Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsblauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomd?

blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomd?

106 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

chrzz zei:
Als de Nederlanders in dit topic nu echt denken dat iemand zijn gedrag te maken heeft met of hij "je" of "ge" zegt, wel, grow the fuck up dan.
Klik om te vergroten...
nice chrzz
da ware tijde in tienen :grin:
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

haha :tearsofjoy: :


endor zei:
blauwe dolfijntjes
het was zondag avond , mijn ouders lagen in bed , ik moest de volgende dag naar school.
ik besloot 4 blauwe dolfijntjes fijn te kauwen , eerst smaakte ik er niets van.
uiteindelijk komt er een enorm chemische smaak tevoorschijn waar ik bijna moest van kotsen
Klik om te vergroten...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Gast is dit serieus? :grin:


Kauwen op pillen? :P
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

zondag avond, volgende dag naar school: slecht idee
ouders lagen in bed: slecht idee
4 blauwe dolfijntjes: slecht idee
kauwen: slecht idee
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Qocaïne zei:
Gast is dit serieus? :grin:


Kauwen op pillen? :P
Klik om te vergroten...

heeft nogtans een sterk effect gehad hoor
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

wave zei:
zondag avond, volgende dag naar school: slecht idee
ouders lagen in bed: slecht idee
4 blauwe dolfijntjes: slecht idee
kauwen: slecht idee
Klik om te vergroten...
Woonplaats: Gent

Nuff said.

Domme belgen
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

kiekert zei:
wave zei:
zondag avond, volgende dag naar school: slecht idee
ouders lagen in bed: slecht idee
4 blauwe dolfijntjes: slecht idee
kauwen: slecht idee
Klik om te vergroten...
Woonplaats: Gent

Nuff said.

Domme belgen
Klik om te vergroten...

steken ze hier alles vantegenwoordig op iemand gewoon omdat hij een belg is?
grow up
don't blame it on someones nationality , sucker
nederlanders zijn namelijk ook niet allemaal de beste
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Belgen steken qua achterlijkheid + drugsgebruik altijd met kop en schouders boven Nederlanders uit, op dit forum.

Jij bent weer een mooi voorbeeld. :wave:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

kiekert zei:
Belgen steken qua achterlijkheid + drugsgebruik altijd met kop en schouders boven Nederlanders uit, op dit forum.

Jij bent weer een mooi voorbeeld. :wave:
Klik om te vergroten...

en dat betekent dan voor jou dat ELKE belg zo is?
denk je dat 1 volk , 1 persoon is?
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

endor zei:
kiekert zei:
Belgen steken qua achterlijkheid + drugsgebruik altijd met kop en schouders boven Nederlanders uit, op dit forum.

Jij bent weer een mooi voorbeeld. :wave:
Klik om te vergroten...

en dat betekent dan voor jou dat ELKE belg zo is?
denk je dat 1 volk , 1 persoon is?
Klik om te vergroten...
Ik leg het toch net uit, of niet?
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

kiekert zei:
endor zei:
kiekert zei:
Belgen steken qua achterlijkheid + drugsgebruik altijd met kop en schouders boven Nederlanders uit, op dit forum.

Jij bent weer een mooi voorbeeld. :wave:
Klik om te vergroten...

en dat betekent dan voor jou dat ELKE belg zo is?
denk je dat 1 volk , 1 persoon is?
Klik om te vergroten...
Ik leg het toch net uit, of niet?
Klik om te vergroten...

ik snap gewoonweg niet waarom zoiets jou aanzet geeft tot een discriminerende uitspraak?
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Qocaïne zei:
Gast is dit serieus? :grin:


Kauwen op pillen? :P
Klik om te vergroten...

Zorgt voor een veel sterkere come up omdat de pillen al gecrusht de maag inkomen, als ze nog in hun geheel zijn duurt het een stuk langer eer ze opgenomen worden. Al moet ik wel toegeven dat ze fijn pletten en daarna in een bommetje slikken een stuk aangenamer klinkt dan ze fijn te kauwen :P
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

chrzz zei:
Qocaïne zei:
Gast is dit serieus? :grin:


Kauwen op pillen? :P
Klik om te vergroten...

Zorgt voor een veel sterkere come up omdat de pillen al gecrusht de maag inkomen, als ze nog in hun geheel zijn duurt het een stuk langer eer ze opgenomen worden. Al moet ik wel toegeven dat ze fijn pletten en daarna in een bommetje slikken een stuk aangenamer klinkt dan ze fijn te kauwen :P
Klik om te vergroten...

In het begin smaakte ik er niets van. En uiteindelijk zijn al die chemische smaken nog niet zo vuil vind ik , behalve speed , daarvan moet ik echt kotsen voor dood.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

[_] geschikt
[x] ongeschikt
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

Dubz zei:
[_] geschikt
[x] ongeschikt
Klik om te vergroten...

daar geef ik geen opmerking over
maar waarom heb je als avatar het logo van fruity loops?
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

kiekert zei:
Belgen steken qua achterlijkheid + drugsgebruik altijd met kop en schouders boven Nederlanders uit, op dit forum.

Jij bent weer een mooi voorbeeld. :wave:
Klik om te vergroten...

Dit is veruit één van de domste quotes die ik ooit al gelezen heb! :rolleyes:
Belgen die kwa drugs stommiteiten ver bovenuit de Nederlands komen (op dit forum welliswaar)
Goed dat je dit vermeld anders was het de domste quote ooit!!!

Btw; Merk ik daar een tikkeltje racisme op tegenover je zuiderburen ? :wave: :wave: :wave:
:kots:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt?

endor zei:
Dubz zei:
[_] geschikt
[x] ongeschikt
Klik om te vergroten...

daar geef ik geen opmerking over
maar waarom heb je als avatar het logo van fruity loops?
Klik om te vergroten...

Omdat muziek één van m'n grootste hobbies is, en ik met dat programma dingen tastbaar maak die in m'n brein ontstaan :)

Je moet bovenstaande opmerking trouwens niet als een belediging opvatten, maar ik vind deze manier van pillen gebruiken een beetje.. ehm.. vreemd.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#18
KoxBox zei:
Drientje zei:
Liefde jongens, daar gaat het om. Ook voor mijn prachtige Zuiderburen.

Nu alleen nog netjes leren schrijven.
Klik om te vergroten...
Ik doe mijn best. :grin:
Klik om te vergroten...
ik ook. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Met Belgen zijn niks mis, je moet ze alleen leren kennen...
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sublimo zei:
Met Belgen zijn niks mis, je moet ze alleen leren kennen...
Klik om te vergroten...

Ja dat geldt wel voor alle volkeren, maar Belgen worden als drugstoeristen vaak in het zelfde hokje geplaatst als Fransen (terwijl zij de onruststokers zijn die voor overlast zorgen, een Belg heeft niet de mentaliteit om er een boeltje van te te maken ten koste van een ander, zij gaan gewoon naar Nederland om een jointje te roken, wat wiet te kopen en komen dan gewoon terug).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."