldig maar in je eentje 4 pillen droppen (en dan kauwen, lekker goed voor je gebit, ook waren het volgens mij geen MDMA pillen want de smaak is zo goor, die krijg jij niet weggekauwd) en dan de volgende dag naar school moeten getuigd niet echt van slim doorzicht he?
Je scheld op alles wat jou voor dom uitmaakt (hoe harder de ontkenning hoe groter de waarheid) maar je maakt het er zelf naar.
Op dit forum zitten heel veel mensen die heel veel kunnen gebruiken, soms ook iemand zoals jij die ondoordacht dingen doen die niet verantwoordelijk zijn en die krijgen vroeg of laat opmerkingen. Dan kun je twee dingen doen. Je gebruik verbeteren of gewoon hier niet meer posten. Dit is een informatief forum over drugs en gezondheid. Hoe kan ik het beste mijn drugs gebruik integreren in mijn leven zonder dat ik meteen mezelf naar de klote help? Dat soort vragen kun je hier verwachten. We zitten hier niet om ons gebruik met elkaar te vergelijken en stoer te doen over hoeveel en waar we wat gebruikt hebben.

endor zei:
ik hoop dat jullie genoten hebben van dit reportje.
dit is nu ongeveer zo'n jaar geleden.
Klik om te vergroten...

Wel, misschien heb je in de loop van de tijd bijgeleerd? Hope so!
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Ketnoniesman zei:
Jerry jerry!!! (is er hier geen icoon met popcorn beschikbaar) ? Anders mocht je dit <<<< daar tervervanging van die haakjes zetten. :P
Klik om te vergroten...

what the fuck are you talking about?
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

ik denk niet echt dat jij mijn stituatie zo grondig kent dat je kan oordelen over of mijn leven nu al naar de klote is of niet.
zelf mijn moeder zegt het , dat ik een leegloper ben
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Jerry jerry!!! (is er hier geen icoon met popcorn beschikbaar) ? Anders mocht je dit <<<< daar tervervanging van die haakjes zetten. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Het grappige is dat Belgen Nederlanders zijn en Nederlanders Belgen. :beer:
Bekijk de geschiedenis maar eens.
Klik om te vergroten...

Dat weet ik :P Ik woon momenteel op een stukje Nederland dat vroeger van België was.

En dan nog te bedenken dat er enorm veel mensen vanuit België naar Nederland zijn gekomen toen Nederland een vrij land werd ergens in de 16de eeuw denk ik. En vandaag de dag trekken weer veel Nederlanders naar België, en toch maar ruzie maken met elkaar...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Het grappige is dat Belgen Nederlanders zijn en Nederlanders Belgen. :beer:
Bekijk de geschiedenis maar eens.
Klik om te vergroten...

Dat weet ik :P Ik woon momenteel op een stukje Nederland dat vroeger van België was.

En dan nog te bedenken dat er enorm veel mensen vanuit België naar Nederland zijn gekomen toen Nederland een vrij land werd ergens in de 16de eeuw denk ik. En vandaag de dag trekken weer veel Nederlanders naar België, en toch maar ruzie maken met elkaar...
Klik om te vergroten...
Och, geen liefde zonder haat zeker...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Och, geen liefde zonder haat zeker...
Klik om te vergroten...

Om iemand te haten moet je er ook van gehouden hebben.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Och, geen liefde zonder haat zeker...
Klik om te vergroten...

Om iemand te haten moet je er ook van gehouden hebben.
Klik om te vergroten...
Hmm, niet altijd denk ik.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Hmm, niet altijd denk ik.
Klik om te vergroten...

Op zen minst vriendschappelijk dan :P En ja er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar de uitzondering bevestigd de regel :)
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#10
en op school merkte niemand iets aan je ? :openmouth:
als ik onder invloed van xtc op school ben hoef ik echt niet meer terug te komen :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
psychedelicchick zei:
en op school merkte niemand iets aan je ? :openmouth:
als ik onder invloed van xtc op school ben hoef ik echt niet meer terug te komen :P
Klik om te vergroten...

Daar heb ik geen last van :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Het grappige is dat Belgen Nederlanders zijn en Nederlanders Belgen. :beer:
Bekijk de geschiedenis maar eens.
Klik om te vergroten...

Dat weet ik :P Ik woon momenteel op een stukje Nederland dat vroeger van België was.

En dan nog te bedenken dat er enorm veel mensen vanuit België naar Nederland zijn gekomen toen Nederland een vrij land werd ergens in de 16de eeuw denk ik. En vandaag de dag trekken weer veel Nederlanders naar België, en toch maar ruzie maken met elkaar...
Klik om te vergroten...

De lage landen waren dikke ownage vroeger.

We kicked some damned Spanish ass :grin: . Eigenlijk spijtig dat het gesplitst is achja BENELUX!
t
totziensendegroetenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ga eerst eens aan je Nederlands werken en post dit topic opnieuw.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
lycrizz zei:
Ga eerst eens aan je Nederlands werken en post dit topic opnieuw.
Klik om te vergroten...
Ga nog wat met glas gooien, en kom dan eens terug.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
lycrizz zei:
Ga eerst eens aan je Nederlands werken en post dit topic opnieuw.
Klik om te vergroten...

Dan zouden wel meer mensen dat mogen doen, ik vind het nog niet zo erg. Heb al veel erger gezien.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
Uitschelden doen we hier niet, dus alsjeblieft. Of moet ik je melden bij de mod's ?
Klik om te vergroten...
Is al gebeurd. Meneer voegde sowieso al weinig toe en is nu weg :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Exceptional Insight zei:
Sublimo zei:
Uitschelden doen we hier niet, dus alsjeblieft. Of moet ik je melden bij de mod's ?
Klik om te vergroten...
Is al gebeurd. Meneer voegde sowieso al weinig toe en is nu weg :)
Klik om te vergroten...

Het is een drukke avond he ? :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
KoxBox zei:
lycrizz zei:
Ga eerst eens aan je Nederlands werken en post dit topic opnieuw.
Klik om te vergroten...
Ga nog wat met glas gooien, en kom dan eens terug.
Klik om te vergroten...
Hij heeft gelijk. Schelden doet geen zeer, glas gooien veel meer.
h
hchooligun1994Lid
01-01-2024, 00:00
#19
psychedelicchick zei:
en op school merkte niemand iets aan je ? :openmouth:
als ik onder invloed van xtc op school ben hoef ik echt niet meer terug te komen :P
Klik om te vergroten...

Jup,

Het wordt inderdaad wel gezien...

2 jongens bij mij uit de klas dachten stoer te doen door eerst iedereen de xtc pillen te laten zien en dan beide eentje te nemen...

Allebei lekker trippen, naar de directeur toe en hadden een keuze.
Of de dealer naaien, of van school getrapt worden en een inlichting naar je ouders...

Keuze was voor hun makkelijk dacht ik zo, lol

Mvg,
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#20
XTC gebruiken op school, hoe kankerachterlijk ben je dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."